Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Nou ik weet zeker al 3 leden uit Team die meewillen en daar ben ik zeker 1 van :)
Als tenminste 1 van jullie goed luiers kan verschonen?

Ps. Klopt
 

DeletedUser

Guest
slecht verhaal kenneth, slecht verhaal.

Nou ik weet zeker al 3 leden uit Team die meewillen en daar ben ik zeker 1 van :)
Als tenminste 1 van jullie goed luiers kan verschonen?

Ps. Klopt

Hee dat is zeker gezellig. En ja hoor ik kan jouw luiers wel verschonen en je handje vast houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja sorry, ik was denk ik gewoon chagrijnig omdat ik constant clears stuur en alles dood loopt, niet dat ik iets beters te clearen heb ;)

Jouw luiers*
Jou/jouw moet je nog even stukje over lezen, ziet er gelijk beter uit :)
 

DeletedUser

Guest
Ja sorry, ik was denk ik gewoon chagrijnig omdat ik constant clears stuur en alles dood loopt, niet dat ik iets beters te clearen heb ;)

Jouw luiers*
Jou/jouw moet je nog even stukje over lezen, ziet er gelijk beter uit :)

als mensen de discussie niet winnen of niks meer weten te verzinnen gooien ze het altijd op de spelling. sorry dat ik niet zo goed ben met mijn telefoon. het spijt me ten zeerste.

P.S. je begrijpt wel dat we jou ergens dumpen in het sprookjes bos en dan snel weg rennen hé?
 
Reactiescore
0
Op een afgelegen forum van tribalwars 's avonds om half 12 een beetje de grammer nazi uithangen
#good job #fun times
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk gooi ik het altijd op de spelling.
Lol, ik verbeter mensen om ze te helpen om niet dom te lijken bij belangrijke gelegenheden, niet om mezelf beter te laten voelen ;)


P.s. Gelukkig heb ik al een plattegrond uitgeprint
 
Reactiescore
768
Daar ben ik nooit geweest helaas. Hebben ze daar beetje vette attracties? Ik vind de Efteling echt een heel goed park. Niet omdat er zoveel achtbanen ofzo zijn, maar elke attractie heeft wel zijn eigenlijk thema die aansluit op de omgeving ;)
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk gooi ik het altijd op de spelling.
Lol, ik verbeter mensen om ze te helpen om niet dom te lijken bij belangrijke gelegenheden, niet om mezelf beter te laten voelen ;)


P.s. Gelukkig heb ik al een plattegrond uitgeprint

Zal ik jou dan helpen met het verbeteren met het incapabel zijn? En is dit een belangrijke gelegenheid? Voor zo'n infantiel als jij is dit natuurlijk al heel wat.

P.s. Met jou omgaan lijkt me echt een feest.
 

DeletedUser

Guest
Daar ben ik nooit geweest helaas. Hebben ze daar beetje vette attracties? Ik vind de Efteling echt een heel goed park. Niet omdat er zoveel achtbanen ofzo zijn, maar elke attractie heeft wel zijn eigenlijk thema die aansluit op de omgeving ;)

Ja dat is zeker waar! Maar bij Slagharen hebben ze nu wel iets met piraten :eek:
 
Reactiescore
50
Er bestaat zo iets als strategische recruits, kijk hoeveel troepen team is verloren en hoeveel hand, maar ik neem je niks kwalijk, want ik begrijp wel dat zo'n noobje als jij dat niet kan weten. skills zijn om aan te leren en dan nog, waarom hebben we het überhaupt nog over skills? het niveau is sinds w25 toch zwaar echt zwaar gedaald, dus het is een beetje vreemd als mensen zonder skills mensen gaan verwijten dat ze geen skills hebben.

Ja natuurlijk bestaat er zoiets als strategische recruits, ik zeg ook niet dat dat het niet was.
Maar op basis van wat wil jij mij nou een noob gaan noemen, misschien moet je eens een keer niet zo hoog over jezelf gaan praten en ga mij nou niet een noob noemen terwijl jij mij niet eens kent, en zelfs nog nooit tegen mij gespeeld hebt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zal ik jou dan helpen met het verbeteren met het incapabel zijn? En is dit een belangrijke gelegenheid? Voor zo'n infantiel als jij is dit natuurlijk al heel wat.

P.s. Met jou omgaan lijkt me echt een feest.

Zeg ik dan dat dit een belangrijke gelegenheid is :confused:
En toch leuk dat je mij kinderlijk blijft noemen. Maar ja, als je het zelf maar gelooft en jezelf stoer voelt door mij/ons telkens te kleineren :)

Ahh piraten blijven nice xD. Toen ik 3 was ging ik met mijn moeder naar Disneyland Parijs. Daar hadden ze ook een schip ofzo xD. Het enige wat ik nog weet met kapitein haak xD

Ja daar ben ik wel geweest maar wel lang geleden ;)
Maar lijkt me leuker als je daar heen gaat als je 10/12 bent, dan onthoud je het nog een beetje :p
 

DeletedUser

Guest
Ja natuurlijk bestaat er zoiets als strategische recruits, ik zeg ook niet dat dat het niet was.
Maar op basis van wat wil jij mij nou een noob gaan noemen, misschien moet je eens een keer niet zo hoog over jezelf gaan praten en ga mij nou niet een noob noemen terwijl jij mij niet eens kent, en zelfs nog nooit tegen mij gespeeld hebt.

Jij begint anderen te verwijten dat ze geen kwaliteiten hebben terwijl je dat zelf ook niet hebt. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk daarmee. En verder heb ik ook geen behoefte om jou te leren kennen.

succes snotneus

Zeg ik dan dat dit een belangrijke gelegenheid is :confused:
En toch leuk dat je mij kinderlijk blijft noemen. Maar ja, als je het zelf maar gelooft en jezelf stoer voelt door mij/ons telkens te kleineren :)



Ik voel mezelf helemaal niet stoer, dat was immers voor jullie weggelegd. Eerst anderen gaan kleineren en proberen belachelijk te maken, nu doe ik dat bij jullie en dan is het huilie huilie.

Een koekje van eigen deeg vriend gijs
 

DeletedUser

Guest
Moet eerder lachen. :D
Maar ja, misschien moet dit topic weer eens ontopic dus niemand meer praten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat je er om kan lachen, maar ik wil niet dat je mee gaat naar de Efteling sorry. Ik vind je momenteel geen feest om mee om te gaan. Maar dat kun je altijd nog veranderen^^

Maar goed ontopic: gijs244=flop







p.s. trek het je niet teveel aan, ik ben jullie gewoon aan het trollen;)
 
Bovenaan