Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
Toen was het een stabber die solo was gegaan, na gisteren een stabber welke onderdak werd geboden (en dus beloond voor zijn daden).

Niet meer, niet minder.
Precies mijn punt dus. Het is niet een principekwestie over eventueel begane misdaden maar meer een kwestie die gemaakt wordt, omdat jullie situatie door deze recruit er beroerder op is geworden. Want als het echt een principekwestie betrof dan hadden jullie wel getracht om te voorkomen dat Mrmohawk überhaupt een onderdak kon verkijgen door het verhaal te openbaren. Maar blijkbaar zijn jullie zelf ook niet zozeer overtuigd van of jullie verhaal wel sterk genoeg is, want dan hadden jullie het wel geplaatst.

Je maakt je verhaal er alleszins met elke reactie die je post er niet geloofwaardiger op. Want je bevestigt met je reacties alleen maar mijn these die ik eerder al heb geschetst. Ik denk dat je beter weer onder je steen kunt kruipen, want je slaat echt een modderfiguur.
 
Reactiescore
142
Je zegt letterlijk dat wij er nu pas mee van doen hebben en dat het daarom op het AF moet komen. Hoezo was de vermeende actie van Mrmohawk daarvoor niet belangrijk genoeg om hen daarvoor publiekelijk aan de schandpaal te nagelen? Ik krijg het gevoel omdat het jullie in feite niet boeit om wat er gedaan is maar meer dat ze naar SZN zijn gegaan. Zoals ik eerder al beschreef maakt dat het verhaal er niet sterker op.

Wij vonden zijn actie niet zo proper. Maar allé tis een spel en maakten ons er niet zo druk over. Ik had vandaag een drukke ochtend en had wat zin in een kak partij op het AF te lezen. Blijkbaar was er net 1 gestart hier, dus heb even meegedaan. Wie doet dat nu niet eens graag he, wat kak gooien ;)

Beide partijen hebben een standpunt, beide hebben een grond van waarheid. Maar dat boeit niet. De situatie is zoals het is, heb er nooit van wakker gelegen. Ik denk dat we nu wel lang genoeg hebben zitten zagen. Tijd voor iets anders?
 
Reactiescore
470
Haha jawel hoor, ene stuntman w67? geloof ik, geen stabber maar iemand die boostaccs gebruikte. 2 dagen later had die een ban, dat was erg grappig.

Er is op w67 geen stuntman geweest voor zover ik weet. Op w68 was er een speler die op het AF verkondigde dat zijn overnamens van een boost account kwamen waardoor hij kort erna een ingame ban kreeg.
 

DeletedUser69389

Guest
Wij vonden zijn actie niet zo proper. Maar allé tis eens spel en maakten ons er niet zo druk over. Ik had vandaag een drukke ochtend en had wat zin in een kak partij op het AF te lezen. Blijkbaar was er net 1 gestart hier, dus heb even meegedaan. Wie doet dat nu niet eens graag he, wat kak gooien ;)

Beide partijen hebben een standpunt, beide hebben een grond van waarheid. Maar dat boeit niet. De situatie is zoals het is, heb er nooit van wakker gelegen. Ik denk dat we nu wel lang genoeg hebben zitten zagen. Tijd voor iets anders?
Helemaal mee eens. Jullie verhaal is ondertussen wel ontkracht en de hypocrisie ontmaskerd.

Lijkt mij een goed moment om over te stappen naar het handelen van Tidal in casus Sadum en regels overtreden die ze zelf wilden invoeren.
 
Reactiescore
1.478
Er is op w67 geen stuntman geweest voor zover ik weet. Op w68 was er een speler die op het AF verkondigde dat zijn overnamens van een boost account kwamen waardoor hij kort erna een ingame ban kreeg.
Zou ook kunnen. Het was een wereld die ik niet speelde, dus 66, 67 of 68 idd.
 
Reactiescore
142
Helemaal mee eens. Jullie verhaal is ondertussen wel ontkracht en de hypocrisie ontmaskerd.
Lijkt mij een goed moment om over te stappen naar het handelen van Tidal in casus Sadum en regels overtreden die ze zelf wilden invoeren.

Ik dacht meer aan het uitwisselen van toffe weetjes, ditjes en datjes zodat we elkaar beter kunnen leren kennen :engel:

Of discussiëren over bier, want Nederlands bier trekt op de kl.....ten
 
Reactiescore
533
Inderdaad, maar is geen leider. Je moet wel beetje bijblijven he. Niels doet het wel goed hoor in dat overleg daar niet van.
Echter screens waarbij men openlijk alles toegeeft dat er vanuit tidal vv is geweest op sadum leg je naast je neer? Wordt moeilijk je serieus te blijven nemen dan.

Het was nooit onze stam geweest die die regels wou. Dat was onze toegeving naar jullie toe. Omdat jullie dit eisten. Die van cf's en kata, dat waren de onze. Echter de regels die jullie zo graag wilden verkrijgen, zijn de regels die jullie overreden.
Voor mij komt dit alles zeer amateuristisch over. Ik vind het randje hilarisch hoe men dergelijk schoolvoorbeeld van hypocrisie kan hanteren.
 
Reactiescore
300
Inderdaad, maar is geen leider. Je moet wel beetje bijblijven he. Niels doet het wel goed hoor in dat overleg daar niet van.
Echter screens waarbij men openlijk alles toegeeft dat er vanuit tidal vv is geweest op sadum leg je naast je neer? Wordt moeilijk je serieus te blijven nemen dan.

Het was nooit onze stam geweest die die regels wou. Dat was onze toegeving naar jullie toe. Omdat jullie dit eisten. Die van cf's en kata, dat waren de onze. Echter de regels die jullie zo graag wilden verkrijgen, zijn de regels die jullie overreden.
Voor mij komt dit alles zeer amateuristisch over. Ik vind het randje hilarisch hoe men dergelijk schoolvoorbeeld van hypocrisie kan hanteren.

Ik verwacht een nette pm met je bewijs als je zo overtuigt ben van jezelf :)
 

DeletedUser81453

Guest
Toch wel mooi, al die historie van al die betrokkenen hier.


Zelf zetten ze andere met minder bewijs weg als stabbers, lol. Puur en alleen gebaseerd op TWstats uiteindelijk, daar redden wij het in deze ook wel mee, lol.

5 dagen blabla, ongeschreven regels. Top, helemaal top!

Lachwekkend die pianoman! (En ik heb zomaar het vermoeden dat hij weleens terug kan komen - laat die negeer-functie gewoon uit staan malloot).

Afhankelijk vanuit welk kamp aantijgingen komen is iets wel of geen bewijs. Stel grappenmakers.
 
Reactiescore
533
Reactiescore
489
Toch wel mooi, al die historie van al die betrokkenen hier.


Zelf zetten ze andere met minder bewijs weg als stabbers, lol. Puur en alleen gebaseerd op TWstats uiteindelijk, daar redden wij het in deze ook wel mee, lol.

5 dagen blabla, ongeschreven regels. Top, helemaal top!

Lachwekkend die pianoman! (En ik heb zomaar het vermoeden dat hij weleens terug kan komen - laat die negeer-functie gewoon uit staan malloot).

Afhankelijk vanuit welk kamp aantijgingen komen is iets wel of geen bewijs. Stel grappenmakers.

Jij bent zeer lachwekken gap, ik ben gestabbed door Darkheerser. Zat in de stam, verliet de stam om verschillende redenen en dag erna kreeg ik edels/clears van Darkheerser. Jouw P&P bereikt echt nooit een hoogtepunt hé? Jezus
 
Reactiescore
1.454
Jij bent zeer lachwekken gap, ik ben gestabbed door Darkheerser. Zat in de stam, verliet de stam om verschillende redenen en dag erna kreeg ik edels/clears van Darkheerser. Jouw P&P bereikt echt nooit een hoogtepunt hé? Jezus

Haalt die noob nou W55 aan, en gebruikt darkheerser als voorbeeld? Hahaha, darkheerser was het stereotype stabber!
 

DeletedUser81453

Guest
Haalt die noob nou W55 aan, en gebruikt darkheerser als voorbeeld? Hahaha, darkheerser was het stereotype stabber!

Ja! Is ie weer.

In de betreffende kwestie wordt dit ‘stabben’ ook niet erkend door het aanwezige TribalWars Team in de discussie, dus tja.. Lachwekkend.

Verder kunnen jullie wel wat roepen maar in mijn kwestie werkt dat niet en in die van jullie wel?

5 dagen, ongeschreven regel? Van de “betere leiders en spelers”, haha.

Jij, samen met die kontenlikkers, kijken selectief. Geen stukje bewijs te vinden. Heb ik wel, tenminste, niet voor jullie dan.
 
Reactiescore
382
Ja! Is ie weer.

In de betreffende kwestie wordt dit ‘stabben’ ook niet erkend door het aanwezige TribalWars Team in de discussie, dus tja.. Lachwekkend.

Verder kunnen jullie wel wat roepen maar in mijn kwestie werkt dat niet en in die van jullie wel?

5 dagen, ongeschreven regel? Van de “betere leiders en spelers”, haha.

Jij, samen met die kontenlikkers, kijken selectief. Geen stukje bewijs te vinden. Heb ik wel, tenminste, niet voor jullie dan.
Het punt was toen dat wij de stam een NAP aanboden, welke duidelijk genoemd en erkend wordt. Darkheerser joint vervolgens de stam, dus dan zou hij net als de rest van de stam die nap moeten respecteren. Hij wilde per slot van rekening die stam joinen. Om dan vervolgens een dag later ons meteen aan te vallen, zonder enige vorm van communicatie, is dan gewoon een stab.

Op deze wereld werd door mrmohawk al geruime tijd aangegeven klem te liggen en het niet eens te zijn met de NAP, er werd bij de leave geen NAP afgegeven dus kan men verwachten dat er incs komen. Er zijn geen regels gezet, dus niks gestabbed. Het is misschien een lage streek, maar dat is zijn eigen keuze daarin. Iets wat wij als account in die tijd dus zeker anders deden.
 
Reactiescore
967
Verschil is dat hij niet zijn eigen stam direct aanviel, maar de stam waar zn ex-stam een NAP mee had. Is dat een stab? Nee. Is het netjes? Ook niet, maar ga hier niet verkopen dat het een stab is.

Ik denk dat wij als stam jullie best tegemoet willen komen uit goodwill, waarom stuur je Tuur hier geen prive bericht over?
 
Reactiescore
1.454
Verschil is dat hij niet zijn eigen stam direct aanviel, maar de stam waar zn ex-stam een NAP mee had. Is dat een stab? Nee. Is het netjes? Ook niet, maar ga hier niet verkopen dat het een stab is.

Ik denk dat wij als stam jullie best tegemoet willen komen uit goodwill, waarom stuur je Tuur hier geen prive bericht over?

Ik heb een idee, als goodwill edelen we k1sho voor hun op. Dan hoeft niemand meer zijn domme gezeik aan te horen. Win-win :D
 

DeletedUser81453

Guest
Ik heb een idee, als goodwill edelen we k1sho voor hun op. Dan hoeft niemand meer zijn domme gezeik aan te horen. Win-win :D

Hey, dombo!

Je begrijpt dat een forum account los staat van het in-game account? Speciaal voor jou blijf ik! Houden we samen het forum levendig, haha! Hoopje ellende!

Dat stukje theater en doen alsof je mij negeert gelooft niemand meer hoor, stop the act!

Verder ging het er even om dat dezelfde mensen hier met minder bewijs andere wel voor stabbers uitmaken. Lachwekkend.
 
Bovenaan