Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Altijd erg makkelijk om leider te zijn op een nieuwe frisse wereld. Tuurlijk topspelers, zowel jij al Erik. Maar wanneer het puntje bij het paaltje moet komen dan laten de "topspelers" het altijd maar weer afweten.
Te druk RL, geen zin meer, acc die te groot worden en nog meer van dat soort verhalen.

vervolgens zie je ze weer doodleuk opnieuw starten op andere werelden.

Was een puinzooi de stam hoe jullie die achterlieten. David heeft er snoeihard aan moeten werken om alle neuzen weer een juiste kant op te krijgen.
Tsja dat gaat nu eenmaal wel eens niet over een violenbedje heen.

Succes met jullie nieuwe stam,

Had het niet beter kunnen verwoorden, dankje.
 

DeletedUser

Guest
Had het niet beter kunnen verwoorden, dankje.

Nee inderdaad, jij niet.
(chuckle).gif
 

DeletedUser46225

Guest
Altijd erg makkelijk om leider te zijn op een nieuwe frisse wereld. Tuurlijk topspelers, zowel jij al Erik. Maar wanneer het puntje bij het paaltje moet komen dan laten de "topspelers" het altijd maar weer afweten.
Te druk RL, geen zin meer, acc die te groot worden en nog meer van dat soort verhalen.

vervolgens zie je ze weer doodleuk opnieuw starten op andere werelden.

Was een puinzooi de stam hoe jullie die achterlieten. David heeft er snoeihard aan moeten werken om alle neuzen weer een juiste kant op te krijgen.
Tsja dat gaat nu eenmaal wel eens niet over een violenbedje heen.

Succes met jullie nieuwe stam,


Vreemd dat toen wij er nog waren je geen woord hoorde over problemen ;)
En als je met snoeihard werken wilt bedoelen dat David op zijn luie stoel iedereen commandeerde dan heb je een punt. I guess dat bevelen geven zonder het voortouw te nemen idd een lastige job moet zijn.

Ik neem echter mijn verantwoordelijkheid op en keer terug om de puinhoop door dit wanbeleid gecreëerd te fixen.
 

DeletedUser

Guest
Vreemd dat toen wij er nog waren je geen woord hoorde over problemen ;)
En als je met snoeihard werken wilt bedoelen dat David op zijn luie stoel iedereen commandeerde dan heb je een punt. I guess dat bevelen geven zonder het voortouw te nemen idd een lastige job moet zijn.

Ik neem echter mijn verantwoordelijkheid op en keer terug om de puinhoop door dit wanbeleid gecreëerd te fixen.

LOOOOOOOL, jij komt net n paar dagen kijken en weet al hoe ik de stam leidde?? Jij bent mal!
 

DeletedUser

Guest
Vreemd dat toen wij er nog waren je geen woord hoorde over problemen ;)
En als je met snoeihard werken wilt bedoelen dat David op zijn luie stoel iedereen commandeerde dan heb je een punt. I guess dat bevelen geven zonder het voortouw te nemen idd een lastige job moet zijn.

Ik neem echter mijn verantwoordelijkheid op en keer terug om de puinhoop door dit wanbeleid gecreëerd te fixen.

Ach, dat zal moeilijk gaan Detje, gezien de chaos in S.inc. Ze sincen als een baksteen (ja quote van iemand, maar is wel toepasselijk hier).
 

DeletedUser26151

Guest
Vreemd dat toen wij er nog waren je geen woord hoorde over problemen ;)
En als je met snoeihard werken wilt bedoelen dat David op zijn luie stoel iedereen commandeerde dan heb je een punt. I guess dat bevelen geven zonder het voortouw te nemen idd een lastige job moet zijn.

Ik neem echter mijn verantwoordelijkheid op en keer terug om de puinhoop door dit wanbeleid gecreëerd te fixen.

Niks aan toe te voegen.
Cornelis Rex account kan beter eerst naar hun eigen kijken voordat ze ons gaan afkraken.
 

DeletedUser46225

Guest
LOOOOOOOL, jij komt net n paar dagen kijken en weet al hoe ik de stam leidde?? Jij bent mal!

Jij denkt dat ik niet 90% van die stam op dagelijkse basis spreek?
Jij denkt dat ik een stam die ik opricht zomaar achterlaat en geen woord over hoor?
 

DeletedUser

Guest
Tja, geen inhoud..dus niks om op te reageren he..

Meer inhoud dan jouw belabberde hersencapaciteiten. Met je slechte trollgrapen die kant noch wal raken, kan zelfs een 6-jarige zich geen 2 seconden vermaken. Ga terug op je regiezetel en trek de teugels strakker aan, ze gaan nog niet hard genoeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij denkt dat ik niet 90% van die stam op dagelijkse basis spreek?
Jij denkt dat ik een stam die ik opricht zomaar achterlaat en geen woord over hoor?

Dat weet ik wel zeker, jij zou toch zogenaamd nooit meer op .nl komen spelen :eek: En 90% op dagelijkse basis? Je kent 90% niet eens joh! De meeste spelers van jou generatie S.Inc zijn allang gestopt :eek:

Meer inhoud dan jouw belabberde hersencapaciteiten. Met je slechte trollgrapen die kant noch wal raken, kan zelfs een 6-jarige zich geen 2 seconden vermaken. Ga terug op je regiezetel en trek de teugels strakker aan, ze gaan nog niet hard genoeg ;)

Oeh maar als ik ergens moet ingrijpen om interns te regelen voor je ben ik opeens lief he :)
 

DeletedUser46225

Guest
Dat weet ik wel zeker, jij zou toch zogenaamd nooit meer op .nl komen spelen :eek: En 90% op dagelijkse basis? Je kent 90% niet eens joh! De meeste spelers van jou generatie S.Inc zijn allang gestopt :eek:

Dat er veel gestopt zijn klopt.

Ooit eens afgevraagd waarom? ;)


Oeh maar als ik ergens moet ingrijpen om interns te regelen voor je ben ik opeens lief he :)

Over interns weet jij wel alles idd.
 

DeletedUser

Guest
Oeh maar als ik ergens moet ingrijpen om interns te regelen voor je ben ik opeens lief he :)

Jij praatte mij die interns aan. Dr. Love had tot nu toe niet 1 dorpje geïnterned of iets dat daarbij in de buurt kwam. Ik heb initiatief genomen om nieuwe spelers erop te zetten, ben overal gaan zoeken. Echter moest jij weer zo nodig het makkelijke boven het moeilijke verkiezen (is jou wel bekend he) en beval mij te internen.
 

DeletedUser26151

Guest
Cornelis Rex beter stop je met jezelf belachelijk maken. Voordat niemand je op tw nog kan luchten.
 

DeletedUser

Guest
Dat er veel gestopt zijn klopt.

Ooit eens afgevraagd waarom? ;)

Ja, ze hadden geen zin meer :eek: Sinds mijn leiderschap zijn er vrij weinig gestopt..Alle stops waren al voor mijn leiderschap, die ik dus sindsdien heb proberen op te lossen.....(en deels in geslaagd)

Over interns weet jij wel alles idd.

Idd, daarom dat ik nog 0 barbaren en 0 interns heb gehad :)
 

DeletedUser

Guest
Zegt al veel over het niveau. Een EX leider erbij moeten halen om een nieuw stammetje te leiden. :eek:
Hoe lang zal ie het deze keer weer volhouden.

Jij snapt het verhaal van je eigen account en stam niet eens, ga jezelf maar eerst inlezen in de situatie. ;)
 

DeletedUser46225

Guest
Ja, ze hadden geen zin meer :eek: Sinds mijn leiderschap zijn er vrij weinig gestopt..Alle stops waren al voor mijn leiderschap, die ik dus sindsdien heb proberen op te lossen.....(en deels in geslaagd)
Idd, daarom dat ik nog 0 barbaren en 0 interns heb gehad :)

Dat merken we inderdaad. Missie geslaagd joh, goeie job. :rolleyes:

Och, van toen ik nog leiding was in s.inc zat je overal vv's te schooien om je stats te behouden en rond te geven.

Zegt al veel over het niveau. Een EX leider erbij moeten halen om een nieuw stammetje te leiden. :eek:
Hoe lang zal ie het deze keer weer volhouden.

Langer dan de heerschappij van kind CR.

Of misspel ik king nu ;)
 

DeletedUser26151

Guest
Ja, ze hadden geen zin meer :eek: Sinds mijn leiderschap zijn er vrij weinig gestopt..Alle stops waren al voor mijn leiderschap, die ik dus sindsdien heb proberen op te lossen.....(en deels in geslaagd)

Haha wat zeg je nu weer. Alle stops kwamen noujuist toen jij aan de leiding kwam.
 

DeletedUser

Guest
Dat merken we inderdaad. Missie geslaagd joh, goeie job. :rolleyes:

Och, van toen ik nog leiding was in s.inc zat je overal vv's te schooien om je stats te behouden en rond te geven.

Tsja, dat Dr. Love en TSR van die ongeduldige wenerts zijn..niet mijn probleem. Blij dat ze weg zijn eigenlijk..Had jou ook niet terug in de stam gehoeven. Betwetertje...en het eigg niet beter weten ^^

Langer dan de heerschappij van kind CR.

Of misspel ik king nu ;)

Idd, dat misspel je ;)

Jij snapt het verhaal van je eigen account en stam niet eens, ga jezelf maar eerst inlezen in de situatie. ;)

Dat jou co het forum nou niet leest wilt niet zeggen dat de andere co's dat ook niet doen.
 
Bovenaan