Top/Flop stammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik wou eerst niet reageren, maar man wat heb jij alle respect die ik had voor je verloren. Je weet totaal niets van de situatie en dan ga je heel onze stam aan de schande paal gaan hangen, wat is er toch mis met jou ? Guided is een eerlijke en vriendelijke speler, en had totaal geen idee dat dit niet mocht gedaan worden. Ikzelf wist niet eens dat zoiets niet mocht. Het is niet omdat jij alle regels van TW vanbuiten kent dat iedereen dit doet. Vindt je reacties ook allemaal maar zeer laag je en je probeert gewoon "commotie" te maken.

Dat hij wist dat het officieel niet mocht maakt het toch niet opeens een goede actie?

Hij koopt letterlijk mensen om met PP om voor hem te slaven lol
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Zeg ik dat het een goede actie was ? Als je niet weet of iets mag of niet is het dan direct een slechte actie ?

In dit geval, ja een slechte actie waar gewoon terechte commotie voor is en wat best even aan de schandpaal mag komen :)
 
Reactiescore
7.942
Wat vindt je van dit? Iemand die moet kijken of je reageert op zijn berichten in ruil voor gs is dit een goede actie of slechte actie ?
Bekijk bijlage 19746

Ik vind het stom, er staat letterlijk een knipprogramma in de balk onderin en nog maak je een foto van het scherm. Onacceptabel.
 
Reactiescore
7.942
Reactiescore
17
Er bestaat een optie om een speler tijdelijk de deblokkeren -> screen te maken -> blokkeren.

Ontopic: Slechte actie.

Bedankt voor uw aandachtige opmerking. Ik zal dit in acht nemen voor de volgende keer. Aangezien ik deze persoon zelf nooit geblokkeerd heb en enkel gerapporteerd, hou ik mij ook niet bezig met het opzoeken hoe je zo iemand deblokkeert.
 
Reactiescore
207
Ik wil niemand rechtstreeks aan de schandpaal nagelen, maar wat ik niet begrijp is dat je het als speler ook maar enigszins ‘ok’ kan vinden om iemand zijn diensten af te kopen. Alle begrip voor het niet kennen van alle TW-regels, maar PP aanbieden in ruil voor een dienst, maakt niet uit welke, is gewoon iets wat ik persoonlijk als speler nooit zou doen. Tot ik dit allemaal las, heb ik er zelfs nog nooit aan gedacht.
 
Reactiescore
17
Ik wil niemand rechtstreeks aan de schandpaal nagelen, maar wat ik niet begrijp is dat je het als speler ook maar enigszins ‘ok’ kan vinden om iemand zijn diensten af te kopen. Alle begrip voor het niet kennen van alle TW-regels, maar PP aanbieden in ruil voor een dienst, maakt niet uit welke, is gewoon iets wat ik persoonlijk als speler nooit zou doen. Tot ik dit allemaal las, heb ik er zelfs nog nooit aan gedacht.

Is het volgens jou dan correct als je iemand gs zou geven in plaats van pp ? Of is dit ook niet juist.
 
Reactiescore
207
Echter is dit niet het geval en kwam het dus in me op om hiervoor PP te bieden.

Wijze les geweest jongens, jullie punt is duidelijk en bedankt dat ik de deksel op m’n neus gekregen heb.

Ach, zo moet je dat niet bekijken jo! Vroeg of laat krijgt iedereen dat deksel wel eens tegen zijn neus! Ik ben er vrijwel zeker van dat dit een les voor je was en je buiten deze kleine fout, gewoon een correcte speler bent!
 
Bovenaan