Top & Flopspelers

Reactiescore
48
Tom is een beetje gefrustreerd..

Deze post is net zo zwak als je communicatie skills...
Maar het is wel te begrijoen hoor want er is ook niks te verdedigen.

Daarnaast iedereen die verder bewijs wou ze hebben vannacht een dorp overgenomen van een speler van ons die aan het fuseren was.
Wederom vrij trieste gasten dus. :)

We hadden ver kunnen komen maar nu hebben jullie het verneukt voor iedereen. Hoop dat niemand jullie nog zal vertrouwen en zien voor wat jullie werkelijk zijn.
Laag & Dieptriest.

Ik ben vooral teleurgesteld, gefrustreerd ook wel enigszins maar.word er niet anders van een goeie leider laat zich niet leiden door emoties.
Bedankt voor het verspillen van mijn tijd maar vooral dat ik nu over dit spel heen ben.
Dat gaat me persoonlijk alleen maar goed doen op termijn.

Ciao!
 
Reactiescore
225
Deze post is net zo zwak als je communicatie skills...
Maar het is wel te begrijoen hoor want er is ook niks te verdedigen.

Daarnaast iedereen die verder bewijs wou ze hebben vannacht een dorp overgenomen van een speler van ons die aan het fuseren was.
Wederom vrij trieste gasten dus. :)

We hadden ver kunnen komen maar nu hebben jullie het verneukt voor iedereen. Hoop dat niemand jullie nog zal vertrouwen en zien voor wat jullie werkelijk zijn.
Laag & Dieptriest.

Ik ben vooral teleurgesteld, gefrustreerd ook wel enigszins maar.word er niet anders van een goeie leider laat zich niet leiden door emoties.
Bedankt voor het verspillen van mijn tijd maar vooral dat ik nu over dit spel heen ben.
Dat gaat me persoonlijk alleen maar goed doen op termijn.

Ciao!

Jij bent één en al contradicties XD
 
Reactiescore
26
Deze post is net zo zwak als je communicatie skills...
Maar het is wel te begrijoen hoor want er is ook niks te verdedigen.

Daarnaast iedereen die verder bewijs wou ze hebben vannacht een dorp overgenomen van een speler van ons die aan het fuseren was.
Wederom vrij trieste gasten dus. :)

We hadden ver kunnen komen maar nu hebben jullie het verneukt voor iedereen. Hoop dat niemand jullie nog zal vertrouwen en zien voor wat jullie werkelijk zijn.
Laag & Dieptriest.

Ik ben vooral teleurgesteld, gefrustreerd ook wel enigszins maar.word er niet anders van een goeie leider laat zich niet leiden door emoties.
Bedankt voor het verspillen van mijn tijd maar vooral dat ik nu over dit spel heen ben.
Dat gaat me persoonlijk alleen maar goed doen op termijn.

Ciao!

Ik ben het met je laatste zin roerend eens <3
 
Reactiescore
48
Jij bent één en al contradicties XD

Geen idee waar je op doelt en ook lekker onderbouwt. Maar als je het gedeelte van emotie bedoelt. Ik post dit echt niet door emotie maar gewoon omdat ik het triest vind dat het spel zo gespeeld word en op deze.manier hoeft het voor mij niet en is er ook geen toekomst op de wereld, dus is het vrij zinloos om verder te gaan voor me. Logisch nadenken :)

Ik ben het met je laatste zin roerend eens <3

Kneus <3
 
Reactiescore
55
Tranquillo is zowiso geen stabber!! En een hele beste pik om mee samen te spelen!

Dus waarschijnlijk moet je bij jezelf te rade gaan Tom.. ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Kijk ik weet niet zelf goed wat er allemaal speelde, maar vraag me dan wel af waarom tranquillo de stam verlaten heeft en vrij snel daarna een dorp van zijn oude stam gepakt heeft?
 
Reactiescore
48
Tranquillo is zowiso geen stabber!! En een hele beste pik om mee samen te spelen!

Dus waarschijnlijk moet je bij jezelf te rade gaan Tom.. ;)

Tjaa ik heb bewijs, wat heb jij? :)
Zoals je BGs aanvallen en overnemen naast de vele PMs.
Ben wel blij voor je dat je wel normaal met hun hebt samen kunnen spelen, maar dit is op W72 niet het geval geweest. :)
 
Reactiescore
26
Kijk ik weet niet zelf goed wat er allemaal speelde, maar vraag me dan wel af waarom tranquillo de stam verlaten heeft en vrij snel daarna een dorp van zijn oude stam gepakt heeft?

Is geen sprake van stam verlaten. Zit nog altijd in Ciao.
Daarnaast heb ik bij de speler die het dorp naast mijn Hoofddorp edelde aangeven dat ik t niet chill vind dat in m’n cluster gedeeld wordt ivm cf’s

Verder heb ik met de speler van wie het dorp is geedeld afgesproken dat hij zou fungeren als mijn mb op deze wereld.
 
Reactiescore
48
Kijk ik weet niet zelf goed wat er allemaal speelde, maar vraag me dan wel af waarom tranquillo de stam verlaten heeft en vrij snel daarna een dorp van zijn oude stam gepakt heeft?

Op het op te helderen:

Ik had TranquilloPorFavor benadert om bij Lotus te komen een tijd terug.
Voornamelijk omdat ik had vernomen van andere spelers dat hij een prima speler zou zijn om mee samen te werken.
TranquilloPorFavor vond dit een prima idee maar wou eerst het cluster dichten.
Hierdoor ontstond Ciao! om hier later mee te fuseren.
Na deze fusie zou hij zorgen dat Ciao! zou gaan lopen.
Deze stamfusie kwam versneld vanwege de toenemende druk vanuit andere stammen.
Maar sinds de fusie ging eigenlijk alles langzaam aan berg afwaarts en werd er niet gereageerd op PMs of het werd uitgesteld omdat Tranquillo het zo druk had in RL.
Ook kreeg ik ineens tegengas van meerdere kanten ondanks alle tijd en energie die ik stak in de stam en hiervoor alles fantastisch liep.
Na een week kreeg ik dagelijks vragen vanuit Lotus leden waarom TranquilloPorFavor nog niet was gejoined en naarmate de tijd vorderde kregen steeds meer spelers argwaan dus als stamleider probeerde ik hier natuurlijk opheldering over te krijgen.
Ik heb TranquilloPorFavor over een langere periode 10x gevraagd om concreet te worden over zijn join en zijn plannen voor de samenwerking.
Steeds werden er loze beloftes gedaan: "binnenkort, volgende week komt goed, ik kom hier later op terug, ik heb het druk met werk in RL", enzovoort.
Hier heb ik langere tijd begrip en geduld voor getoond.
Ook verzoeken en andere vragen werden niet of nauwelijks beantwoord.
Later werden zorgen van mijn stamleden en vragen van mij maar gewoon afgedaan als "irrelevant" of "revue."
Sinds gister is het wel duidelijk geworden wat zijn werkelijke intenties zijn en het is gewoon een vuile rat.
Dat andere mensen goeie ervaringen hebben met TranquilloPorFavor op andere werelden is fijn voor jullie maar is irrelevant voor wat hier op W72 is gebeurd.
Als je ook maar 1 dorpje in zijn richting pakt dan was hij de gebeten hond en was hij klaar met de hele situatie en was het allemaal zo vreselijk en niet normaal.
Daarnaast werd een claim van Lord Sauron van Lotus al eens eerder genegeerd door een MB van Tranquillo.
Ook toen ik Tranquillo hier op aansprak en vroeg zijn MB erop aan te spreken kwam daar geen normaal antwoord op.
Ik heb de situatie toen laten lopen op verzoek van Lord Sauron zelf die ook niet wou dat de boel uit elkaar zou klappen om 1 stom dorpje..

Conclusie: 0 Samenwerking, Nauwelijks Communicatie, Respectloos reageren en handelen naar BGs & Stamgenoten waardoor spelers al eerder gestopt zijn met het spelen van TW waaronder Divine Qualities.
En dan gister nog bepaalde afspraken uit zijn duim zuigen zoals dat het niet de bedoeling zou zijn dat 2 spelers vanuit Lotus gingen fuseren terwijl dit al een maand geleden is vastgesteld.
Vannacht is TranquilloPorFavor deze fusie maar gaan dwarsbomen door zijn BG (Lotus) te aanvallen & edelen.
De Fusie ging om 2 RL vrienden Lord Sauron & ynkillah

Wat willen jullie nog meer alle PMs ofzo? Dat ga ik niet doen, dit is al meer dan genoeg om aan te tonen dat het een rat is.
Heb er al weer meer moeite ingestoken ondanks dat ik zei dit niet te willen doen...


Ciao!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
146
Wat willen jullie nog meer alle PMs ofzo? Dat ga ik niet doen, dit is al meer dan genoeg om aan te tonen dat het een rat is.
Heb er al weer meer moeite ingestoken ondanks dat ik zei dit niet te willen doen...

Dit zijn gewoon jouw woorden, geen bewijzen. Gooi bewijzen online, ook al zijn het pm's, veeg namen weg indien je dit wenst.
 
Reactiescore
48
Dit zijn gewoon jouw woorden, geen bewijzen. Gooi bewijzen online, ook al zijn het pm's, veeg namen weg indien je dit wenst.

Het is zo te checken over bijvoorbeeld de edeling van een BG dus zie geen reden om hier een heel topic over te gaan openen.
Als mensen er aan willen twijfelen moeten ze dat lekker doen., het laat mij verder koud.


Amai jij moet wel echt iets doen aan de leesbaarheid van je posts want dit is echt niet te doen

Is totaal niet overzichtelijk inderdaad :p
Maar had ook geen zin hier veel meer tijd in te steken. Sorry!
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom schrijf je de hele tijd de naam van Tranquilo zijn stam onder je post? Wie is de mol in dit verhaal?
 
Reactiescore
7.944
Het is zo te checken over bijvoorbeeld de edeling van een BG dus zie geen reden om hier een heel topic over te gaan openen.
Als mensen er aan willen twijfelen moeten ze dat lekker doen., het laat mij verder koud.




Is totaal niet overzichtelijk inderdaad :p
Maar had ook geen zin hier veel meer tijd in te steken. Sorry!

Kun je wel een hele rant posten hier, maar als je het niet gaat onderbouwen met pms e.d heeft dit geen nut. Je doet net alsof het je niet boeit wat andere mensen ervan vinden, want je wilt er geen tijd mee insteken. Toch ben je hier opzoek naar validatie van anderen. Post daadwerkelijk even bewijs, dan wil ik je gerust geloven. Dit gezien ik ze mee heb gemaakt op 68, en zij zelf ook gestabbed werden. Ik neem daarom aan dat zij dit niet zouden doen. Bewijsjes graag.
 
Reactiescore
48
Kun je wel een hele rant posten hier, maar als je het niet gaat onderbouwen met pms e.d heeft dit geen nut. Je doet net alsof het je niet boeit wat andere mensen ervan vinden, want je wilt er geen tijd mee insteken. Toch ben je hier opzoek naar validatie van anderen. Post daadwerkelijk even bewijs, dan wil ik je gerust geloven. Dit gezien ik ze mee heb gemaakt op 68, en zij zelf ook gestabbed werden. Ik neem daarom aan dat zij dit niet zouden doen. Bewijsjes graag.

Geen zin om honderden PMs te posten. Of om alles uit te zoeken en dat te posten.

Have fun met dit uitgestorven spel. :)
 
Bovenaan