Top/flop stammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Het feit dat je hier niet op kunt reageren bewijst dat jij wel degelijk vindt dat Stalgeie inderdaad de eerste was die aan het stabben sloeg. Bedankt om mijn punt te bewijzen.

Er is nog precies helemaal niks bewezen hoor. ;) Kijk eens in al de overige reacties in dit topic. Maar leuke manier om op deze manier een actie te rechtvaardigen wat tot nu toe nog steeds op een stab lijkt, maar nee hoor.

Er zijn hier genoeg posts geweest waar mensen vroegen om concrete bewijzen van wat jullie stellen, en die komen gewoonweg niet.

Ja omdat zijn lijn 1 veldje verschuift? Zei die daarom doei? Nee dat deed die niet. Want hij was natuurlijk allang een massa aan het plannen op ons samen met jullie en Panda. Waar hij zelfs al dorpen aan had afgestaan :) daarom

Wederom: waar zijn de bewijzen?

Wat mij vooral opvalt is dat onze "stamgenoot" Stalgeie heel wat bijval krijgt uit hoek van onze concurrent in het westen genaamd Divine. Zou dit ook aantonen dat Stalgeie al langer aan het heulen was met de vijand? Waarschijnlijk wel.

Ik speel deze wereld niet eens, maar leuk dat je dit akkefietje naast met tot nu toe enkel ongegronde argumenten goed probeert te trekken, nu ook extern probeer te leggen. Heb je hier ook bewijs voor, of dat dan niet? Je maakt hier een aanname, op basis van wat?
 
Reactiescore
151
Wat mij vooral opvalt is dat onze "stamgenoot" Stalgeie heel wat bijval krijgt uit hoek van onze concurrent in het westen genaamd Divine. Zou dit ook aantonen dat Stalgeie al langer aan het heulen was met de vijand? Waarschijnlijk wel.

Ohja, als dit je niveau van bewijsvoering is, snap ik wel dat je jezelf van alles kunt overtuigen.
 
Reactiescore
1.893
Wat mij vooral opvalt is dat onze "stamgenoot" Stalgeie heel wat bijval krijgt uit hoek van onze concurrent in het westen genaamd Divine. Zou dit ook aantonen dat Stalgeie al langer aan het heulen was met de vijand? Waarschijnlijk wel.
Dat heeft daar weinig mee te maken denk ik. Meer met dat stabben gewoon niet getolereerd wordt, is niet gek toch dat ze dan bijval krijgen toch? Zoals ik alles lees met de bewijzen die er nu liggen is het gewoon een keiharde stab. Zie ook niet in wat jullie eventueel nog kunnen aanhalen om dit te ontkrachten. Zal echter niet op zaken vooruit lopen, dus bewijs het tegendeel zou ik zeggen.

Sta hier overigens totaal onbevooroordeeld in: heb geen betrekkingen heeft met welke partij dan ook en lig niet in de buurt. :)
 
Reactiescore
1.918
Daar dient het AF toch voor? Waarom is deze post anders gecreëerd?

Klopt maar het is irritant om de brandroepende reacties/vragen te doorbladeren (van mensen die er niets mee te maken hebben/weten?) vooraleer je een repliek van de tegenpartij vindt. In mijn ideale wereld zie je gewoon een beschuldiging, een gestructureerd(al dan niet goed) weerwoord en achteraf de jury.


Nee hoor, vind ik niet vermoeiend. Ik heb tevens gewoon de leiding van Veeg al gesproken en die hebben al aangegeven dat er een stab begaan is. Vind de statements die Materlotti en Architect maken gewoon ronduit belachelijk.

Ok top maar waarom vermeld je dat dan niet? Was leuk geweest om dat te lezen en lijkt me ook vreemd dat ze het hier dan zo ontkrachten als de stab inderdaad bevestigd is tegen jou.

Post kwam misschien aanvallender over dan bedoeld maar zag jouw naam gewoon vaak terugkeren(ook op andere wereldfora).
 
Reactiescore
298
Je ziet in afscheid dat die NAP van hem ook geen datum heeft? Die NAP gegeven op basis van akkoord gaan voor plannen, als hij dan niet akkoord gaat met plannen waarom zou dan ander gedeelte van afspraken wel gelden?
Ja er staat geen datum omdat het tot opzeggen van een van de partijen doorloopt... Als de afspraken over joinen/samenwerken wijzigen/worden afgekapt, spreek je gewoon een aflooptermijn af als je dat wilt, dan kan je niet zeggen ja nu is NAP klaar let's go.


Waarom mag hij eenzijdig afspraken wat betreft:

- afgesproken edellijnen
- in de toekomst de stam vervoegen
(terwijl hij ondertussen dorpen geeft aan de vijand aan het front met zijn "stamgenoot")

verbreken en is dat volgens jullie geen stab?
Hij mag zich gewoon bedenken over een samenwerking/joinen, dat soort besluiten werken altijd eenzijdig. Hij mag ook prima dorpen afstaan aan andere spelers, dat gaat jullie verder niks aan. Overigens was op het moment dat die dorpen werden afgestaan allang duidelijk dat Stalgeie niets meer van veeg moest hebben, dus waarom praat je daar überhaupt over?

Het feit dat je hier niet op kunt reageren bewijst dat jij wel degelijk vindt dat Stalgeie inderdaad de eerste was die aan het stabben sloeg. Bedankt om mijn punt te bewijzen.
Inhoudsloze post met debiele redenering. Kan je vast beter

Wat mij vooral opvalt is dat onze "stamgenoot" Stalgeie heel wat bijval krijgt uit hoek van onze concurrent in het westen genaamd Divine. Zou dit ook aantonen dat Stalgeie al langer aan het heulen was met de vijand? Waarschijnlijk wel.
Er wordt gewoon gereageerd op een overduidelijke stab van jullie kant, die indirect ook Divine aangaat, dat is toch logisch?



Het is gewoon vrij simpel. Er is door Architect een NAP geschonden, die nog niet was afgelopen. Dan ben je dus gewoon een stabber. Dat Stalgeie in de dagen hiervoor heeft besloten niet naar jullie stam te willen en is gaan overleggen met andere buren over het wegwerken van Architect is jammer voor jullie, maar absoluut geen stab.
 
Reactiescore
999
Ja er staat geen datum omdat het tot opzeggen van een van de partijen doorloopt... Als de afspraken over joinen/samenwerken wijzigen/worden afgekapt, spreek je gewoon een aflooptermijn af als je dat wilt, dan kan je niet zeggen ja nu is NAP klaar let's go.



Hij mag zich gewoon bedenken over een samenwerking/joinen, dat soort besluiten werken altijd eenzijdig. Hij mag ook prima dorpen afstaan aan andere spelers, dat gaat jullie verder niks aan. Overigens was op het moment dat die dorpen werden afgestaan allang duidelijk dat Stalgeie niets meer van veeg moest hebben, dus waarom praat je daar überhaupt over?

Het is gewoon vrij simpel. Er is door Architect een NAP geschonden, die nog niet was afgelopen. Dan ben je dus gewoon een stabber. Dat Stalgeie in de dagen hiervoor heeft besloten niet naar jullie stam te willen en is gaan overleggen met andere buren over het wegwerken van Architect is jammer voor jullie, maar absoluut geen stab.

Achter de rug heulen met de vijand terwijl je een afspraak hebt om in de toekomst de stam te joinen en een massa plannen is volgens jou geen stab? Man dit is toch te gek voor woorden?
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
169
Reactiescore
298
Achter de rug heulen met de vijand terwijl je een afspraak hebt om in de toekomst de stam te joinen en een massa plannen is volgens jou geen stab? Man dit is toch te gek voor woorden?

Die afspraak was op zn laatst al de 25ste van de baan, dus waar heb je t over? Als hij van plan was jullie na afloop van de NAP aan te vallen, is dat prima. Feit is gewoon dat Architect een nog niet afgelopen NAP heeft geschonden en daarmee keihard gestabt heeft.

Wie zitten er in de leiding van veeg en wanneer komt er een uitspraak van hen? Ik ben benieuwd hoe ze hier mee om zullen gaan.
Veeg lacht het voorlopig weg, doet het af als onzin en gaat vrolijk door met aanvallen voor zover ik heb gehoord?
 

DeletedUser82511

Guest
Het ding is dat er veel meer was dan alleen een NAP tussen stalgeie en architect/veeg. In eerste instantie wilde architect ons ook alleen joinen als stalgeie ook zou komen. Er was echter geen plek en is toen afgesproken dat stalgeie ons zou joinen zodra er een plekje vrij was. Er zijn zelfs al edelkaarten gemaakt met stalgeie daarin waar zover ik weet hij mee akkoord was gegaan. Er was dus niet alleen een nap, maar een samenwerking tussen beide partijen. Toen kregen wij opeens uit meerdere betrouwbare bronnen te horen dat stalgeie met andere stammen bezig was om morgen (dinsdag) een massa uit te voeren op the architect zonder enig overleg met ons. De bronnen waar dit vandaag komt willen uiteraard niet dat dit algemeen bekend word aangezien hun inside informatie aan ons gelekt hebben. Architect zou daardoor 360 graden front krijgen. Wij hebben toen meerdere berichten naar stalgeie gestuurd waarvan hij ze eerst met opzet niet opende ondanks dat hij wel online was. Vervolgens heeft pavo hem nog een bericht gestuurd met een ultimatum om te reageren richting ons die hij wel geopend heeft met als mededeling dat als hij ons blijft negeren het duidelijk voor ons is welke keuze hij gemaakt heeft. Hiermee leek het aan onze kant duidelijk dat als hij niet zou reageren dat hij idd bezig was om architect te backstabben met een massa op hem en dat voor ons de samenwerking voorbij is als hij ons met opzet negeert. Is idd dan een fout geweest van ons om niet expliciet te zeggen dat de nap dan ook verbroken is, maar dit leek voor ons zeer logisch met de ultimatum die we hem hebben gegeven om te reageren en ons te verduidelijken wat hij aan het doen is en ons aan te geven voor welke kant hij nu kiest. Dat hij ons vervolgens blijft negeren leek ons genoeg te zeggen dat er geen samenwerking/nap meer is. Er is zo ver ik weet ook nooit een opzegtermijn voor de nap met architect en stalgeie afgesproken.
 

Bijlagen

  • Bericht pavo stalgeie.PNG
    Bericht pavo stalgeie.PNG
    414,5 KB · Weergaven: 30
Reactiescore
999
Schermafbeelding 2020-04-27 om 18.11.29.png

Bovenste twee berichten heeft hij gewoon losjes genegeerd. Dit terwijl ik, zoals je kunt lezen, gewoon nog dacht dat er een samenwerking was. Natuurlijk had ik door dat er stront aan de knikker was want voordien was Stalgeie altijd vriendelijk en beleefd. Als een BG mij gaat negeren dan ga ik niet bij de pakken blijven zitten en dit uitpluizen. Achteraf bleek ook dat we het bij het rechte eind hadden en had hij inderdaad van schip veranderd.

Ik heb dus geen enkele spijt van deze actie van vandaag. Inderdaad, het had misschien nog meer expliciet gezegd moeten worden dat de NAP voorbij was tussen Architect en Stalgeie, maar naar mijn mening is heulen met de vijand en massa's plannen net zo goed stabben als dit.
 
Reactiescore
151
Bekijk bijlage 19621

Bovenste twee berichten heeft hij gewoon losjes genegeerd. Dit terwijl ik, zoals je kunt lezen, gewoon nog dacht dat er een samenwerking was. Natuurlijk had ik door dat er stront aan de knikker was want voordien was Stalgeie altijd vriendelijk en beleefd. Als een BG mij gaat negeren dan ga ik niet bij de pakken blijven zitten en dit uitpluizen. Achteraf bleek ook dat we het bij het rechte eind hadden en had hij inderdaad van schip veranderd.

Ik heb dus geen enkele spijt van deze actie van vandaag. Inderdaad, het had misschien nog meer expliciet gezegd moeten worden dat de NAP voorbij was tussen Architect en Stalgeie, maar naar mijn mening is heulen met de vijand en massa's plannen net zo goed stabben als dit.

Dus als iemand 1 pm van je negeert steek je hem snel een mes in de rug, dik voor een NAP afloopt? Je weet waar de letters van NAP voor staan toch?

Btw als je een nap hebt tot de 29e mag je best een aanval plannen voor zo gauw die afloopt, hadden jullie ook mogen doen. Enkel niet super slim een paar dagen ervoor.
 
Reactiescore
999
Dus als iemand 1 pm van je negeert steek je hem snel een mes in de rug, dik voor een NAP afloopt? Je weet waar de letters van NAP voor staan toch?

Btw als je een nap hebt tot de 29e mag je best een aanval plannen voor zo gauw die afloopt, hadden jullie ook mogen doen. Enkel niet super slim een paar dagen ervoor.

Ik had geen NAP met Stalgeie dus geen idee waarom je mij quote.
 
Reactiescore
151
Bovenaan