Top/Flopspelers

Reactiescore
45
Het feit dat nu na 10 werelden waarvan ik (robin) er 4 serieus heb gespeeld en alles heb gespeeld dit nu een probleem is verbaasd me echt.

Voor zover ik weet heeft rein met de toenmalige eigenaar samen op het acc gespeeld waarna rein het acc heeft ge-erft. Hierna is dit vanaf w65 op mijn naam gezet.

Verder ga ik hier niet verder op in want vind dit vrij vrij nutteloos.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200720-153327_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20200720-153327_Tribal wars.jpg
    356,9 KB · Weergaven: 55
Reactiescore
2.039
hoe erg wil je blijven roepen dat de huidige bespelers w44 niet hebben gespeeld?
Rein speelt nog steeds, die heeft destijds samen met matthijs de wereld gewonnen

ik weet niet hoe sterk jouw informatie bron is, maar die van mij is rein himself
ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn, ook benieuwd waarom het nu opeens een 'probleem' is btw, we spelen er al 10 werelden mee en nu opeens is het lastig?
Het feit dat nu na 10 werelden waarvan ik (robin) er 4 serieus heb gespeeld en alles heb gespeeld dit nu een probleem is verbaasd me echt.

Voor zover ik weet heeft rein met de toenmalige eigenaar samen op het acc gespeeld waarna rein het acc heeft ge-erft. Hierna is dit vanaf w65 op mijn naam gezet.

Verder ga ik hier niet verder op in want vind dit vrij vrij nutteloos.

Zoals reeds aangegeven ben ik als leider en oprichter toch een redelijk goede bron. De reden waarom ik hier nu pas mee kom is omdat jullie mij simpelweg nu pas op vallen, ik heb sinds w50 namelijk geen normale wereld meer serieus gespeeld.

Ik vind het erg jammer hoe jullie hier op reageren, vooral gezien de reactie in de pm 'het account heeft de wereld gewonnen dus waarom zouden wij het verwijderen' is. Vooruit, het kan niet meer uitgezet worden tegenwoordig, maar dat maakt jullie houding niet minder verkeerd.

Naar mannetje die Dutchgangster... gewoon op je negeer lijst zetten is mijn tip

Racist
 
Reactiescore
786
Begrijp je reactie wel, als ik een account tegenkom die wereld 14 of wereld 23 claimt te hebben gewonnen. Dan ga ik als toenmalige stamleiding ook wel even bevragen of het de originele bespelers waren die toen inderdaad die wereld wonnen. Dus begrijp de reactie van Dutchgangster wel hieromtrent.
 
Reactiescore
94
Begrijp je reactie wel, als ik een account tegenkom die wereld 14 of wereld 23 claimt te hebben gewonnen. Dan ga ik als toenmalige stamleiding ook wel even bevragen of het de originele bespelers waren die toen inderdaad die wereld wonnen. Dus begrijp de reactie van Dutchgangster wel hieromtrent.
Dat je wilt weten of oude bekenden spelen op het account lijkt me logisch.
Ik vraag ook wel rond als ik spelers zie van bvb W14,16, 17 of 26 of andere werelden (nee nooit DEI, ik was en blijf ROFL).
En als je dan toevallig stamleiding was in die tijd snap ik dat dit zelfs nog iets gevoeliger ligt.

Maar ik verwacht al jaren niet meer dat accounts van dezelfde eigenaren blijven.
Me dus druk maken omdat iemand met de eer van het account gaat lopen zonder dat spelers hetzelfde zijn maakt mij dus niet uit.
Maar wederom, als stamleiding zijnde is dit natuurlijk anders. Zeker als die wereld om een bepaalde reden zeer belangrijk is voor die persoon.
 
Reactiescore
786
Dat je wilt weten of oude bekenden spelen op het account lijkt me logisch.
Ik vraag ook wel rond als ik spelers zie van bvb W14,16, 17 of 26 of andere werelden (nee nooit DEI, ik was en blijf ROFL).
En als je dan toevallig stamleiding was in die tijd snap ik dat dit zelfs nog iets gevoeliger ligt.

Maar ik verwacht al jaren niet meer dat accounts van dezelfde eigenaren blijven.
Me dus druk maken omdat iemand met de eer van het account gaat lopen zonder dat spelers hetzelfde zijn maakt mij dus niet uit.
Maar wederom, als stamleiding zijnde is dit natuurlijk anders. Zeker als die wereld om een bepaalde reden zeer belangrijk is voor die persoon.

Helemaal niks mis met ROFL. Had met vele spelers daar een even goede band als met de spelers die in Dei zaten. Hebben niet voor niks lange tijd zij aan zij geknokt tegen de rest van de wereld ;)

Dat de meeste accounts inderdaad niet meer in handen zijn van de originele bespelers kan ik dan ook volledig begrijpen. Het punt waar ikzelf ook zou over struikelen is een reactie zoals Dutchgangster hierboven omschrijft. Als ik iemand van wereld 14 of wereld 23 tegenkom, en je krijgt een reactie in het genre: 'het account heeft de wereld gewonnen dus waarom zouden wij het verwijderen'. Dan krijg je mij ook op mijn achterste poten.

Een account wint geen wereld, het zijn de spelers die op het account spelen die de wereld winnen. Als je dan de stamleider tegenkomt, die lange tijd samen met dat account en diens spelers toen samen speelde, is een beetje respect wel op zijn plaats. Al kan je nu eenmaal die prestaties niet uitzetten dus kunnen de spelers op het account nu, daar weinig aan veranderen.
 
Reactiescore
94
Amai als zelfs Daan het er mee eens is
Hoe ken je zelfs mijn naam nog :eek: Ik was al blij dat ik jouw AF naam vaag herinnerde!
Wat een geheugen, daar ben ik jaloers op. Mijn TW geschiedenis is een grote vage wolk :p

Trouwens ik heb gezegd dat ik het eens was met jouw interesse.
Dat je vervolgens doordramt op het AF dat het niet dezelfde spelers zijn kan ik begrijpen, maar ik heb nooit gezegd dat ik het hiermee eens ben.

Als je dit bewust zo hebt verwoord onderschat ik jouw P&P vaardigheden precies een beetje. Ik had er zelf haast over gelezen.

Ik begrijp het volledig. Maar ik zou me er niet zo druk in maken persoonlijk.
 
Reactiescore
438
Een van de grootste voordelen van een account hergebruiken lijkt me toch wel het overschot aan vlaggen. Ik heb helaas nog niet eens een handvol goede vlaggen, kan me best voorstellen dat een account dat een wereld gewonnen heeft ze in overvloed heeft.
 
Reactiescore
3.584
Louter Def start om pp te farmen eigenlijk, jij wel?

Ik ben gestopt als professioneel tribalwars speler, maar ik speel semi serieus in mijn pensioen op Chuchu.

ps: je def mag gewoon naar ons dorpje gestuurd worden, zet maar op je profiel dat je onder onze bescherming staat!
 
Reactiescore
2.039
Ik ben gestopt als professioneel tribalwars speler, maar ik speel semi serieus in mijn pensioen op Chuchu.

ps: je def mag gewoon naar ons dorpje gestuurd worden, zet maar op je profiel dat je onder onze bescherming staat!
Oei ik dacht eigenlijk dat je altijd al op semi amateur basis speelde eigenlijk
 
Bovenaan