- Reactiescore
- 2.065
Is dat zo, vertel!
Ze liften (shelby btw ook) mee op het wonder account, TheWitch.
Is dat zo, vertel!
Dan is het aan Ax en Vitare om zich van jullie te distantiëren.
We hebben geen breuk nodig, maar zou het wel een stuk makkelijker maken ja. Fout is het niet he, ik probeer ook niet te stoken.Knap dat je door hebt hoe dit werkt!, jammer dat dan uitgerekend iemand buiten Ax en vit hier een opmerking moet geven..
Zoals ik eerder had gezegd, stoken tussen xii Ax en vit moet je niet doen.
Is ook nergens voor nodig. Want ik weet dat jullie die breuk tussen Ax en xii nodig zijn om eindelijk in noord progressie te maken.
Speel gewoon het spel, en mochten wij een fout maken in de ogen van Ax. Ben ik er van overtuigd dat ze daadkrachtig genoeg zijn om zich hier over te buigen
dacht zal weer eens een keer een kijkje komen nemen. Of ze me hier al missen
The wolfpack = flop
Ze liften (shelby btw ook) mee op het wonder account, TheWitch.
"liften", wat je liften wilt noemen he! We zitten met 2 op het bagagerek gepropt van jullie fiets die bijna uit elkaar valt
Ik heb over de rest maar heen gelezen, na dat ik dit opving.
Dit is een bb dorp in het cluster van last, op verzoek overgenomen. Het vies spelen behoord toch echt daadwerkelijk al volop aan het kant van maai.
Mb en kleinere spelers binnen de clusters van Xii onder druk zetten. Om zo op die manier geoorloofd cf te creëren.
En wat betreft het proberen te stoken tussen xii Ax en vit. Tot zover er mensen gevoelig zijn voor het gezever wat er continu op het forum komt.
Wij hebben een bg, zijn geen zusterstam of opleiding stam.
En wij reageren alleen maar op de manier hoe jullie een cf proberen goed te praten.
Gast houdt alsjeblieft je mond alle credits bij mij verspilt, gebeurd over algemeen niet snel. Geen goed woord meer over voor je achterbakse spel van je.
Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je naar andere wijst. Probeer zelf eerst eens fair te spelen
PS je zou weer onder je steen gaan liggen zei je doe dat dan ook zou ik erg waarderen.
Stil isHeb zelfs gehoord dat de topstammen van wereld 68, aan het bieden zijn op het account TheWitch! Het topbod staat op 10 kratjes bier!