Top/Flopspelers

Reactiescore
11
Haha oké dus in hoeverre is het dan een betere prestatie als je begint met uppen en het vervolgens niet kan winnen? :redface:

daar is geen eer aan te behalen eerlijk gezegd.

dat is het zelfde als je aan een eetwedstrijd begint en de andere heeft aan het begin zijn hotdog al voor de helft op....
 
Reactiescore
106
Ik had het pas een prestatie genoemd, als de wereld was uitgespeeld zoals die was afgesproken tussen Fix en Planet, nu kan ik het niet een prestatie vinden.
 
Reactiescore
736
Ik vind zulke forums echt top, keep it going lads!!

Top/flop spelers forum = top <3
 

Deleted User - 487957162

Guest
Haha oké dus in hoeverre is het dan een betere prestatie als je begint met uppen en het vervolgens niet kan winnen? :redface:

Jij hebt welgeteld 0 vijandelijke dorpen gepakt. Fix kon met 1200 clears en 400 edels niet eens een account van 160 dorpen een dorpje afsnoepen. Het enige wat ik fix heb zien doen is CF’en en zeuren over dorpen. Well done, be proud.
 
Reactiescore
1.539
Jij hebt welgeteld 0 vijandelijke dorpen gepakt. Fix kon met 1200 clears en 400 edels niet eens een account van 160 dorpen een dorpje afsnoepen. Het enige wat ik fix heb zien doen is CF’en en zeuren over dorpen. Well done, be proud.
Ik heb heel Jah Lion weggespeeld en AAO en Candice konden met een overmacht van zo’n 600 dorpen niet langs me komen dus sssssssst ssssssssssssssssssst
 
Reactiescore
736
Dit is toch het wereld 78 forum? Waarom worden al die achterlijke bedoelingen van W74 weer naar boven gehaald? Die wereld behoort in de doofpot en daarmee basta, op alle fronten was die wereld uitermate kansloos.

Wel @gamertje6 +1 voor die handtekening, als wij de unirush hadden gewonnen had ik hem er ook vol trots ingezet :redface:
 
Reactiescore
27
Hulde voor Gamertje wel dat hij nog langer stand heeft weten te houden dan Pugna ook had verwacht. Ook mooi samenspel van Pugna. Je start toch als vrienden. En vrienden mogen elkaar helpen. Zo heb ik dat eerder ook altijd nog gedaan. Met 4 spelers op 1 en maar edelclears sturen. Meerdere malen. Vind dit beter dan maar blijven recruiten en recruiten zoals sommigen (hier) ook een handje van hebben. Het is en blijft een OORLOG spel.
Groetjes
 
Reactiescore
344
Hulde voor Gamertje wel dat hij nog langer stand heeft weten te houden dan Pugna ook had verwacht. Ook mooi samenspel van Pugna. Je start toch als vrienden. En vrienden mogen elkaar helpen. Zo heb ik dat eerder ook altijd nog gedaan. Met 4 spelers op 1 en maar edelclears sturen. Meerdere malen. Vind dit beter dan maar blijven recruiten en recruiten zoals sommigen (hier) ook een handje van hebben. Het is en blijft een OORLOG spel.
Groetjes
Yes we hadden 2 aanvallen nodig. Maar wil wel hier aan toe voegen dat we dus geen respect hebben voor gamertje ten eerste voor het slechte verliezen ten 2e dat hij met een toren geen edelclears krijgt maar easy te snippen edels zowel ben ik door gekomen met 250 pop exc edel. Door de lange looptijden heeft hij het een nachtje langer kunnen uithouden.

niet meer dan deff opeisen van je stam, en overtuigd een block ok nog steeds ( lol ) creëren # fail
 
Reactiescore
27
Ik zou niet te veel in de toren vertrouwen als het gaat over snipen. Zouden zo 998 pop +1 edel kunnen zijn. Altijd uit gaan van het ergste tho!!

(Ookal verwacht ik niet dat iedereen nu al 1000 lc heeft...) :biggrin:
 
Reactiescore
344
Nee maar met 4 uur looptijd en 10 uur clear kon je easy alle deff tussen de edels gooien en op muur 0 deffen maar het slechte verliezen en verzinnen van smoesjes van deze speler valt me tegen. Zeker nu hij net een wereldwinst achter de rug heeft verwacht je toch wel wat anders uit zijn vingers komen.. hoor en zie alleen maar rare woorden van deze jongen
 
Reactiescore
17
Yes we hadden 2 aanvallen nodig. Maar wil wel hier aan toe voegen dat we dus geen respect hebben voor gamertje ten eerste voor het slechte verliezen ten 2e dat hij met een toren geen edelclears krijgt maar easy te snippen edels zowel ben ik door gekomen met 250 pop exc edel. Door de lange looptijden heeft hij het een nachtje langer kunnen uithouden.

niet meer dan deff opeisen van je stam, en overtuigd een block ok nog steeds ( lol ) creëren # fail

Je vind gamertje een slechte verliezer? Maar nu ben je aan het natrappen, dat klinkt als een slechte winnaar?

Denk na de omstandigheden dat hij het best prima heeft gedaan, iedereen mist wel eens een csnipe toch? Ben verder ook wel benieuwd naar de rapportjes!
 
Bovenaan