Top & Flopspelers

DeletedUser80232

Guest
Inderdaad het komt er op neer, dat iedereen PP gebruikt omdat ze anders dan niet in de top kunnen meedraaien. Geeft toch echt wel iets aan:eek:
 

DeletedUser79498

Guest
Lekker edels slopen! Nog sappige rapportjes om te delen?
 
Reactiescore
967
Waarom haten mensen zo op PP gebruik? PP farmen/kopen is gewoon onderdeel van het spel geworden, als je dit echt niet aanstaat, kun je toch gewoon classic spelen? Ik zelf zou ook nooit honderden euro's uitgeven, want daar ben ik een veel te arme student voor... Maar een wereldje farmen is toch echt niet zo'n ramp.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
169
Zat jij op 34 dan?

Zekerweten. Wegens nostalgie heb ik wereldoorlog topics teruggelezen en nu hier zoeken naar bekende. Een aantal groote jongens (jij onderandere), zijn hier nogsteeds tevinden. Verbaasd me enigsinds wel.
 
Reactiescore
2.039
Zekerweten. Wegens nostalgie heb ik wereldoorlog topics teruggelezen en nu hier zoeken naar bekende. Een aantal groote jongens (jij onderandere), zijn hier nogsteeds tevinden. Verbaasd me enigsinds wel.

Welk account speelde je dan?
 
Reactiescore
169
Klopt is een hele heisa nog mee geweest voordat ons team erop kon. Desalniettemin een leuke wereld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Waarom haten mensen zo op PP gebruik? PP farmen/kopen is gewoon onderdeel van het spel geworden, als je dit echt niet aanstaat, kun je toch gewoon classic spelen? Ik zelf zou ook nooit honderden euro's uitgeven, want daar ben ik een veel te arme student voor... Maar een wereldje farmen is toch echt niet zo'n ramp.

Omdat het nergens voor nodig is en gewoon een verdien model is dat zich steeds verder en verder ontwikkelt en geen rem op lijkt te zitten. Als ik het vergelijk met toen ik nog serieus speelde op andere accounts is dit significant erger geworden en voor vele spelers spel bedervend gebleken over de jaren heen.
Deze wereld ook alweer tientallen spelers zien vertrekken hierdoor... Ik constateer dat het erbij hoort. Mijn grootste probleem persoonlijk zijn de spelers die zichzelf helemaal de shit vinden, terwijl ze hun voorsprongen op vrijwel elke wereld verkrijgen door non-stop PP erop te klappen.
Classics worden ook zeker gespeeld zo nu en dan maar heeft ook gewoon veel minder spelers over het algemeen volgens mij. Ik mis de werelden waarin de hele wereld gewoon vol liep en nieuwe spelers ook een betere kans hadden gezien de omvang. Vond het altijd leuk nieuwe spelers het spelletje te leren..

Met Vriendelijke Groet!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Omdat het nergens voor nodig is en gewoon een verdien model is dat zich steeds verder en verder ontwikkelt en geen rem op lijkt te zitten. Als ik het vergelijk met toen ik nog serieus speelde op andere accounts is dit significant erger geworden en voor vele spelers spel bedervend gebleken over de jaren heen.
Deze wereld ook alweer tientallen spelers zien vertrekken hierdoor... Ik constateer dat het erbij hoort. Mijn grootste probleem persoonlijk zijn de spelers die zichzelf helemaal de shit vinden, terwijl ze hun voorsprongen op vrijwel elke wereld verkrijgen door non-stop PP erop te klappen.
Classics worden ook zeker gespeeld zo nu en dan maar heeft ook gewoon veel minder spelers over het algemeen volgens mij. Ik mis de werelden waarin de hele wereld gewoon vol liep en nieuwe spelers ook een betere kans hadden gezien de omvang. Vond het altijd leuk nieuwe spelers het spelletje te leren..

Met Vriendelijke Groet!

Uit interesse, wat heb jij bereikt dan op normale werelden zonder PP?
 
Reactiescore
48
@calamus incendium Ik ben niet echt een Classic speler gezien ik graag meer spelers op een wereld heb.
Ik weet het, dat is een beetje raar gezien ik niet van PP houd , maar dat is hoe het is en ga er niet over liegen.
Heb enkel miljoenen accounts gespeeld als CO op W2 & W5 daar heb ik leren spelen.
Jaren later solo gaan spelen op dit account.
Op en af 10 jaar op TW dus en heb het spelletje goed in de vingers.
Had op dit account W41 aardig ver kunnen komen wellicht had ik geen zinloze ban gekregen en op dezelfde dag ineens een massa gekregen, wat een toeval, ben er nogsteeds butthurt over zoals je wellicht door hebt.
Daarna was de lol er wel af.
Dus in mijn eigen optiek vind ik dat ik redelijk goed ben voor een solo account.
Ik beweer dan ook niet de aller aller beste te zijn, maar ik kan het de beste spelers wel degelijk moeilijk maken soms.

Dus om een oprecht antwoord te geven, Als solo spelend account vrijwel zonder PP nooit heel erg ver gekomen helaas.
Maar de ervaring en skills zijn zeker aanwezig. :)
Bedankt voor uw interesse.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan