- Reactiescore
- 2.065
Stil is
Zo koop je me niet om
Stil is
Heb zelfs gehoord dat de topstammen van wereld 68, aan het bieden zijn op het account TheWitch! Het topbod staat op 10 kratjes bier!
Zit je nu weer in de verkeerde stam ala 36? Binnenkort jou maar recruiten dus!
13 dan van mij.12 kratjes!
maar dat je al zo invloed-baar bent om eerst uit de stam maai gepest te worden door een MB.
en vervolgens terug keert naar deze stam, kon ik al merken dat je niet sterk in je schoenen stond.
Voor jouw informatie; Shakedown werd voor de keuze gezet om omwille van een overtreding van de regels de stam te verlaten ofwel de standaard consequentie onder ogen te zien. Shakedown koos ervoor de stam te verlaten en dit ging gewoon op hele goede voet. Er is nooit sprake geweest van rivaliteit, oorlog of ruzie tussen Maai en Shakedown. Sterker; we gingen er al vanuit dat het bg met vitare geen lange houdbaarheidsdatum had. Na het breken kon shakedown regeltechnisch terug en dit was ook zo afgesproken. Dus pesten? Wispelturigheid bij Shakedown?
Tip voor jou: als je niet vaardig bent met discussiëren (of überhaupt denken), zorg dan dat je vooral thuiswedstrijden speelt waarbij je zelf veel informatie hebt over het desbetreffende onderwerp. In plaats van lukraak strooien met onzinnige veronderstellingen die je baseert op lucht.
Ga eens gooien en heel gauw!Run Forrest Run
De flopspeler in kwestie vertelde mij dat hij/zij vandaag zich zou verweren, Men treinen liepen vandaag tussen de 4 en 18 uur. Resultaat = 10 dorpen winst.(er liepen er niet veel meer vandaag. te weinig tijd gehad!
En ik dacht even dat ik moeite moest gaan doen :/
Conclusie, Hoe komt dat dit soort spelers zo groot is geworden? Buiten dat ze 95% geinternt hebben en als ze massa voor deze dagen kragen, vv gooiden ergens elders, Zou dit waarschijnlijk nooit gebeurd zijn. Ik denk dat er een kwalitatieve speler nooit in gevaar is gekomen door dat deze wereld vroeger sluit, (Kuit) Had hem graag even in actie gezien!
Wel aangezien je 10 maand niks bewezen hebt dacht ik dat hij dit nu eens zou doen, maar alweer niet, in plaats daarvan, gaat hij lekker rennen, Ik denk dat dit eerder PP Boost accie was die zo de kans had om groot te worden was. nouja wel goed voor zijn vlaggetjes.je speelt een gewonnen wereld wat had je gedacht? dat die nog gaat deffen ofzo? zijn tijd verdoen aan helemaal niks?
Wel aangezien je 10 maand niks bewezen hebt dacht ik dat hij dit nu eens zou doen, maar alweer niet, in plaats daarvan, gaat hij lekker rennen, Ik denk dat dit eerder PP Boost accie was die zo de kans had om groot te worden was. nouja wel goed voor zijn vlaggetjes.