Top & Flopspelers

Reactiescore
455
Sinds wanneer zijn Fresh! en AASB stamgenoten van elkaar? :eek:
 
Reactiescore
1
Uiteindelijk kan je het hem niet kwalijk nemen. Met die 1:20 regel valt er niet meteen iemand in de buurt de rapen als ik het snel eens bekijk
 
Reactiescore
37
Omdat aandeelhouders dit spel ook spelen, die hoeven niks te doen, daarnaast kunnen zij makkelijk 1000 euro missen om in 2dagen 300 punten dorpen naar 3k te knallen missen.

Win-win situatie, en vrijetijdsbesteding en een ander soort besteding :p
 
Reactiescore
146
Wij hebben toch ook al barbs geëdeld? :)
Maar ik snap de verwarring
Uiteindelijk kan je het hem niet kwalijk nemen. Met die 1:20 regel valt er niet meteen iemand in de buurt de rapen als ik het snel eens bekijk

Daar hebben wij op geanticipeerd door kleinere dorpjes te edelen in het begin.
Dat er alleen maar kleine traag groeiende spelertjes rond ons lagen, kunnen hier ook wel iets mee te maken hebben :D
 
Reactiescore
146
Tja, als je zo hard abused dat je op een gegeven moment bb's moet edelen omdat spelers niet meer binnen de 1:20 regeling vallen heb je 't zelf toch wel een beetje verpest. Maar goed, als je dan gewoon weer die bb's naar 3k punten knalt met wat pp komt alles wel goed. Way to go champ.

Ik vind een tactisch BB'tje niet zozeer slecht. Ik zeg niet dat je dit ineens moet boosten met PP naar een 3k dorp. Ben ik zelf geen voorstander van. (Hiermee ontken ik niet dat er geen PP in gebouwen is gestoken.)
 

DeletedUser78224

Guest
Normaal zou ik dikke flop zeggen als je bb's edelt, maar kapitrein is op dit moment een van de grootste spelers op deze wereld en heeft dit helemaal zelf gedaan! Hij edelt bb's omdat niemand hem bij kan houden omdat hij veruit superieur is in zijn gebied van de wereld. Als je zelf met een moraal van 3% zit zou jij het ook doen. En als je zo hard groeit dat niemand je bij kan houden is het natuurlijk ook heel logisch dat al je 300 punten bb's in een paar dagen ineens 1700 punten zijn. Als je veel farmt kun je namelijk je eigen grondstoffen naar het dorp sturen en als je dat heel veel doet verdwijnen alle tijden voor het bouwen van een gebouw automatisch. Dus als jij zo'n noob bent die dit niet wist weet je het nu.
Kapitrein dus GEEN flop, is gewoon een leveltje hoger dan de haters die zijn shine willen afpakken.
 
Reactiescore
37
LOL, wat een uitleg XD

Bedoel het hele GS verhaal klopt maar dit troll bericht van je slaat verder nergens op, hoeveel GS je ook hebt, dit is onmogelijk zonder veel PP te gebruiken

940d0bd119d57f7f2ea6c54c0dd0e3e5.png

https://gyazo.com/940d0bd119d57f7f2ea6c54c0dd0e3e5

Verder moet hij t allemaal zelf weten, zit hier niet te haten, maar dit soort berichten moet je niet plaatsen want dan is er maar 1 dom persoon hier.
 

DeletedUser78224

Guest
Zie je daar is de eerste noob al met een andere verklaring. Het feit is gewoon dat jij nog nooit genoeg gs naar 1 dorp hebt gestuurd en dus nog nooit hebt meegemaakt dat alle bouwtijden ineens verdwijnen. maakt verder ook niet uit dat je net wat minder capabel bent dan kapitrein aka de koning, maar om nou meteen als thierry met je vingertje te wijzen gaat mij te vurr.
 
Reactiescore
37
Ik denk dat je te vroeg bent begonnen aan de carnaval XD, maar hey uhh prima ALAAF en proost :boer:
 
Bovenaan