- Reactiescore
- 1.221
Deze afspraak is verzonnen en gemaakt door een speler uit de stam Fresh!
Ja prima? Veranderd mijn standpunt over die regel niet van
Deze afspraak is verzonnen en gemaakt door een speler uit de stam Fresh!
Ja prima? Veranderd mijn standpunt over die regel niet van
Onze reactie was trouwens niet netjes Jeffrey. Maar puur uit frustratie omdat Jagerm3ister precies dezelfde 'clusterfucks' wel bij meerdere stamgenoten legde, zonder dat er gezeurd werd vanuit onze stamgenoten. Deden wij dat, werden we simpelweg afgewimpeld door 'jullie Duitse vrienden'.
Tevens vond ik zijn cfs, echt tegen een cluster aan, anders dan onze naar jouw zeggen 'cf', tegen jullie 'cluster' aan.
Welk cluster btw?
Pjotr*
Harry Pjotr?Pjotr*
JWZ!Harry Pjotr?
Is een lastige situatie inderdaad die je daar schetst. Snap dat daar ook vragen over komen, daarom is het belangrijk dat dit gewoon afgesproken wordt zodat iedereen op 1 lijn zit.
Maar dat BB dorp ligt dan tegen het cluster van jou en van je enemy. Daarom is het opzich eerlijk, dat je er beiden van afblijft. Tot je elkaar hebt overgenomen.
Fuck bb dorpen
En aan Fresh! Ga massa plannen!
Ey bekkie noob speel je blind weg pauper newgen. Ik heb enkel respect voor de GROTE strijders zoals @DragonShield3@Ezra the King Grootste wannabe van de wereld.
Kan 'm niet zien, zover staat ie onder me :/Ey bekkie noob speel je blind weg pauper newgen. Ik heb enkel respect voor de GROTE strijders zoals @DragonShield3