Top/Flopspelers

DeletedUser11282

Guest
geluk dat wij nog leven? als je gewoon eerlijk zou spelen zou je ook niet verbannen worden en verwijdert;) ik weet dat het moeilijk is om op niveau te blijven met eerlijk spelen. daarom is het jou ook niet gelukt meneer de vals speler.

en nu huilie huilie op het forum komen doen? ga lekker buitenspelen.

dude.. wij zijn in het gelijk gesteld.
we zijn 'vrijgesproken' van de beweringen.

Dit duurde alleen bijna 4 dagen, in die tijd was jij al zover weer opgebouwd. dat heel onze actie die al 2-3 weken aan de gang was mislukt was hierdoor.

dat bederfte voor ons het spelplezier, aangezien er een zieke hoeveelheid tijd in was gestoken...

rhytmnbound.PNG
dus NEE, wij hebben niet vals gespeeld!
 

DeletedUser

Guest
dude.. wij zijn in het gelijk gesteld.
we zijn 'vrijgesproken' van de beweringen.

Dit duurde alleen bijna 4 dagen, in die tijd was jij al zover weer opgebouwd. dat heel onze actie die al 2-3 weken aan de gang was mislukt was hierdoor.

dat bederfte voor ons het spelplezier, aangezien er een zieke hoeveelheid tijd in was gestoken...

rhytmnbound.PNG
dus NEE, wij hebben niet vals gespeeld!


Wij krijgen aanvallen van 2 accounts die elkaar onder vv hadden. wij hebben een support geschreven met de vraag of ze daar naar wilde kijken. daarna krijgen wij dus te horen dat jullie daadwerkelijk de regels overtreden hadden en op block stonden. meer hoef ik niet te weten. Tevens sinds ik op powny speel hadden jullie in totaal nog 9 dorpen veroverd en dat was snachts/sóchtends
 

DeletedUser11282

Guest
Wij krijgen aanvallen van 2 accounts die elkaar onder vv hadden. wij hebben een support geschreven met de vraag of ze daar naar wilde kijken. daarna krijgen wij dus te horen dat jullie daadwerkelijk de regels overtreden hadden en op block stonden. meer hoef ik niet te weten. Tevens sinds ik op powny speel hadden jullie in totaal nog 9 dorpen veroverd en dat was snachts/sóchtends


de regels waren heel netjes gevolgd,
Rhytmn maakte nital klein, en de penno deed jvds slopen.
de penno heeft een aantal dorpen toen buit gemaakt, en uiteindelijk moesten de rollen dus omgedraaid worden, aangezien nital praktisch weggespeeld was.

er is op geen enkel moment de regels overtreden. misschien dat je het bericht van duckje nogmaals door moet lezen?!

Wij krijgen aanvallen van 2 accounts die elkaar onder vv hadden. wij hebben een support geschreven met de vraag of ze daar naar wilde kijken. daarna krijgen wij dus te horen dat jullie daadwerkelijk de regels overtreden hadden en op block stonden.

Hoe kunnen jullie te horen krijgen of wij de regels hebben overtreden?!
dat vind ik toch knap, dit aangezien daarmee de 'privacy' geschaadt word van de spelers.
de mods behoren antwoord te geven als volgt:
Om de privacy van de gemelde speler(s) te respecteren kunnen we je echter niet laten weten of deze melding juist of fout is. Vraag dus a.u.b. niet achteraf of je gelijk had of niet, hier kunnen we geen antwoord op geven.


ziet er dus inderdaad naar uit dat er vuil spel word gespeeld door hand in combinatie met TW Support.
 

DeletedUser

Guest
Hand! wist vooraf al wat mijn straf was, alleen KOTG hoorde dit en hij speelt geen info door..
 

DeletedUser70828

Guest
Hehe stelletje druktemakerts om die prutswereld... :p

Stupid heeft volkomen gelijk. Ik steek al heel lang geen energie meer in w32, acc stond maanden geleden al op delete, maar kon nog nuttig gebruikt worden voor/door stamgenoten. Niks mis mee en er zijn nooit regels overtreden. Toch vond support het nodig acc te blocken omdat hand dat graag wilde. Daarna was de lol er voor iedereen zo'n beetje wel af en is er recentelijk doelbewust op meerdere accounts gelogd om de hele bende op grijs te gooien.
Dat had support uiteraard zelf niet in de gaten, maar na er door ons op geattendeerd te zijn kwam er toch een ban. Uit de naar aanleiding daarvan gevoerde correspondentie blijkt een grote vooringenomenheid van support, aangezien zij blijven stellen dat we een niet aanvalbare ban hadden uitgelokt omdat we onder aanval lagen.. Yeah right.. Alsof er ook maar ooit sprake is geweest van noemenswaardige tegenstand op deze wereld.
Mij maakt het niet uit, w32 was al heel lang niet interessant meer, maar support hoort geen partij te kiezen, of de indruk te wekken dat hand ooit iets gepresteerd heeft.
 

DeletedUser28083

Guest
Wat is hier het discussiepunt dan? Waarom zou je super veel tijd steken in het deffen als je ook simpel kan stacken?
Dan kun je gaan klagen dat je dat noob vind en je al je att troepen verliest, maar de vraag is dan:

wie is er dan slimmer? lijkt me duidelijk.

Mooi dat je weer het niveau van Hand! bevestigd. Maar ik hoop heel erg dat Hand! blijft stacken:D, dat gaat jullie ondergang betekenen. Alle spelers stacken lukt niet ^^
 

DeletedUser62436

Guest
Presteren moeten we op TW zelf doen, hier op het AF kan iedereen praten wat ze willen.
Hand heeft tot nu toe ook nog niet veel bereikt ofzo, dus ga dan niet alleen op Team afzeiken.
Wordt eens tijd dat er op deze wereld wat meer actie komt.

Ga is even naar ranglijst en bekijk de OD stats, hand bestaat veel korter dan .team.
Check ff het verschil tussen ODA en ODD die hand in een veel kortere tijd heeft gehaald. presteren we toch meer dan jullie

Nee hoor, wij hebben alleen 2 spotprenten gepost. Je mag me uiteraard niet serieus nemen, iedereen mag gelukkig in dit land zijn eigen keuzes maken.

Ik heb nooit geprobeerd een massa geslaagd te laten lijken, wij hebben alleen de 2 spotprenten gepubliceerd. En bij sommige Hand! spelers raken we hierbij de gevoelige snaar. Propaganda voeren is een onderdeel van het tribalwars spel.

Leuk dat er allerlei conclusies worden getrokken, gebaseerd op?



Correctie, ROYBOSS miste 2 treintjes met taggen van 85 uur looptijd. Dan mis je het dorpje niet 1 keer, maar constant. Maar daar zal ik niet te diep op ingaan.

Dat jullie kunnen stacken, vind ik zeer goed! Jullie mogen trots op jullie zelf zijn;) Maar we wijken nu heel erg af, het ging om de spotprenten, de gevoelige snaar is geraakt bij sommige spelers. En die frustratie mogen jullie hier natuurlijk uiten, dat is jullie goed recht :D

P & P hoort er idd bij. Moeten jullie het alleen nog wel Goed doen :eek:
over 1 dorpje kan je niet cool komen doen, zeker niet met het aantal aanvallen dat gestuurd is, kom maar terug bij 20+ dorpen winst...


Zal ik jou dan helpen met het verbeteren met het incapabel zijn? En is dit een belangrijke gelegenheid? Voor zo'n infantiel als jij is dit natuurlijk al heel wat.

P.s. Met jou omgaan lijkt me echt een feest.

Geen tijd aan verspillen, gaat toch niets helpen ;)

Onze dorpen staan tenminste niet overstacked, wat bij hem wel het geval was. En dat mocht nu wel, bij je vorige aanval stonden ze allemaal zo goed als leeg.

Stacken kom je tenminste ergens mee. tis makkelijk, heeft goed effect. Waarom dan niet stacken???
Wij willen de wereld winnen, dus daar gaan we serieus voor. Om dat te kunnen, moet je weten wat stacken is

Mooi dat je weer het niveau van Hand! bevestigd. Maar ik hoop heel erg dat Hand! blijft stacken:D, dat gaat jullie ondergang betekenen. Alle spelers stacken lukt niet ^^

Daarom moet je slim zijn en goed en gecoördineerd schuiven met def. Maar dat leren jullie vanzelf nog wel een keer ;)

@ alle noobs die stoer doen over 1 dorp:
1 dorp verliezen is niet slecht, dat kan altijd gebeuren. of het nou over 85 uur of 1 uur is, fouten worden gemaakt. daar zijn we mensen voor.
 

DeletedUser

Guest
Full time, ik zal alleen maar reageren met een linkje naar je spelersakte.

Full Time verliest dorpen als Bosjes

Stiekem weet full-time hoe je echt moet deffen, namelijk al je front def ook in stacks zetten. Als je dan maar 5 clears hebt en die gaan op de eerste wave al dood, lijkt het daarna net alsof je actief aan het dodgen bent! En in schuiven is meneer al zeker een baas, edels die 15 uur lopen worden niet eens geblockt of gesniped.

Ja, veel commentaar hebben en uiteindelijk gewoon er geen bal van snappen is volgens mij het motto van Hand. Ze roepen óh zo veel maar wat hebben ze nu daadwerkelijk weggespeeld? Juist, interns.

Dit is hoe de massa verlopen is, ik heb maar 2mil oda er bij voor een week aanvallen.
Account geschiedenis
En die 2 mil is voor 90% een dorpje met muur 7 waar ik 18 clears op flikkerde en nog niet dood was. Want ja, schuiven kan Hand heel goed. :D
 

DeletedUser

Guest
We weten allemaal dat Hand nog niets bewezen heeft, en dat ook niet kan :D

Er is nog niemand die zich bewezen heeft... Dus om dit nu over Hand te zeggen is niet helemaal fair natuurlijk. Wij als Team moeten ons net zo goed nog bewijzen.
 
Bovenaan