Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Jij bent ook de reden van de nieuwe chat, omdat velen die geen tijd meer hadden om te spelen nog wel regelmatig op skype waren, jij absoluut niet in sinc wilden hebben.
Dus werd er maar stiekum een nieuwe chat gemaakt en voila Friseu, die notabene met zijn ban aannaaierij één van de redenen is dat ik geen .nl meer speel zit plots ook in sinc.

Punten hoeren zijn jullie geworden, het is in niks meer het Sinc van het begin.

Ash is geen Friso ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent ook de reden van de nieuwe chat, omdat velen die geen tijd meer hadden om te spelen nog wel regelmatig op skype waren, jou absoluut niet in sinc wilden hebben.
Dus werd er maar stiekum een nieuwe chat gemaakt en voila Friseu, die notabene met zijn ban aannaaierij één van de redenen is dat ik geen .nl meer speel zit plots ook in sinc.

Punten hoeren zijn jullie geworden, het is in niks meer het Sinc van het begin.

Ja leuk allemaal, maar jij & je maatjes die mij er niet bij willen, zitten niet eens in de stam omdat ze om een of andere reden gestopt zijn, mag ik trouwens weten wat jij als je gestopt bent voor gezag hebt in de stam?

Waarom mag ik er uberhaupt niet bij van jou, heb ik je ooit wat aangedaan ofzo?
Btw, Patriot. heeft mij bannetje aangenaaid op deze wereld, maar dat is wel oke he? :)

Gebruik me RL-naam maar niet trouwens...
 

DeletedUser

Guest
Ja leuk allemaal, maar jij & je maatjes die mij er niet bij willen, zitten niet eens in de stam omdat ze om een of andere reden gestopt zijn, mag ik trouwens weten wat jij als je gestopt bent voor gezag hebt in de stam?

Waarom mag ik er uberhaupt niet bij van jou, heb ik je ooit wat aangedaan ofzo?
Btw, Patriot. heeft mij bannetje aangenaaid op deze wereld, maar dat is wel oke he? :)

Gebruik me RL-naam maar niet trouwens...

floris!!!!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja leuk allemaal, maar jij & je maatjes die mij er niet bij willen, zitten niet eens in de stam omdat ze om een of andere reden gestopt zijn, mag ik trouwens weten wat jij als je gestopt bent voor gezag hebt in de stam?

Aangezien het ONZE stam was/is heb ik er alle recht toe mijn mening over wat er nu gebeurt te geven.
Als WIJ er geen succes van hadden gemaakt, had jij er nu ook niet in gezeten.

Dat er stiekum een andere chat gemaakt wordt is gewoon achterbaks, punt uit.

Waarom mag ik er uberhaupt niet bij van jou, heb ik je ooit wat aangedaan ofzo?
Btw, Patriot. heeft mij bannetje aangenaaid op deze wereld, maar dat is wel oke he? :)

Waarom, omdat je een faler bent, daarom.

Gebruik me RL-naam maar niet trouwens...

Ja weet ik, maar Victus is nog niet wakker;)
 

DeletedUser

Guest
Niks aan toe te voegen.
Cornelis Rex account kan beter eerst naar hun eigen kijken voordat ze ons gaan afkraken.

Ik vind dit natuurlijk een vrij bizarre situatie en ik zal ook aan jouw kant staan, maar dat veranderd niets aan het feit dat je noob bent.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het ONZE stam was/is heb ik er alle recht toe mijn mening over wat er nu gebeurt te geven.
Als WIJ er geen succes van hadden gemaakt, had jij er nu ook niet in gezeten.
CR maakt nu een succes van de stam, jullie zijn allang gone.

Dat er stiekum een andere chat gemaakt wordt is gewoon achterbaks, punt uit.
Misschien is het gewoon slim, hebben ze geen zin dat jij hele chat op z'n kop zet als ik in die chat zit, niet?

Waarom, omdat je een faler bent, daarom.
Da's jouw mening he? Heb de afgelopen werelden langer dan jij gespeeld en hoger gestaan, niet?

Ja weet ik, maar Victus is nog niet wakker;)
Zal je omdat je zo'n goede reden hebt je niet aangeven bij de modjes.
 

DeletedUser

Guest
CR maakt nu een succes van de stam, jullie zijn allang gone.

Het succes straalt er vanaf vanavond ja.



Misschien is het gewoon slim, hebben ze geen zin dat jij hele chat op z'n kop zet als ik in die chat zit, niet?

Hoezo slim, oud leden willen altijd weten hoe het gaat, en hun hebben de koers van de stam gekozen, het is aan de opvolgers dat te respecteren.
Dat hun gewoon stiekum overboord gegooid worden is gewoon een natte zendelingen streek.

Daarbij zijn er nog nooit klachten geweest omtrent mijn aanwezigheid in welke chat dan ook, de aanname dat ik hem op zijn kop zou zetten moest jij er zijn is volkomen onjuist.



Da's jouw mening he? Heb de afgelopen werelden langer dan jij gespeeld en hoger gestaan, niet?

Sorry, jij hebt met geen enkel zelf gestart account waar dan ook hoger gestaan dan mij.

Zal je omdat je zo'n goede reden hebt je niet aangeven bij de modjes.

Like I care.
 

DeletedUser

Guest
Het succes straalt er vanaf vanavond ja.
Jep, ik vind het mooi wat er hier gebeurt, iedereen die W21 speelt denk ik?

Hoezo slim, oud leden willen altijd weten hoe het gaat, en hun hebben de koers van de stam gekozen, het is aan de opvolgers dat te respecteren.
Dat hun gewoon stiekum overboord gegooid worden is gewoon een natte zendelingen streek.
De beste stuurlui staan aan wal, niet?

Daarbij zijn er nog nooit klachten geweest omtrent mijn aanwezigheid in welke chat dan ook, de aanname dat ik hem op zijn kop zou zetten moest jij er zijn is volkomen onjuist.
Je kan nu wel zeggen van niet, als ik in die chat met jou zou gekomen zijn had je sowieso geprobeerd rotzooi te schoppen.

Sorry, jij hebt met geen enkel zelf gestart account waar dan ook hoger gestaan dan mij.
Lachen man. Wat is de hoogste rank die jij bereikt hebt de laatste, laten we zeggen 5 werelden?
Daarnaast, ik geef toe dat starten niet mijn ding is, maar vraag aan mijn (ex-)medespelers van W18, W21 of W22 (andere werelden startte ik de accounts waar ik succes op heb gehad wel zelf..) of ik van grote waarde ben geweest van het account, en je zult ja als antwoord krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1527

Guest
wereld 21 in actie:D

even een paar kleine reacties op o.a. Ashketchum;)

1 amokro is en blijft altijd een betere speler dan, zelfs ik ben en blij beter dan ashketchum:p

2 CR maakt zeker geen succes van S.inc want hij heeft het succes eruit gegooid, wellicht waren ze ook zelf vertrokken en hadden gepast om onder zo'n "leider" door te gaan in die stam.

3 (niet van toepassing op ashketchum) er zijn altijd leiders in een stam, maar alle leden maken de stam, je dient dus elk lid als volwaardig te beschouwen en als je dan leider bent dan is het te easy om een speler te ontslaan.
Dit is de enige manier om aan te geven dat je het als leider niet meer kunt handelen.

4 in reactie geven ben je goed, wel jammer dat 90% van die reactie niet op waarheid zijn gebaseerd laat staan goed onderbouwd.

Ik lees het AF nu aandachtig en zal zo nu en dan een postje plaatse omwille van de fun met ashketchum want ik lach me kaopt om die gast :D
 

DeletedUser

Guest
Jep, ik vind het mooi wat er hier gebeurt, iedereen die W21 speelt denk ik?

Daarom dat Detlef terug keert, omdat het zo goed gaat.

De beste stuurlui staan aan wal, niet?

Helaas voor jou komen er nog wekelijks mensen mij om raad vragen met betrekking tot hoe een stam te leiden.
Dus ja, de beste stuurlui staan aan wal soms.


Je kan nu wel zeggen van niet, als ik in die chat met jou zou gekomen zijn had je sowieso geprobeerd rotzooi te schoppen.

Jij weet totaal niet hoe ik ben op stamchats, dus nogmaals je doet een aanname om het starten van een nieuwe stamchat accpetabel te maken.


Lachen man. Wat is de hoogste rank die jij bereikt hebt de laatste, laten we zeggen 5 werelden?
Daarnaast, ik geef toe dat starten niet mijn ding is, maar vraag aan mijn (ex-)medespelers van W18, W21 of W22 (andere werelden startte ik de accounts waar ik succes op heb gehad wel zelf..) of ik van grote waarde ben geweest van het account, en je zult ja als antwoord krijgen.

Rang 2 achter detlef op w16,

Bye bye losert.
 
Bovenaan