Top & Flopspelers

Reactiescore
2.062
Reactiescore
215
Was erg vervelend de 3 dagen ban, mede omdat ik op oefening was omtrent werk. Ik heb er tijd voor vrij moeten maken.

Het is niet slim geweest van mijn co. Maar we nemen hem niets kwalijk. Persoonlijk vind ik het jammer dat er vanuit mijn perspectief leuk gecommuniceerd kon worden met het betreffende acc.

De speler in kwestie is in mijn optiek zwaar in waarde gedaald op persoonlijk vlak. Al is volgens de regels de ban geheel aan onszelf te wijden.

Pas op met gesprekjes met deze man. Dag 1 geeft hij aan er is altijd plek voor jou.
Dag 3 heb je een ban omtrent een grap.

Misschien top in tw, flop op persoonlijk vlak.
 
Reactiescore
344
er is altijd plek voor jou <3

alleen weet ik uit ervaring, mocht ik hier op in gaan! Ik zelf een ban aan de broek krijg. :) normaliter zou ik je vertrouwen mocht dit niet het geval zijn. maar dat je al zo invloed-baar bent om eerst uit de stam maai gepest te worden door een MB.
en vervolgens terug keert naar deze stam, kon ik al merken dat je niet sterk in je schoenen stond.
Dus ik kon dit opvatten als uitlokken, wat ik gelijk een halt toe heb geroepen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
maar dat je al zo invloed-baar bent om eerst uit de stam maai gepest te worden door een MB.
en vervolgens terug keert naar deze stam, kon ik al merken dat je niet sterk in je schoenen stond.

Voor jouw informatie; Shakedown werd voor de keuze gezet om omwille van een overtreding van de regels de stam te verlaten ofwel de standaard consequentie onder ogen te zien. Shakedown koos ervoor de stam te verlaten en dit ging gewoon op hele goede voet. Er is nooit sprake geweest van rivaliteit, oorlog of ruzie tussen Maai en Shakedown. Sterker; we gingen er al vanuit dat het bg met vitare geen lange houdbaarheidsdatum had. Na het breken kon shakedown regeltechnisch terug en dat dit ging gebeuren, gingen zowel shakedown als maai al van uit. Verder had shakedown een groeirichting, was er contact en heel af en toe ook defensieve/offensieve samenwerking. Dus pesten en wispelturigheid bij Shakedown? Laat me niet lachen.

Tip voor jou: als je niet vaardig bent met discussiëren (of überhaupt denken), zorg dan dat je vooral thuiswedstrijden speelt waarbij je zelf veel informatie hebt over het desbetreffende onderwerp. In plaats van lukraak strooien met onzinnige veronderstellingen die je baseert op lucht.
 
Reactiescore
344
Voor jouw informatie; Shakedown werd voor de keuze gezet om omwille van een overtreding van de regels de stam te verlaten ofwel de standaard consequentie onder ogen te zien. Shakedown koos ervoor de stam te verlaten en dit ging gewoon op hele goede voet. Er is nooit sprake geweest van rivaliteit, oorlog of ruzie tussen Maai en Shakedown. Sterker; we gingen er al vanuit dat het bg met vitare geen lange houdbaarheidsdatum had. Na het breken kon shakedown regeltechnisch terug en dit was ook zo afgesproken. Dus pesten? Wispelturigheid bij Shakedown?

Tip voor jou: als je niet vaardig bent met discussiëren (of überhaupt denken), zorg dan dat je vooral thuiswedstrijden speelt waarbij je zelf veel informatie hebt over het desbetreffende onderwerp. In plaats van lukraak strooien met onzinnige veronderstellingen die je baseert op lucht.

zoals altijd slaag jij de plank altijd gelijk raak, ik snap er inderdaad niets van!. je maakt het verhaal alleen maar zieliger dan want ik er van dacht.
dus omwille om de schijn op te houden bij je bg stam? laat je een volwaardig lid de stam verlaten om hem later terug te halen naar maai.? en dit alles met voorbedachte rade?

dit is dus niet alleen shakedown, maar ook jullie leiding die hier grote invloed op uit geoefend heeft.

En die tip die jij mij geeft slaag ik even compleet in de wind : wat het verhaal ook is wat hier achter zit. keuzes maak je wanneer je er achter staat. ( blijkbaar konden beide partijen dit niet )
 
Reactiescore
215
Voorbedachte rade, nope.
Ik heb met zowel plaai als maai de verstandshoudingen prima.

Een ieder wie het aanging dus geen dpschut snapt het.

Verder gaat het niet over mijn tijdelijke afwezigheid bij de stam maai. Maar over het reporten van een grap die regeltechnisch terecht is. Hierbij geef ik aan jou op persoonlijk vlak flop te vinden. Ik heb de correspendatie terug gelezen en het begint steeds met haha. Dus ff grappen en grollen met mijn co. 8.18 zei hij iets wat jij report. Omdat jij nu aangeeft mij beinvloedbaar vind. Dat klopt. Jij hebt mij beinvloed dat ik je van een vriendelijke tw speler naar block heb gezet. Persoonlijk zou ik het anderen ook adviseren. Wie weet maken hun ook een leuk gesprek met jou en kunnen daarna niet meer loggen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Run Forrest Run
 

DeletedUser75588

Guest
Zowel Maai als Vitare heeft overigens altijd gewoon geweten dat Shake terug naar Maai zou gaan zodra dat kon..

Was meer iets van 'we laten zien echt voor de bg te gaan' (in mijn optiek).

En eerlijk gezegd.. ook nooit erg of gek gevonden ofzo..

Dus @Dpschut , ja, Roald slaat hier de plank aardig raak.. Volgende keer even beter onderzoek doen vooraleer je er iets uit gooit :D
 
Reactiescore
19
De flopspeler in kwestie vertelde mij dat hij/zij vandaag zich zou verweren, Men treinen liepen vandaag tussen de 4 en 18 uur. Resultaat = 10 dorpen winst.(er liepen er niet veel meer vandaag. te weinig tijd gehad!
En ik dacht even dat ik moeite moest gaan doen :/
Conclusie, Hoe komt dat dit soort spelers zo groot is geworden? Buiten dat ze 95% geinternt hebben en als ze massa voor deze dagen kragen, vv gooiden ergens elders, Zou dit waarschijnlijk nooit gebeurd zijn. Ik denk dat er een kwalitatieve speler nooit in gevaar is gekomen door dat deze wereld vroeger sluit, (Kuit) Had hem graag even in actie gezien!
 
Reactiescore
19
De flopspeler in kwestie vertelde mij dat hij/zij vandaag zich zou verweren, Men treinen liepen vandaag tussen de 4 en 18 uur. Resultaat = 10 dorpen winst.(er liepen er niet veel meer vandaag. te weinig tijd gehad!
En ik dacht even dat ik moeite moest gaan doen :/
Conclusie, Hoe komt dat dit soort spelers zo groot is geworden? Buiten dat ze 95% geinternt hebben en als ze massa voor deze dagen kragen, vv gooiden ergens elders, Zou dit waarschijnlijk nooit gebeurd zijn. Ik denk dat er een kwalitatieve speler nooit in gevaar is gekomen door dat deze wereld vroeger sluit, (Kuit) Had hem graag even in actie gezien!
 
Reactiescore
742
De flopspeler in kwestie vertelde mij dat hij/zij vandaag zich zou verweren, Men treinen liepen vandaag tussen de 4 en 18 uur. Resultaat = 10 dorpen winst.(er liepen er niet veel meer vandaag. te weinig tijd gehad!
En ik dacht even dat ik moeite moest gaan doen :/
Conclusie, Hoe komt dat dit soort spelers zo groot is geworden? Buiten dat ze 95% geinternt hebben en als ze massa voor deze dagen kragen, vv gooiden ergens elders, Zou dit waarschijnlijk nooit gebeurd zijn. Ik denk dat er een kwalitatieve speler nooit in gevaar is gekomen door dat deze wereld vroeger sluit, (Kuit) Had hem graag even in actie gezien!

je speelt een gewonnen wereld wat had je gedacht? dat die nog gaat deffen ofzo? zijn tijd verdoen aan helemaal niks?
 
Reactiescore
19
je speelt een gewonnen wereld wat had je gedacht? dat die nog gaat deffen ofzo? zijn tijd verdoen aan helemaal niks?
Wel aangezien je 10 maand niks bewezen hebt dacht ik dat hij dit nu eens zou doen, maar alweer niet, in plaats daarvan, gaat hij lekker rennen, Ik denk dat dit eerder PP Boost accie was die zo de kans had om groot te worden was. nouja wel goed voor zijn vlaggetjes.
 
Reactiescore
742
Wel aangezien je 10 maand niks bewezen hebt dacht ik dat hij dit nu eens zou doen, maar alweer niet, in plaats daarvan, gaat hij lekker rennen, Ik denk dat dit eerder PP Boost accie was die zo de kans had om groot te worden was. nouja wel goed voor zijn vlaggetjes.

heb jij wel wat bewezen dan?
 
Bovenaan