Top/Flopspelers

Reactiescore
2.368
Amai @Duckje waar is onze schandpaal?
 
Reactiescore
546
@chmegers cneger behoor jij tot de triebelwarsers of vind je meer dat je een vrij forummer bent?
ik wens me zeker niet met jou te vereenzelvigen,
dus laat me vragen hoe jij jezelf identificeert? En daar neem ik dan het tegenovergestelde van. ;)

Lekker janken met een boerderij level 5...
was afwezig (geen internet) tot gisteren, vandaar, maar spijtig dat anderen dan niet gewoon laten pp farmen
 
Reactiescore
1.242
Je hebt 195punten atm veel pp zal je nog niet gehaald hebben. Gun die man een BB dorpje om te farmeb, start opnieuw en ga daar lekker pp farmen
 
Reactiescore
389
ik wens me zeker niet met jou te vereenzelvigen,
dus laat me vragen hoe jij jezelf identificeert? En daar neem ik dan het tegenovergestelde van. ;)


was afwezig (geen internet) tot gisteren, vandaar, maar spijtig dat anderen dan niet gewoon laten pp farmen
Waarom zou iemand jou laten pp farmen, als hij je ook gewoon zelf kan farmen?
Is toch niet meer dan logisch dat hij kiest voor zelf farmen ipv pp te betalen voor die grondstofjes van je lol
 
Reactiescore
546
Waarom zou iemand jou laten pp farmen, als hij je ook gewoon zelf kan farmen?
Is toch niet meer dan logisch dat hij kiest voor zelf farmen ipv pp te betalen voor die grondstofjes van je lol

ja, akkoord, maar ga je echt andere mensen hun boerderij slopen voor paar gs?
ik niet

addison rae overigens ook niet,
heb net gesprek met ze gehad op w75,
geen slecht woord meer over hen!
 
Reactiescore
430
addison rae overigens ook niet,
heb net gesprek met ze gehad op w75,
geen slecht woord meer over hen!

bruh thx man
voor de reputatie...
ik hou me altijd aan me woord maar volgende keer gewoon eerst pmen dan posten...

Als iemand neigt actief te spelen of reageert oid is het toch niet heel raar? Iedere keer een aantal lcof bijl kwijt omdat jij je bw aanzet.

danku,
idd BW is genadeloos
 
Reactiescore
5.599
@Addison Rae Wanneer ontvangen wij jouw sollicitatie voor MB? MVG
 
Bovenaan