Top & Flopspelers

Reactiescore
571
Zie je daar is de eerste noob al met een andere verklaring. Het feit is gewoon dat jij nog nooit genoeg gs naar 1 dorp hebt gestuurd en dus nog nooit hebt meegemaakt dat alle bouwtijden ineens verdwijnen. maakt verder ook niet uit dat je net wat minder capabel bent dan kapitrein aka de koning, maar om nou meteen als thierry met je vingertje te wijzen gaat mij te vurr.

Damm ik dacht je maakt eerst een grap met je bericht, maar jij zit echt op een ander planeet volgens mij.
 
Reactiescore
146
Damm ik dacht je maakt eerst een grap met je bericht, maar jij zit echt op een ander planeet volgens mij.

Als hij van Mars is, hebben wij eerder leven gevonden daar dan NASA :O
 
Reactiescore
37
Oh mijn god, daar kunnen we geld mee verdienen, kunnen wij ook wat dorpjes de lucht in gooien. Of we zetten de dorpen op mars neer!!!!! geen concurrentie
 

DeletedUser78224

Guest
Mr suprise, dat lijkt me logisch toch
Volgens mij ben jij gewoon een noob die niet snapt hoe je dit spel moet spelen. jij bent gewoon op je teentjes getrapt dat iemand je oo zo geliefde bb's pakt omdat je dan niet meer op je stats kan geilen. nubje
 
Reactiescore
146
Volgens mij ben jij gewoon een noob die niet snapt hoe je dit spel moet spelen. jij bent gewoon op je teentjes getrapt dat iemand je oo zo geliefde bb's pakt omdat je dan niet meer op je stats kan geilen. nubje

Is er hier een dokter in de zaal? Dringend assistentie nodig deze jongen
 

DeletedUser78224

Guest
Jij moet ergens hulp gaan zoeken :p
Zou jij een andere speler toelaten in je cluster dan? Wij laten allemaal mensen die aanslagen plegen in onze cluster toe. moeten wij dat PIKKEN OFZO! Hoe komt het dat de huizen zo duur zijn. nou ik weet het wel!!!!1!!
 
Bovenaan