Top/Flopspelers

Reactiescore
1.962
Als jij een paar spelers in je buurt cleart dan haal je toch al snel een smak grondstoffen op hoor. Ik sta zelf ook top 20 farmen, met nog geen 1000 punten zonder ook maar iets geboost te hebben. Het is gewoon een kwestie van je omgeving slim uitbuiten.
 
Reactiescore
94
Hij heeft een beetje ODA wat ook kan betekenen dat hij de juiste spelers op de juiste momenten heeft gecleard en leeg geroofd?
Met het PP abusen heeft hij genoeg voorsprong kunnen opbouwen om genoeg troepen te hebben als hij dat wou om dit uit te voeren.

Trouwens, al heeft hij vrienden geregeld die hij kan farmen voor een betere start... Het is nog altijd een diplomatiek spelletje, ieder zijn manier van spelen.
Is het niet tegen de regels dan is er niets verkeerd mee.
Er zijn zoveel manieren om te klagen over speelwijzes waar je het niet mee eens bent.
Ik geef maar enkele voorbeelden:
- kata'en
- internen
- stamhoppen
- pp abusen (early of late bvb muren tijdens massa's)
- enorm veel slaafjes
- boostdorpen voor betere start
- ...

Dat deze discussies nog altijd bestaan toont toch al aan dat het niet de moeite is om hier over te klagen?
Het weer wordt niet beter als je erover klaagt.
------------

Iemand een idee wie er speelt op Sons of Durin?
tw stats

Momenteel de enige speler in de top 10 die nog niet in een stam zit
 
Reactiescore
363
Ik sta 11de (80k gs) ook met nog geen 1k punten. Wel 1000 dorpen bijna ervoor moeten plunderen. Het moeten dan wel aardige dorpen zijn die hij gecleard heeft.
 
Reactiescore
5.701
Kwestie van slim farmen, goede spelerfarms met hoge opslag en genoeg paardjes om de microfarms mee binnen te halen. Nu heeft de desbetreffende speler misschien minder gemicrofarmd maar betekend niet dat hij geboost heeft. Slim scouten en aanvallen zorgt voor resultaat. Vinger op boosten leggen op dat punt is vrij lastig, aangezien wij er echt niet over kunnen oordelen.
 
Reactiescore
363
Kwestie van slim farmen, goede spelerfarms met hoge opslag en genoeg paardjes om de microfarms mee binnen te halen. Nu heeft de desbetreffende speler misschien minder gemicrofarmd maar betekend niet dat hij geboost heeft. Slim scouten en aanvallen zorgt voor resultaat. Vinger op boosten leggen op dat punt is vrij lastig, aangezien wij er echt niet over kunnen oordelen.

Enige is wel met 750 oda kun je geen grote dorpen weggeschoven hebben. 700 oda krijg je vgm als je iemands brgintroepen van alle quest wegveegd
 
Reactiescore
5.701
Enige is wel met 750 oda kun je geen grote dorpen weggeschoven hebben. 700 oda krijg je vgm als je iemands brgintroepen van alle quest wegveegd
Wel ietsjes meer hoor, maar ik kan het verder niet beoordelen. We kunnen het niet nagaan.
 
Reactiescore
2.386
Team moddelletjes???? :redface: :redface:

@Dutchgangster ze kunnen dat award trouwens niet echt uitzetten, dus nogal moeilijk om niet te stoefen
 
Reactiescore
2.386
Je kunt toch prestaties in andere werelden uitvinken?
Ja, als die werelden nog actief zijn. Einde-wereldawards staan voor altijd op je profiel en kun je er niet afhalen
 
Reactiescore
453
Super lame. Ach de onwelwillendheid om dat überhaupt uit te zoeken zegt eigenlijk al wel genoeg.

hoe erg wil je blijven roepen dat de huidige bespelers w44 niet hebben gespeeld?
Rein speelt nog steeds, die heeft destijds samen met matthijs de wereld gewonnen

ik weet niet hoe sterk jouw informatie bron is, maar die van mij is rein himself
 
Reactiescore
786
Reactiescore
5.701
hoe erg wil je blijven roepen dat de huidige bespelers w44 niet hebben gespeeld?
Rein speelt nog steeds, die heeft destijds samen met matthijs de wereld gewonnen

ik weet niet hoe sterk jouw informatie bron is, maar die van mij is rein himself
Aangezien hij oprichter en leider was van de stam zou hij dit wel moeten weten. Dus of die spelers die je noemt speelde er anoniem of hebben geen bijdrage geleverd waardoor Elko ze niet meer herinnerd. Kan ook nog zijn dat die hij het geheugen heeft van een baksteen.
 
Reactiescore
453
Aangezien hij oprichter en leider was van de stam zou hij dit wel moeten weten. Dus of die spelers die je noemt speelde er anoniem of hebben geen bijdrage geleverd waardoor Elko ze niet meer herinnerd. Kan ook nog zijn dat die hij het geheugen heeft van een baksteen.

ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn, ook benieuwd waarom het nu opeens een 'probleem' is btw, we spelen er al 10 werelden mee en nu opeens is het lastig?
 
Bovenaan