Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Polleke was niet top 20 waardig, is groot geworden door te internen.
Kan niet timen/snipen. In andere woorden geen grootste prestatie..

Hij stond wel boven Aegon op de ranglijst, daar ging het me toch om?;)

Maar ondanks alle OS en geclusterde ligging gaat die toch vrij makkelijk neer idd
 

DeletedUser

Guest
Die knul speelt op 5 werelden tegelijk top 5, waarvan 4 werelden rank 1. En dan ook nog overal veel rover en plunderaar van de dag-awards halen. Dat in combinatie met het verhaal van Ash (de farmbot die hij te zien heeft gekregen en support erover gedaan heeft) maakt hem op z'n minst verdacht.

Gaat niet zozeer om Godly zelf, meer om z'n co's, heb zelf met Godly samengespeeld, geen bots bij hem...
 

DeletedUser

Guest
Ah dan zat ik verkeerd. Blijft het nog verdacht om op zoveel werelden tegelijk zo hoog te staan
 

DeletedUser

Guest
Eehhh voor als je het nog niet doorhebt, activiteit en dus 24/7 farmen is de key tot hoog te ranken, meer is het niet. Beetje spelletje snappen is wel handig maar met nyanoworld als levend voorbeeld is dat ook niet altijd noodzakelijk.

actief ben ik altijd genoeg geweest maar farmen vind ik gewoon geen zak aan heb wel wat beters te doen namelijk;) + je kunt nog altijd zo actief zijn als je wil zoveel farmen als je wil maar uit eindelijk komt het op skills terrecht en dan falen er mensen zoals in elke wereld ;)



En ik me maar afvragen waarom sommige spelers zich niet op het AF vertonen ( zoals bijv. Nyanoworld):eek:

Straks stopt hij nog, als ik het profiel van The Impersonator mag geloven is Marcel ook gestopt

dan ga ik nu biertje pakken!:D
 

DeletedUser

Guest
actief ben ik altijd genoeg geweest maar farmen vind ik gewoon geen zak aan heb wel wat beters te doen namelijk;) + je kunt nog altijd zo actief zijn als je wil zoveel farmen als je wil maar uit eindelijk komt het op skills terrecht en dan falen er mensen zoals in elke wereld ;)

Jij speelde W7 toch? Hoe verklaar je Skandalie ergens in de top dan...toppunt van GEEN skills. Was een beetje de nyanoworld van W7 :D Alles draait om activiteit, skills is ondergeschikt. Wel handig enzo, maar niet meer dan dat.
 

DeletedUser

Guest
Jij speelde W7 toch? Hoe verklaar je Skandalie ergens in de top dan...toppunt van GEEN skills. Was een beetje de nyanoworld van W7 :D Alles draait om activiteit, skills is ondergeschikt. Wel handig enzo, maar niet meer dan dat.

ik heb inderdaad w7 gespeeld daar kende ik jou AF naam van :) heb samen met skandalie gespeeld is aardige speler maar skills heb ik niet echt gezien want was redelijk vroeg in de wereld namelijk ;) skills heb je toch nodig hoor want je zult zien straks zullen er vele falen of weg rennen na al 1 massa ;) inderdaad actief zijn is het belangrijkste maar dat betekend niet dat je in de top komt te staan anders zou ik toch eerst vaak in de top moeten staan aangezien ik 16uur per dag achter dat kut scherm zat in de vakantie :eek:
 

DeletedUser

Guest
Skandalie stond op een gegeven moment 2e meen ik me te herinneren, met 25 miljoen punten ofzo.

En hij had nog dorpjes met 20k speer, 20k zwaard enzo. Mixdorpjes hier en daar, clears zonder rammen etc. etc.
 

DeletedUser57071

Guest
Flop-Stam : Par. (Voor kerst vakantie zijn ze weg ;))

Top-Stam: 3 stammen:
Sweet Stammem #4 OD #3 Cluster redelijk een 6 Beetje verspriedt het onderste gedeelte.)
~H~ (Stammen #5 en OD #2 Cluster: goed tot redelijk(7.))
Plague (Niet omdat ik erin zit) (#3 stammen #1 OD! redelijk tot Goed cluster (7.5))

heb gekeken naar:
OD Rang
en Twstats (alleen top 5) De andere 2vielen me wel beetje tegen.

Mapje
 

DeletedUser

Guest
Maar kijk eens naar het puntengemiddelde van ~H~... verder ken ik een aantal spelers van vorige werelden waar sommigen wel een hoge rank hadden, maar de skills niet goed toepasten en dus failden :p

daar heb jij ook wel eens last van :p!
 

DeletedUser

Guest
net zo stom als je AF naam :eek:

"jy" zijn de inititialen van mijn overleden grootvader
"qy" zijn de initialen van mijn overleden vader
"ler" zijn de eerste letters van mij gezin.

Je kan je misschien wel grappig vinden dat je zo'n dingen zegt, maar denk er aan dat er altijd meer kan zijn dan je denkt...
 

DeletedUser

Guest
"jy" zijn de inititialen van mijn overleden grootvader
"qy" zijn de initialen van mijn overleden vader
"ler" zijn de eerste letters van mij gezin.

Je kan je misschien wel grappig vinden dat je zo'n dingen zegt, maar denk er aan dat er altijd meer kan zijn dan je denkt...

Gecondoleerd.

Maar zoiets kan niemand weten, "Jyqyler" is vreemd op zich. Als we bij alles meteen het ergste moeten denken, kan je beter gewoon eeuwig je bek toe houden ( Hoewel het niet slecht zou zijn voor Maikeltje:D)
 
Bovenaan