Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Ik wil graag feedback aanhoren en mezelf verbeteren, want in Krabz toch ook aardige mensen ontmoet ;)
Gijs244= is idd flop maar ingame account niet :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil graag feedback aanhoren en mezelf verbeteren, want in Krabz toch ook aardige mensen ontmoet ;)
Gijs244= is idd flop maar ingame account niet :)


Mensen veranderen je niet zomaar. Om te beginnen kun je beter eerlijk zijn als je een discussie/dialoog niet kan winnen in plaats van te beginnen over spelling, Verder kun je ook beginnen met het stoppen te oordelen over spelers dat ze iets niet kunnen als jij dat zelf ook niet kunt. Als je die 2 dingen nu toepast en daarna ook nog eens zorgt dat ik je heel aardig vind, zullen we het overwegen in de groep of je mee mag.
 

DeletedUser

Guest
Wil je PP?
Zou jij dan ook willen oordelen over mij als je me niet kent? ^^
 

DeletedUser

Guest
IK oordeel niet op jou inhoudelijk, maar meer op hoe jij je gedraagt. Nee ik hoef geen PP van je. Beetje respect misschien.
 

DeletedUser

Guest
Respect heb ik altijd in overvloed, maarja, als je nog ooit iets nodig hebt of goed nieuws dat ik mee mag naar de Efteling pm maar :)
 

DeletedUser

Guest
Respect heb ik altijd in overvloed, maarja, als je nog ooit iets nodig hebt of goed nieuws dat ik mee mag naar de Efteling pm maar :)

Jij wilt wel erg graag mee hé? contacteer me maar via pm ingame dan maken we eens een leuke babbel
 
Reactiescore
50
Jij begint anderen te verwijten dat ze geen kwaliteiten hebben terwijl je dat zelf ook niet hebt. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk daarmee. En verder heb ik ook geen behoefte om jou te leren kennen.

succes snotneus

Oh die kwaliteiten van mij ga je zeker nog wel leren kennen wijsneus.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat te wachten op jouw reactie. Vertel me is waarom jij géén flop bent.

Daarnaast, jullie noemen ROYBOSS STACKBOSS, maar Dolledick mag dan ook wel Stackdick genoemd worden. :)

Tjah, blijft wel P&P he... Beetje stront overgooien hoort daarbij toch;)
 

DeletedUser

Guest
pony heeft geluk dat hij nog op deze wereld leeft, en mede dankzij TW support.

geluk dat wij nog leven? als je gewoon eerlijk zou spelen zou je ook niet verbannen worden en verwijdert;) ik weet dat het moeilijk is om op niveau te blijven met eerlijk spelen. daarom is het jou ook niet gelukt meneer de vals speler.

en nu huilie huilie op het forum komen doen? ga lekker buitenspelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat te wachten op jouw reactie. Vertel me is waarom jij géén flop bent.

Daarnaast, jullie noemen ROYBOSS STACKBOSS, maar Dolledick mag dan ook wel Stackdick genoemd worden. :)

Onze dorpen staan tenminste niet overstacked, wat bij hem wel het geval was. En dat mocht nu wel, bij je vorige aanval stonden ze allemaal zo goed als leeg.
 

DeletedUser

Guest
Onze dorpen staan tenminste niet overstacked, wat bij hem wel het geval was. En dat mocht nu wel, bij je vorige aanval stonden ze allemaal zo goed als leeg.

Wat is hier het discussiepunt dan? Waarom zou je super veel tijd steken in het deffen als je ook simpel kan stacken?
Dan kun je gaan klagen dat je dat noob vind en je al je att troepen verliest, maar de vraag is dan:

wie is er dan slimmer? lijkt me duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen probleem met stacken, als het maar niet overdreven is (10 def dorpen per dorp, heb ik nog tegengekomen).
 
Bovenaan