Top/Flopspelers

Reactiescore
1.278

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kunnen we even kappen met die bs? Noire heeft geen enkele boost. De enige boost die we hebben is Vanquisher en dat is mbt clears. We hebben geen enkel dorp gratis gekregen, puur door toeval.
 
Reactiescore
961
Altijd dat gejank over moraalbrekers, boosts en dorpen uitbouwers. Ga lekker moraalridder spelen en doe het zelf niet. Vraag je jezelf af waarom jij doorloopt op een deff noob met 45% moraal, is het omdat je te kortzichtig bent geweest om geen moraalbreker te nemen of omdat je er te stoer voor bent.

Sta je door deze redenen niet top 20 en jank je nog steeds op de top die wel boosts heeft of moraal brekers, leer beter starten of doe hetzelfde.
 
Reactiescore
89
Kunnen we even kappen met die bs? Noire heeft geen enkele boost. De enige boost die we hebben is Vanquisher en dat is mbt clears. We hebben geen enkel dorp gratis gekregen, puur door toeval.

Geen enkele boost en dan een zin later zeg je dat je boost hebt xD enkele dorpen gratis krijgen kan toeval zijn. 22 dorpen edelen en zo weinig ODA is het toch begrijpelijk dat mensen niet meer in toeval geloven.
 
Reactiescore
1.018
Altijd dat gejank over moraalbrekers, boosts en dorpen uitbouwers. Ga lekker moraalridder spelen en doe het zelf niet. Vraag je jezelf af waarom jij doorloopt op een deff noob met 45% moraal, is het omdat je te kortzichtig bent geweest om geen moraalbreker te nemen of omdat je er te stoer voor bent.

Sta je door deze redenen niet top 20 en jank je nog steeds op de top die wel boosts heeft of moraal brekers, leer beter starten of doe hetzelfde.
Nja als men een mb gebruikt zoals de term aanduid zal je er niemand over horen, maar als een mb met edelspam aan het front komt te liggen als moraalbunker snap ik dat het klote is. Daarnaast gaat het in dit geval voornamelijk over het aantal en niet het feit dat ze gebruikt worden
 
Reactiescore
89
Altijd dat gejank over moraalbrekers, boosts en dorpen uitbouwers. Ga lekker moraalridder spelen en doe het zelf niet. Vraag je jezelf af waarom jij doorloopt op een deff noob met 45% moraal, is het omdat je te kortzichtig bent geweest om geen moraalbreker te nemen of omdat je er te stoer voor bent.

Sta je door deze redenen niet top 20 en jank je nog steeds op de top die wel boosts heeft of moraal brekers, leer beter starten of doe hetzelfde.

Is ook wel verschil tussen één MB hebben en verschillende MB's en deff slaven met als doel deze dan later te internen. Ik heb zelf meer ODA bijgekregen door farms te maken dan Qui intus bijvoorbeeld. Toch toevallig ook dat het vaak dezelfde spelers zijn die veel geluk hebben bij het edelen en amper op deff stuiken.
 
Reactiescore
961
Nja als men een mb gebruikt zoals de term aanduid zal je er niemand over horen, maar als een mb met edelspam aan het front komt te liggen als moraalbunker snap ik dat het klote is. Daarnaast gaat het in dit geval voornamelijk over het aantal en niet het feit dat ze gebruikt worden
Niet het gevoel dat we al over mid late game praten en momenteel puur over de start, dat terzijde. Een moraalbunker tegen je hebben is nooit leuk, daar zal altijd het spelletje zijn als jij het doet doe ik het ook. Mocht een partij het niet doen is er altijd wat af te dwingen.

Is ook wel verschil tussen één MB hebben en verschillende MB's en deff slaven met als doel deze dan later te internen.
We komen dan weer in de cirkel die ik net beschreef, vind je het vervelend, doe het zelf ook of doe het niet en leer starten of beter starten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Geen enkele boost en dan een zin later zeg je dat je boost hebt xD enkele dorpen gratis krijgen kan toeval zijn. 22 dorpen edelen en zo weinig ODA is het toch begrijpelijk dat mensen niet meer in toeval geloven.
Vanquisher zit gewoon in de stam en is dus per definitie geen boost maar een volwaardig stamlid. Voor de rest mag jij al onze vorige targets pmen en laten horen of ze boosts of niet waren. Wie zal het beter weten denk je?

Enige wat wij hebben zijn extra clears vanuit onze mbs, iets waarvan 75% van deze wereld gebruik maakt. Dat we weinig oda hebben kunnen wij weinig aan doen. Paar keer roven, paar keer leeg dorp,..
 
Reactiescore
89
Niet het gevoel dat we al over mid late game praten en momenteel puur over de start, dat terzijde. Een moraalbunker tegen je hebben is nooit leuk, daar zal altijd het spelletje zijn als jij het doet doe ik het ook. Mocht een partij het niet doen is er altijd wat af te dwingen.


We komen dan weer in de cirkel die ik net beschreef, vind je het vervelend, doe het zelf ook of doe het niet en leer starten of beter starten.

Vanquisher zit gewoon in de stam en is dus per definitie geen boost maar een volwaardig stamlid. Voor de rest mag jij al onze vorige targets pmen en laten horen of ze boosts of niet waren. Wie zal het beter weten denk je?

Enige wat wij hebben zijn extra clears vanuit onze mbs, iets waarvan 75% van deze wereld gebruik maakt. Dat we weinig oda hebben kunnen wij weinig aan doen. Paar keer roven, paar keer leeg dorp,..

Je kan nog de beste start mogelijk maken en nog zou je niet in de top 3 belanden zonder enkele MB's + afhankelijk van hoe je de regels interpreteert is het niet toegestaan te starten met als doel te fuseren.

Vind het vreemd dat sommige spelers zich beter vinden of vinden dat ze een andere speler 'outplayed' hebben als ze zelf 3/4 MB's gebruiken en enkele deff slaven en de andere solo speelt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Ik heb het niet over de individuele kwaliteit op het account, ik heb het over al samen met je team/co's aangevallen en verdedigd hebben. Ik heb al veel werelden gezien waar ze pas in de latere fase uitgedaagd werden en plots gingen ze allemaal gaan lopen. Beter dan om al vroeg hier en daar een aanval op te zetten en te zien wie van het team waar welke verantwoordelijkheden neemt. Ik weet nu wel dat je gaat zeggen dat die teams elkaar al vele werelden kennen, maar meestal is de compositie van elk team toch niet 100% gelijk. Veel accounts smijten gewoon 3-4 (tegenwoordig misschien zelfs 6-8) toppers samen en denken dat het wel goed komt. Dat lijkt ook meestal zo, tot er oorlog is en iedereen naar elkaar zit te kijken.

Indien de samenstelling van het team anders is kan ik me wel goed in je post vinden, maar die link miste ik even met je andere post. Bedankt voor de opheldering.
 
Reactiescore
1.138
Je kan nog de beste start mogelijk maken en nog zou je niet in de top 3 belanden zonder enkele MB's + afhankelijk van hoe je de regels interpreteert is het niet toegestaan te starten met als doel te fuseren.

Vind het vreemd dat sommige spelers zich beter vinden of vinden dat ze een andere speler 'outplayed' hebben als ze zelf 3/4 MB's gebruiken en enkele deff slaven en de andere solo speelt.

De regels zijn tijdens w73 veranderd waarin vermeld werd dat er niet meer bestraft zal gaan worden voor het gebruiken van boosts.

Hier gaat het echter niet om een boost maar gewoon om een samenwerking tussen 2 accounts. Ik vind het leuk om gewoon is relaxed om niet vol voor rank 1 te beuken maar en wat minder zelf gerichte rol te nemen en als een soort moraal breker te spelen.

Daarnaast is dit gewoon een solide tactiek 2 stamgenoten waarvan er 1 klein blijft om geen last te hebben van moraal en 20/1 terwijl de ander flink door kan groeien.

Los van dit alles worden alle targets zeer zorgvuldig uitgekozen en ook de tijdstippen voor alle targets.
 
Reactiescore
89
De regels zijn tijdens w73 veranderd waarin vermeld werd dat er niet meer bestraft zal gaan worden voor het gebruiken van boosts.

Hier gaat het echter niet om een boost maar gewoon om een samenwerking tussen 2 accounts. Ik vind het leuk om gewoon is relaxed om niet vol voor rank 1 te beuken maar en wat minder zelf gerichte rol te nemen en als een soort moraal breker te spelen.

Daarnaast is dit gewoon een solide tactiek 2 stamgenoten waarvan er 1 klein blijft om geen last te hebben van moraal en 20/1 terwijl de ander flink door kan groeien.

Los van dit alles worden alle targets zeer zorgvuldig uitgekozen en ook de tijdstippen voor alle targets.


Allemaal goed en wel maar gewoon niet afkomen van 'doe gewoon betere start' :p meeste spelers hebben al problemen met goede co's te vinden laat staan meerdere accounts die actief in een hulp positie willen spelen. Dus dat haalt al deel van de competitiviteit weg. Heb zelf al een speler in onze stam gezien met incs van +-10 verschillende spelers die allemaal voor 1 speler clearen (stamgenoten en mensen buiten de stam). Veel valt daartegen niet te doen met deze looptijden.

En geen probleem met solide teamwork, maar denk dat je zelf ook wel zult toegeven dat het bij vele accounts in de top 5 niet enkel solide teamwork is tussen stamgenoten.
 

Deleted User - 487948403

Guest
Waarom wordt er niet op het tweede deel van @Vitalise gereageerd? Bicky had net als TAS een zeer moeilijke ligging, TAS kreeg een "massa"/actie opzich, staat er nog. Bicky werd na 1 actie al weggevaagd door Noire en aanhang. Was er geen deff beschikbaar in de stam voor zo`n cruciaal account, of waren jullie te laat met reageren?

Hoef niet op alles te reageren en uit de doeken te doen. Op dit forum worden meningen meestal direct al gemaakt op basis van eerste indruk dus ik laat het daar wel bij. Ik lees hier ook dingen waar ik een andere mening over heb of er feiten zijn die die zaken tegenspreken, maar zit al niet veel op dit forum en skip ook veel van de zever posts dus volg het ook niet verder op.
 
Reactiescore
2.878
Welke topper is die plunderaar aant boosten?
 
Bovenaan