Top & Flopspelers

Reactiescore
2.062
Ja prima? Veranderd mijn standpunt over die regel niet van :tongue:

Ik wil best nieuwe afspraken maken met de leiding van Fresh, Marvin heeft echter mijn statement over een case die eerst moet worden opgelost.
 
Reactiescore
399
Onze reactie was trouwens niet netjes Jeffrey. Maar puur uit frustratie omdat Jagerm3ister precies dezelfde 'clusterfucks' wel bij meerdere stamgenoten legde, zonder dat er gezeurd werd vanuit onze stamgenoten. Deden wij dat, werden we simpelweg afgewimpeld door 'jullie Duitse vrienden'.

Tevens vond ik zijn cfs, echt tegen een cluster aan, anders dan onze naar jouw zeggen 'cf', tegen jullie 'cluster' aan.

Welk cluster btw?

Niet richting jou bedoeld hoor Potr, was puur als voorbeeld. Van beide kanten is het een beetje kan het wel kan het niet:p

Die duitse vrienden CF, en wij krijgen je ineens als buurman. Dan doen wij wat terug en dan doen jullie weer wat terug, zo kom je in een negatieve spiraaal.


@Theo Walcott. Moest het even opzoeken maar wij lagen er 1 dag eerder met dorp 425|531. Maja volgens de regels mag dit want is meer dan 1 vakje vandaan alleen wel tegen het cluster aan. Van jou oogpunt snap ik zeker dat je erop reageerd door gelijk af te sluiten. En wij jumpen er weer overheen. Nu is het beetje een mix cluster daar.
 
Reactiescore
349
Is een lastige situatie inderdaad die je daar schetst. Snap dat daar ook vragen over komen, daarom is het belangrijk dat dit gewoon afgesproken wordt zodat iedereen op 1 lijn zit.

Maar dat BB dorp ligt dan tegen het cluster van jou en van je enemy. Daarom is het opzich eerlijk, dat je er beiden van afblijft. Tot je elkaar hebt overgenomen.

Fuck bb dorpen
En aan Fresh! Ga massa plannen!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Bovenaan