Top & Flop stammen

DeletedUser18446

Guest
Mee eens, we moeten het wel gaan verdienen. Maar par. blijft niet alleen maar blaffen :D

Ik weet niet of je de echte speler van gaapje bent. Maar anders zal ik je uit je droom helpen.. dat Acro kapot is gegaan aan spelers zoals jou..! die het vertikte clears apart te zetten voor massa aanvallen...
 

DeletedUser60153

Guest
Ben op dit moment de fusie partner van Gaapje
En wij (ik en mijn co van Freso) zijn wel iets anders minded
 

DeletedUser

Guest
Wel typisch dat Monsigneur en 13 de eersten zijn die weggaan...ik zie een patroon.. :D

Maar dat is heel vaak zo met Monsigneur, die kan nooit lang in een stam zitten (heb ik t gevoel).
En 13 is zijn maatje, dus of er is een tweestrijd of er is een sweet-brokkel-proces gaande, so sweet.
 
Reactiescore
332
Maar dat is heel vaak zo met Monsigneur, die kan nooit lang in een stam zitten (heb ik t gevoel).
En 13 is zijn maatje, dus of er is een tweestrijd of er is een sweet-brokkel-proces gaande, so sweet.

Yoeri zit op W15 toch al ruim een jaar in zijn (zelf opgerichte:p) stam NOT! ;)
 

DeletedUser

Guest
Nouja ik ken hun van w12, en daar zitten ze al vanaf het begin in een en dezelfde stam, soms andere naam maar wel dezelfde spelers en leiders/
 

DeletedUser

Guest
3 accounts kwijt, en 2 interns (waarvan er 1 gewoon naar de mb-stam is gegaan). Het kan erger, maar er heerst denk ik toch onrust
 
Bovenaan