Top & Flopspelers

Reactiescore
301
Ik heb reeds verhaal van de verdedigende partij. Ik wacht op antwoord van de aanvallende partij. Mensen zwartmaken op het AF zonder degelijke bewijzen etc. Werkt natuurlijk niet. Hoe ik alles op dit moment zie, kan amles weerlegt worden. Ik maak morgen, als ik het verhaal van de aanvallende partij heb gehoord een mooi verslag op ;)
 
Reactiescore
58
Denk niet dat je dr nu per se zoveel meer mee farmt, maar gelukkig lig je niet bij mij in de buurt :p
Ik farm inderdaad niet bijzonder veel ermee, gemiddelde zal weer een matige 30 zijn..
Maar met verzamelen loopt het ook al lekker, dus daar kan 't ook niet heen.
En speler farms zijn er niet, maarja dat is m'n eigen fout...

Als je nog tips hebt, gooi maar. Sta altijd open voor een nieuw inzicht, nooit te laat om iets te leren.
Optimalisatie hiervan heb ik nog niet genoeg over nagedacht namelijk.. Microfarmen en shapen voor nu.
 
Reactiescore
48
@Kapitrein ligt eraan hoeveel tijd je in het farmen wil steken, je kan calculeren hoeveel GS je gemiddeld pakt over tijd per BB en daarop je aantal LC bepalen, s'nachts farmen is natuurlijk beter met je standaard FA LC verzending x 3 tot 10.
Soms zelfs om het half uur weer sturen ookal loop je er al op (snachts) mocht je enkel en alleen willen Micro Farmen.
Maak dan ook altijd steeds verschillende FA aan voor de grotere BB Dorpen. (500+ / 1000+ / 2000+)
Ik farm lang niet zoveel maar farm dan ook maar met 1 dorp en daarmee best een tijd top 25 gehaald dus in dat opzicht gaat het in verhouding heel lekker.

Misschien heeft u hier iets aan? Let Me Know & Succes.

EDIT: om dit te calculeren zal je alle BB Dorpen 1-2x per week 1 Scout mee moeten sturen.
 
Reactiescore
2.508
Als ik met 10LC farm denk ik dat ik een kick krijg van mijn eigen account
 
Reactiescore
58
@Kapitrein ligt eraan hoeveel tijd je in het farmen wil steken, je kan calculeren hoeveel GS je gemiddeld pakt over tijd per BB en daarop je aantal LC bepalen, s'nachts farmen is natuurlijk beter met je standaard FA LC verzending x 3 tot 10.
Soms zelfs om het half uur weer sturen ookal loop je er al op (snachts) mocht je enkel en alleen willen Micro Farmen.
Maak dan ook altijd steeds verschillende FA aan voor de grotere BB Dorpen. (500+ / 1000+ / 2000+)
Ik farm lang niet zoveel maar farm dan ook maar met 1 dorp en daarmee best een tijd top 25 gehaald dus in dat opzicht gaat het in verhouding heel lekker.

Misschien heeft u hier iets aan? Let Me Know & Succes.

EDIT: om dit te calculeren zal je alle BB Dorpen 1-2x per week 1 Scout mee moeten sturen.
Op het moment zijn practisch alle bolletjes doorzichtig binnen een range van ongeveer 21. (Elke 20-30 min sturen).
Wellicht wat minderen in de timing, en naar 30-45 min zakken.
Daarna is het randjes van m'n farm gebied en hier en daar wat grotere BBtjes, deze zijn dan af en toe wat voller. Maar dat is ook nooit veel meer.

Ze verder wegsturen lijkt de volgende optie, maar dan moet ik maar een excel sheetje maken.
Zodat ik niet zonder LC kom te zitten voor 1.5 uur omdat ik ze te ver weg stuur.


Als ik met 10LC farm denk ik dat ik een kick krijg van mijn eigen account
Begrijpelijk, hoe lang is jullie interval tussen de farm rondes?
 
Reactiescore
2.508
Op het moment zijn practisch alle bolletjes doorzichtig binnen een range van ongeveer 21. (Elke 20-30 min sturen).
Wellicht wat minderen in de timing, en naar 30-45 min zakken.
Daarna is het randjes van m'n farm gebied en hier en daar wat grotere BBtjes, deze zijn dan af en toe wat voller. Maar dat is ook nooit veel meer.

Ze verder wegsturen lijkt de volgende optie, maar dan moet ik maar een excel sheetje maken.
Zodat ik niet zonder LC kom te zitten voor 1.5 uur omdat ik ze te ver weg stuur.



Begrijpelijk, hoe lang is jullie interval tussen de farm rondes?

Ligt eraan wie zit
 
Reactiescore
2.386
Hardcore solo om de 15m komop?
 

DeletedUser73696

Guest
Fijn dat de naam nu pas vermeld wordt. Anders hadden we wel wat langer nagedacht. Nu moet ik een hele resem pm's gaan sturen om alles uit te dokteren.

Maar er wordt aan gewerkt.

Ik wil best heel uitgebreid een verslag doen. Alleen het feit dat hij op 05 februari de stam heeft verlaten om 08:30 en om 15:30 een nieuw dorp pakt van zijn (ex)-stamgenoot. Zegt genoeg toch? Hij had btw maar 1, na een tijdje 2 edels. Bereken je looptijden.

Verder was er een off/deff topic. Dus hij wist precies dat ze off waren.
 

DeletedUser73696

Guest
Besef trouwens even. Dat je wordt aangevallen door je stamgenoot (in de nacht nog). Dat die je cleart en daarna pas de stam leavet. Check even alle tijden. Check NL Twstats. Check deze screenshot.
 

Bijlagen

  • 2E334911-68C6-4AB0-B8CE-B89FB30F71A7.png
    2E334911-68C6-4AB0-B8CE-B89FB30F71A7.png
    768,5 KB · Weergaven: 49
Reactiescore
301
Ik vind nog steeds dat je best aanvallend naar mij praat. Ik ben
1) geen speler van gamer
2) iemand die probeert juist duidelijkheid te scheppen.

Momenteel kom je vooral over als een op zijn tenen getrapt kind.

Verder heb ik vernomen dat jijzelf (als je gloeilampje bent) soortgelijke acties hebt genomen. Enkel zaten er toen tussen het leaven vd stam en het aanvallen 12 uur. Maar soit. Ondanks je aanvallende toon zoek ik het nog wel even verder uit.
 
Reactiescore
301
Besef trouwens even. Dat je wordt aangevallen door je stamgenoot (in de nacht nog). Dat die je cleart en daarna pas de stam leavet. Check even alle tijden. Check NL Twstats. Check deze screenshot.

Je zegt dat hij de stam verliet om 8u30 terwijl dit bericht dateert van 8u02, wat dus niet mogelijk is. Die tijden zoek ik zelf dus wel uit :p toch bedankt voor het berichtje. Met zo'n clear zou ik btw sowieso ook blind aanvallen. Moet ik iemand zijn troepen niet voor weten ;)

Verder is 8u02 ook niet 'in de nacht' maar vlak na nachtbonus...

En dan tot slot. Lees eerst even de wereldinstellingen eens. Om het in jou woorden te doen: Besef, je kan geen stamgenoten aanvallen. Dus die vetgedrukte zin slaat op helemaal niets.

Momenteel is het enigste dat ik lees dat hij mss een NAP had moeten voorstellen aan de stam. Echter is dit vreemd want normaal gezien dient zo'n NAP om de vertrekkende speler te beschermen en niet andersom.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Ik ben niet aanvallend en niet op mijn tenen getrapt. PM me anders IG. Dan kan ik je van meer info voorzien.

Hij viel 08:02 iemand vanuit zijn stam aan, zijn reactie was om 08:30 om de stam maar te leaven. Hij wist iedereen zijn online tijden, door vriendschappen.
 
Reactiescore
301
Ik ben niet aanvallend en niet op mijn tenen getrapt. PM me anders IG. Dan kan ik je van meer info voorzien.

Hij viel 08:02 iemand vanuit zijn stam aan, zijn reactie was om 08:30 om de stam maar te leaven. Hij wist iedereen zijn online tijden, door vriendschappen.

Zoals reeds vermeld is dit niet mogelijk. Binnenkomende aanvallen van stamgenoten worden op deze wereld omgezet in bezoekjes.

Jou online tijden weet ik ondertussen ook al (in het weekend), puur door 1 dag met je te praten. Momebteel schiet je vooral met losse flodders.
 

DeletedUser73696

Guest
Zoals reeds vermeld is dit niet mogelijk. Binnenkomende aanvallen van stamgenoten worden op deze wereld omgezet in bezoekjes.

Jou online tijden weet ik ondertussen ook al (in het weekend), puur door 1 dag met je te praten. Momebteel schiet je vooral met losse flodders.

Dan zit er een kleine vertraging in NL Twstats. Dit wist ik inderdaad niet. Het feit blijft, dat er waarschijnlijk niet veel tijd tussen zat. Stel hij verlaat de stam ergens rond 05:00. Hij heeft rond 06:30 - 07:00 zijn stamgenoot aangevallen, die rond 08:00 aan kwam. De speler zelf lag gewoon te slapen. Hij kon dit zien, door de online tijden check.

Verder heb ik hem hiermee geconfronteerd en aangegeven (voordat hij het dorp edelde), dat dit niet netjes was. Alleen de speler in kwestie kon alleen maar zeggen; Was toch een ruk stam en die noobs zouden toch niet overleven.

Met andere woorden gaf hij zijn actie zelf goedkeuring. Je hebt al het bewijs in handen. Dat je het zelf goed probeert te praten is misschien nog wel het ergste ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Je zegt dat hij de stam verliet om 8u30 terwijl dit bericht dateert van 8u02, wat dus niet mogelijk is. Die tijden zoek ik zelf dus wel uit :p toch bedankt voor het berichtje. Met zo'n clear zou ik btw sowieso ook blind aanvallen. Moet ik iemand zijn troepen niet voor weten ;)

Verder is 8u02 ook niet 'in de nacht' maar vlak na nachtbonus...

En dan tot slot. Lees eerst even de wereldinstellingen eens. Om het in jou woorden te doen: Besef, je kan geen stamgenoten aanvallen. Dus die vetgedrukte zin slaat op helemaal niets.

Momenteel is het enigste dat ik lees dat hij mss een NAP had moeten voorstellen aan de stam. Echter is dit vreemd want normaal gezien dient zo'n NAP om de vertrekkende speler te beschermen en niet andersom.

Misschien had die niet ‘s nachts een stam moeten leaven en zijn (ex)-stamgenoten moeten aanvallen. Verder heb je totaal ongelijk over een NAP. De vertrekkende speler beschermen? Die is waarschijnlijk al voorbereid op een dergelijke NAP. Het is juist de overige stamleden de kans geven om hun account goed te zetten, voor een eventuele aanval.
 
Bovenaan