DeletedUser63648
Guest
van de buitenkant zie ik dat er maar 15 dorpjes winst is gepakt op spelers die niet tribeless zijn. Dat geeft te denken...
En waar baseer jij dat op? Op het aantal leden? Dat is idd aan een te hoge kant, maar om daar nou een stam op af te schrijven.{KOD} en deze?
En waar baseer jij dat op? Op het aantal leden? Dat is idd aan een te hoge kant, maar om daar nou een stam op af te schrijven.
+1
Ik vind het trouwens helemaal niet aan een te hoge kant het is idd veel en meer dan andere stammen. Maar geen massa stam, Waarom heeft innogames anders gedaan dat de punten van de eerste 40 leden tellen.
En waar baseer jij dat op? Op het aantal leden? Dat is idd aan een te hoge kant, maar om daar nou een stam op af te schrijven.
Haha jij kraakt je stam meer af als earht
Aquil heeft maar 7 leden. Dus die kunnen we ook mooi afkraken!
hij kraakt zijn stam niet af. Hij geeft aan dat hun leden aantal idd wat aan een hoge kant is. Dat is niet afkraken.
Zegt toch zelf dat het leden aantal te hoog ligt.... is volg volgens mij wel aan de negatieve kan..
is idd negatief, maar ik denk eerder kritiek dan afkraken.
Jesse noob!
Haha jij kraakt je stam meer af als earht
Aquil heeft maar 7 leden. Dus die kunnen we ook mooi afkraken!
Tsja met een brute Julien heb je ook niet veel leden nodig he
Ofc. ken je mij...
Die baas van een Daan (MMM)
Knap dat jij je ex baas vergeet
Tuurlijk ken ik jou was maar sarcastisch! Om jou ging ik naar ~A~
en toen ik stopte, ging je ook weer weg, kutstalker