Top & Flop stammen

DeletedUser55647

Guest
Om er ook maar even als oud-S.Inc speler op te reageren, ik deel de mening van Kenshin, S.Inc was niet meer zoals het eerst was en dat zag je... o.a. daarom dat Xarrontas op delete ging maar dat had ook nog andere redenen, al heb ik daar nu wel spijt van. Maar David bleek een dictator te zijn, bwah als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel...

Trouwens, meneertje Rex, als ik 't mij goed herinner was jij degene die elke dag wel een vv vroeg toen ik nog in de stam zat, dus jij hebt veel aan hun te danken hoor.
 

DeletedUser

Guest
Om er ook maar even als oud-S.Inc speler op te reageren, ik deel de mening van Kenshin, S.Inc was niet meer zoals het eerst was en dat zag je... o.a. daarom dat Xarrontas op delete ging maar dat had ook nog andere redenen, al heb ik daar nu wel spijt van. Maar David bleek een dictator te zijn, bwah als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel...

Trouwens, meneertje Rex, als ik 't mij goed herinner was jij degene die elke dag wel een vv vroeg toen ik nog in de stam zat, dus jij hebt veel aan hun te danken hoor.

O hier hebben we Mr. Stamgevoel ook weer hoor :)
 

DeletedUser55647

Guest
Zo'n antwoord had ik al van jou verwacht, holbewoner.

Ik snap de vergelijking tussen holbewoner en de rest van je zin niet echt, kun je me dat uitleggen?

O hier hebben we Mr. Stamgevoel ook weer hoor :)

Zelf gaf ik aan in mijn post dat ik het mss nu anders had gedaan, dus je post trekt op niets, ga er inhoudelijk op in, of kan meneer dat soms ook al niet?

Daarbij was er geen stamgevoel meer nadat Erik -na Detlef- ook als leider op was gestapt, S.Inc was dood. Over welk stamgevoel hebben we het dan?
 

DeletedUser46225

Guest
Tsja, dat Dr. Love en TSR van die ongeduldige wenerts zijn..niet mijn probleem. Blij dat ze weg zijn eigenlijk..Had jou ook niet terug in de stam gehoeven. Betwetertje...en het eigg niet beter weten ^^

Iets met een pot en een ketel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn duidelijk 2 partijen hier

Partij die voor het nieuwe sinc is en CR

En een partij die voor het oude S.inc is.


Dit kan best onderling uitgepraat worden,maar mag ook hier,dan hebben we leesplezier.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn duidelijk 2 partijen hier

Partij die voor het nieuwe sinc is en CR

En een partij die voor het oude S.inc is.


Dit kan best onderling uitgepraat worden,maar mag ook hier,dan hebben we leesplezier.

Helderlicht :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om er ook maar even als oud-S.Inc speler op te reageren, ik deel de mening van Kenshin, S.Inc was niet meer zoals het eerst was en dat zag je... o.a. daarom dat Xarrontas op delete ging maar dat had ook nog andere redenen, al heb ik daar nu wel spijt van. Maar David bleek een dictator te zijn, bwah als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel...

Joh, bemoei je met je eigen zaakjes. :)
 

DeletedUser

Guest
Het ging pas echt slecht met Sinc toen er zo nodig een nieuwe chat gemaakt moest worden.;)



Gast jij hoort er al helemaal niet in thuis, dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.

De huidige naam is iig 100x beter :D
 

DeletedUser

Guest
Om even een woordje uitleg te geven.

Na het stoppen van ikzelf (Detlef) en van Erik die de leiding overnam van mij nam David (CR) het over. Meer en meer hoorde ik echter klachten van mijn ex-stam, mijn kind om het zo te zeggen dat David zijn macht misbruikte, de dictator uithing en simpelweg zich als een tiran gedroeg.

Dit kwam tot een hoogtepunt gisteren toen Dr. love en The secret Reunion na numerieke mislukte gesprekken David tot rede te brengen mij aanspraken. Beiden wensten mij terug als leider om de oude tijden te doen herleven. David weigerde categoriek. Dit heeft geleid tot deze situatie, ik ben terug op w21 en zal de leiding over TSR, Dr. love en al wie nog wilt volgen overnemen.

Mvg,

Detlef

welkom back en veel succes IG :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in S.Inc, dus heb recht van spreken. :)

Jij bent ook de reden van de nieuwe chat, omdat velen die geen tijd meer hadden om te spelen nog wel regelmatig op skype waren, jou absoluut niet in sinc wilden hebben.
Dus werd er maar stiekum een nieuwe chat gemaakt en voila Friseu, die notabene met zijn ban aannaaierij één van de redenen is dat ik geen .nl meer speel zit plots ook in sinc.

Punten hoeren zijn jullie geworden, het is in niks meer het Sinc van het begin.
 
Bovenaan