Hier is toch niet veel mis mee? Je speelt niet actief maar kunt wel continu bw aanzetten...?
We gaan zien wat deze wereld brengt
Lekker janken met een boerderij level 5...
Leuke farmshape van die jongen, niets meer niets minder
ik wens me zeker niet met jou te vereenzelvigen,@chmegers cneger behoor jij tot de triebelwarsers of vind je meer dat je een vrij forummer bent?
was afwezig (geen internet) tot gisteren, vandaar, maar spijtig dat anderen dan niet gewoon laten pp farmenLekker janken met een boerderij level 5...
Waarom zou iemand jou laten pp farmen, als hij je ook gewoon zelf kan farmen?ik wens me zeker niet met jou te vereenzelvigen,
dus laat me vragen hoe jij jezelf identificeert? En daar neem ik dan het tegenovergestelde van.
was afwezig (geen internet) tot gisteren, vandaar, maar spijtig dat anderen dan niet gewoon laten pp farmen
Waarom zou iemand jou laten pp farmen, als hij je ook gewoon zelf kan farmen?
Is toch niet meer dan logisch dat hij kiest voor zelf farmen ipv pp te betalen voor die grondstofjes van je lol
Waarom deden ze het dan?addison rae overigens ook niet,
heb net gesprek met ze gehad op w75,
geen slecht woord meer over hen!
ja, akkoord, maar ga je echt andere mensen hun boerderij slopen voor paar gs?
ik niet
Dubbelpostaddison rae overigens ook niet,
Als iemand neigt actief te spelen of reageert oid is het toch niet heel raar? Iedere keer een aantal lcof bijl kwijt omdat jij je bw aanzet.ja, akkoord, maar ga je echt andere mensen hun boerderij slopen voor paar gs?
ik niet
addison rae overigens ook niet,
Als iemand neigt actief te spelen of reageert oid is het toch niet heel raar? Iedere keer een aantal lcof bijl kwijt omdat jij je bw aanzet.
Heb ik er dan 38?@Addison Rae Wanneer ontvangen wij jouw sollicitatie voor MB? MVG