Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
als jij wegblijft dan blijf ik ook weg :D

scaled.php
 

DeletedUser

Guest
Om origineel te blijven:D : S.inc. Top of flop?

Ik denk dat S.Inc (al een tijd) haar dominante positie op de wereld aan het verliezen is en dat hier iets aan gedaan moet worden. Hoe zou ik niet weten (als objectieve toeschouwer dan hé ;)) en ik denk dat het ook vrij lastig zal zijn.
Als insider durf ik bijna met zekerheid te stellen dat S.Inc nog een mooie toekomst tegemoet gaat :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat S.Inc (al een tijd) haar dominante positie op de wereld aan het verliezen is en dat hier iets aan gedaan moet worden. Hoe zou ik niet weten (als objectieve toeschouwer dan hé ;)) en ik denk dat het ook vrij lastig zal zijn.
Als insider durf ik bijna met zekerheid te stellen dat S.Inc nog een mooie toekomst tegemoet gaat :)

Showtime, Aegon en Cornelis Rex liggen daar wel sterk in de (semi-)rim vind ik. The Secret Reunion is wat van zijn onaantastbaarheid aan het verliezen en ligt ook omsloten. Deze vier zou ik de boegbeelden van Sinc noemen. In het verleden hadden jullie nog wel heel wat 'persoonlijkheden' maar die zijn vertrokken of op barb gegaan...

De rest van S.inc is toch van een "ander" spelniveau denk ik:)
 

DeletedUser

Guest
Dat ze niet zo gekend zijn wil niet zeggen dat ze minder goed zijn. Zelfde geldt voor de top 5 (op .Showtime na), ik ken geen van allen maar ze zijn toch wel op z'n minst degelijke spelers te noemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat ze niet zo gekend zijn wil niet zeggen dat ze minder goed zijn. Zelfde geldt voor de top 5 (op .Showtime na), ik ken geen van allen maar ze zijn toch wel op z'n minst degelijke spelers te noemen ;)

Ik bedoel het spelniveau dat ze laten zien op W21 ;) Daar hebben de meeste me toch nog niet helemaal overtuigd
 

DeletedUser

Guest
Ik vind juist dat w21 in het algemeen me niet direct overtuigt. Hier farmen we echt al maanden niet meer (5x gedaan in misschien wel de laatste 4 maanden) en blijven we toch redelijk op dezelfde plek hangen. Terwijl we qua ODA toch ook wel een nette positie bekleden vind ik zelf.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind juist dat w21 in het algemeen me niet direct overtuigt. Hier farmen we echt al maanden niet meer (5x gedaan in misschien wel de laatste 4 maanden) en blijven we toch redelijk op dezelfde plek hangen. Terwijl we qua ODA toch ook wel een nette positie bekleden vind ik zelf.

Mss wel, maar er zijn wel heel wat redenen die daar kunnen voor zorgen
-Grote accounts die op barb gaan ( Dr.Love, Lysha...)
-Grote accounts die de dieperik in gestuurd worden ( Polleke1967 ;) ...)
-Acc die een halve straf krijgen door een ban ( Destroying, Monsigneur...)

--------

Maar goed , mss heb je wel een beetje gelijk
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel het spelniveau dat ze laten zien op W21 ;) Daar hebben de meeste me toch nog niet helemaal overtuigd

lever jij even bewijs dat hun spelniveau hoger is dan een lid die minder hoog staat kwa punten en niet zon ''grote'' naam hebben ;)

vind dit allemaal beetje bullshit weetje;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lever jij even bewijs dat hun spelniveau hoger is dan een lid die minder hoog staat kwa punten en niet zon ''grote'' naam heeft ;)

vind dit allemaal beetje bullshit weetje;)

Ze hebben een lagere (groei)rang, of internen vrij veel. Of sommigen worden geinternt:D Hebben ook vaak lagere ODA.

(dan de drie bovengenoemde toch)

Ieder zijn criteria. Dan kan je evengoed zeggen dat niemand mag discussieren over het spelniveau van een stam;)
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben een lagere (groei)rang, of internen vrij veel. Of sommigen worden geinternt:D Hebben ook vaak lagere ODA.

(dan de drie bovengenoemde toch)

Ieder zijn criteria. Dan kan je evengoed zeggen dat niemand mag discussieren over het spelniveau van een stam;)

jij zegt dat vele s.inc'ers nog geen spelniveau hebben laten zien maar wat vind jij spelniveau?? daarbij heeft een ''grote'' naam hebben en hoog staan omdat ze 24/7 farmen niks te maken met echt goed spelniveau/skills ;)
 

DeletedUser

Guest
jij zegt dat vele s.inc'ers nog geen spelniveau hebben laten zien maar wat vind jij spelniveau?? daarbij heeft een ''grote'' naam hebben en hoog staan omdat ze 24/7 farmen niks te maken met echt goed spelniveau/skills ;)

Eehhh voor als je het nog niet doorhebt, activiteit en dus 24/7 farmen is de key tot hoog te ranken, meer is het niet. Beetje spelletje snappen is wel handig maar met nyanoworld als levend voorbeeld is dat ook niet altijd noodzakelijk.
 

DeletedUser

Guest
Eehhh voor als je het nog niet doorhebt, activiteit en dus 24/7 farmen is de key tot hoog te ranken, meer is het niet. Beetje spelletje snappen is wel handig maar met nyanoworld als levend voorbeeld is dat ook niet altijd noodzakelijk.

En ik me maar afvragen waarom sommige spelers zich niet op het AF vertonen ( zoals bijv. Nyanoworld):eek:

Straks stopt hij nog, als ik het profiel van The Impersonator mag geloven is Marcel ook gestopt
 

DeletedUser59833

Guest
SirLorre ken ik wel, op w20 is die godly underdog op w11 nog iets kweet niet precies maar ze heten iig team bartowski als ik het goed heb
 

DeletedUser

Guest
SirLorre ken ik wel, op w20 is die godly underdog op w11 nog iets kweet niet precies maar ze heten iig team bartowski als ik het goed heb

Die knul speelt op 5 werelden tegelijk top 5, waarvan 4 werelden rank 1. En dan ook nog overal veel rover en plunderaar van de dag-awards halen. Dat in combinatie met het verhaal van Ash (de farmbot die hij te zien heeft gekregen en support erover gedaan heeft) maakt hem op z'n minst verdacht.
 

DeletedUser59833

Guest
Die knul speelt op 5 werelden tegelijk top 5, waarvan 4 werelden rank 1. En dan ook nog overal veel rover en plunderaar van de dag-awards halen. Dat in combinatie met het verhaal van Ash (de farmbot die hij te zien heeft gekregen en support erover gedaan heeft) maakt hem op z'n minst verdacht.

5 werelden, oh ik dacht dat hij maar op 4 werelden in de top 5 speelde, en ook niet allemaal 1e :p Maar tis geen knul, tis een team :)
 

DeletedUser

Guest
Mss wel, maar er zijn wel heel wat redenen die daar kunnen voor zorgen
-Grote accounts die op barb gaan ( Dr.Love, Lysha...)
-Grote accounts die de dieperik in gestuurd worden ( Polleke1967 ;) ...)
-Acc die een halve straf krijgen door een ban ( Destroying, Monsigneur...)

--------

Maar goed , mss heb je wel een beetje gelijk

Polleke was niet top 20 waardig, is groot geworden door te internen.
Kan niet timen/snipen. In andere woorden geen grootste prestatie..
 
Bovenaan