Top & Flopspelers

Reactiescore
161
Haha acta farmt enkel pp deze wereld, zal hen dus een worst wezen dat ze als flop gezien worden

Dus je hebt een front met een stam en benadert een van de spelers van die stam om je MB te worden?

Dat is een nieuwe, bijzondere perceptie van PP farmen.
 
Reactiescore
286
Wat is dat trouwens met mensen die BB dorpen edelen?

Acta est Fabula.
Kapitrein
ActionReaction

En Acta est fabula is hier niet voor de PP?
hij heeft ook rete veel PP gegooid in het begin van het spel hier. Lijkt mij dat hij hier dan niet is om PP te farmen.
 
Reactiescore
37
Wat is dat trouwens met mensen die BB dorpen edelen?

Acta est Fabula.
Kapitrein
ActionReaction

En Acta est fabula is hier niet voor de PP?
hij heeft ook rete veel PP gegooid in het begin van het spel hier. Lijkt mij dat hij hier dan niet is om PP te farmen.

Je moet veel pp uitgeven om z.s.m. weer veel te kunnen terug farmen. Niet raar dus dat hij veel heeft uitgegeven.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wat is dat trouwens met mensen die BB dorpen edelen?

Acta est Fabula.
Kapitrein
ActionReaction

En Acta est fabula is hier niet voor de PP?
hij heeft ook rete veel PP gegooid in het begin van het spel hier. Lijkt mij dat hij hier dan niet is om PP te farmen.

Vertel mij wat, ik ben al heel de nacht opeens 'op bezoek bij kapitrein'

Heb toch helemaal geen zin om die vent te bezoeken :s
 
Reactiescore
2.508
Volgens mij is die bezig met een rush naar 100 dorpen :)
 
Reactiescore
169
bijzonder, ik wil de tactiek wel begrijpen. Op lange duur een sterk acc met sterke dorpen, maar elke fase zijn actie en de speelstijl. Trein doet het even anders, ik vind het wel leuk ondanks mijn principes om geen bbs te edelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
161
Je moet veel pp uitgeven om z.s.m. weer veel te kunnen terug farmen. Niet raar dus dat hij veel heeft uitgegeven.

Het principe begrijp ik. Maar is dan de bedoeling om deze gefarmde GS te verkopen voor PP? Acta is namelijk vrij druk bezig met het werven van MB's en dergelijke. Dit is ook al eerder aangestipt, maar dan gaan we ineens over voetbal praten? Men kan beter niet reageren als ze niet op het onderwerp in willen gaan.
 
Reactiescore
301
Het principe begrijp ik. Maar is dan de bedoeling om deze gefarmde GS te verkopen voor PP? Acta is namelijk vrij druk bezig met het werven van MB's en dergelijke. Dit is ook al eerder aangestipt, maar dan gaan we ineens over voetbal praten? Men kan beter niet reageren als ze niet op het onderwerp in willen gaan.

Kijk even naar zijn groei en beantwoord je eigen vraag. Hij heeft best lang stil gestaand rond de 50k punten. Ik gok dat hij dan met zijn 10 dorpjes rustig pp heeft gefarmed. Misschien heeft hij recent besloten om weer normaal verder te spelen omdat hij, ondanks dikke pp winsten, toch nog steeds top 100 staat
 
Reactiescore
146
Wat is dat trouwens met mensen die BB dorpen edelen?

Acta est Fabula.
Kapitrein
ActionReaction

En Acta est fabula is hier niet voor de PP?
hij heeft ook rete veel PP gegooid in het begin van het spel hier. Lijkt mij dat hij hier dan niet is om PP te farmen.

Snap kapitrein wel, het wordt mss aanschouwd als "noob" maar veel spelers kan hij niet meer edelen door 20:1 regel. Dan is het toch slim om zijn front met Fiscus te versterken?
 
Reactiescore
169
Kijk even naar zijn groei en beantwoord je eigen vraag. Hij heeft best lang stil gestaand rond de 50k punten. Ik gok dat hij dan met zijn 10 dorpjes rustig pp heeft gefarmed. Misschien heeft hij recent besloten om weer normaal verder te spelen omdat hij, ondanks dikke pp winsten, toch nog steeds top 100 staat
lijkt me dat hij deze edelmannen aan het sparen was.
 
Bovenaan