Top/Flopspelers

Reactiescore
271
@Cacturne welke intern?

Zijn gewoon lucky dat de tegenstander steeds is roven of dorpen leeg staan

Daar Murus nog netjes zijn stam leavde alvorens aan te vallen, zie ik dat Night Train die moeite niet eens meer neemt. Bijzonder verwerpelijk gedrag wat ik niet van je had verwacht @noobteam

Ben benieuwd hoe de leiding hierop reageert en of er compensaties kunnen komen? @Theo Walcott.
 
Reactiescore
2.878
Daar Murus nog netjes zijn stam leavde alvorens aan te vallen, zie ik dat Night Train die moeite niet eens meer neemt. Bijzonder verwerpelijk gedrag wat ik niet van je had verwacht @noobteam

Ben benieuwd hoe de leiding hierop reageert en of er compensaties kunnen komen? @Theo Walcott.

Compensaties zijn reeds intern afgehandeld. Beide partijen zijn akkoord. Ik zie niet in waarom we hier nog langer over door zouden gaan.
 
Reactiescore
454
Heb onderling met de speler in kwestie al een deal gesloten

Wij edelen alles en hij start opnieuw gelukkig ging hij akkoord met onze voorwaarden
 
Reactiescore
5.693
Lekker Kevin, gewoon een dikke boost/intern weglachen!!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Lekker Kevin, gewoon een dikke boost/intern weglachen!!
cfa1055bf3727f471716960092d412d7.png

Je speelt zelf met het grootste boost account van de Nederlandse TW server :cool:
Komaan als Vanquisher je mb/boost is kan je niet over anderen komen klagen...
 
Reactiescore
2.303
cfa1055bf3727f471716960092d412d7.png

Je speelt zelf met het grootste boost account van de Nederlandse TW server :cool:
Komaan als Vanquisher je mb/boost is kan je niet over anderen komen klagen...
Beetje Hypocriet he dit Ezra :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
En sarcasme wordt duidelijk niet gezien. :biggrin:
 
Reactiescore
454
Of was het toch wel een boost en geen fusie

Hmmm ik weet het zelf nie meer
Was het dan toch een stab?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Beetje Hypocriet he dit Ezra :p
Ik klaag nergens, ik gooi er zelfs nog een smiley achter?
Geef enkel aan dat als je met Vanquish speelt je weinig over anderen kan zeggen. De vanquish boost is dan ook als tegenactie gebruikt destijds op het boosten door die noobs van Cabbage Gay.

Bal is op 73 volledig bij Duckje gelegd. Die heeft dit veroorzaakt met zijn beleid of eigenlijk geen beleid.
Snap volkomen dat mensen er volop gebruik van maken. @Power of Knowledge heeft het al aangegeven destijds dat Duckje een boost zou gaan zien van ongekende grote en dat is met Vanquisher denk wel aardig gelukt :)
 
Bovenaan