Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81453

Guest
Waarom zou Ryker liegen? Welke reden heeft hij om tegen zijn stamgenoot(destijds) te liegen als leider...

Maar is goed hoe jullie het willen interpreteren. De vv-log zal lastig worden, want Sadum is nergens te bekennen vandaag nadat ie gister kapot gespeeld is.

Nouja, ik zou zeggen; houdt die goedgelovigheid vast en wij komen er morgen samen uit!

Ik ga morgen ook een goudeerlijk gesprek aan met een stamlid!

Het gaat even om de eerdere reacties he, het ene moment sta je voor het gerecht en wordt je in verband gebracht met laster, en het volgende moment wordt alles zo aangenomen. Feitelijk betekent zo’n chat natuurlijk helemaal niets. Maar omdat het zo uit komt nu ineens wel? Maar, morgen weer niet? Of toch wel.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Hmm, dit lijkt me eerder een bewijslast tegen de vv ezzie, kan me bijna niet voorstellen dat Tidal weet wat dual stacken is.
Opzich heb je daar wel gelijk in inderdaad die Tidal is echt een noob. Die wist niet eens wat het begrip “CF” in hield moesten 4 mensen aan te pas komen om dat uit te leggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957763

Guest
Lol, ik maak jou net zo makkelijk morgen zwart met dit soort “bewijs”.

“Groetjes de vv” ? Haha.
546F64A8-A4C3-4536-82FC-60F54800BE93.jpeg
Ik kan met zoveel bewijs komen als ik wil, maar jou overtuigen gaat niet lukken. Dat is een utopie.
 
Reactiescore
533
In dit verhaal is er 1 ding overduidelijk.
INNI had een grote eis: geen vv's draaien in andersmans rim. Vanuit ons is die vraag voor die regel nooit gekomen.
Je mag gerust terugkeren, ik heb altijd beweerd dat onozel te vinden. Echter hadden we die toegestaan in ruil voor de cf en kata afspraken. Onze 'toegift' als het ware.

Als je dan ziet dat ze dan zelf vv doen of (hoe ze het nu willen spelen) iemand anders optrommelden om vv te draaien. Dan denk ik toch echt wel dat je niet goed bij je koppie bent. Weet je, dit is niet de eerste keer, zal ook niet de laatste keer zijn.
Ik heb geleerd er het mijne van te denken en door te gaan.


Slaapwel mensen.
 

DeletedUser69389

Guest
Lukt andersom ook niet, jullie hebben de toon gezet volgens mij. Bewijs is alleen bewijs wanneer SZN het bewijs vindt.

Ik kom morgen met “bewijs”!
Mafklapper als je zo bijdehand wilt doen mag je eerst inhoudelijk komen reageren op mijn post van eerder vanavond. Jij kwam met geen bewijs die sluitend was. Vormt een significant verschil t.o.v. deze zaak.
 
Reactiescore
300
Hey!

Gaan jullie lekker door met zijken en elkaar gelijk geven.

Als je ergens problemen mee hebt stuur je maar een pm. Ipv met wat screens op het af die nergens op slaan.

Ik ga door met bier drinken, fijne avond xx
 
Reactiescore
1.454
Hey!

Gaan jullie lekker door met zijken en elkaar gelijk geven.

Als je ergens problemen mee hebt stuur je maar een pm. Ipv met wat screens op het af die nergens op slaan.

Ik ga door met bier drinken, fijne avond xx

Ach, in die screens staat alleen dat INNI direct of indirect VV in onze rim heeft gedraait. Iets wat volgens jullie eisen niet mag, maar wanneer het jullie tegen zit slaan de screens nergens op. Man man man, ik wist wel dat INNI de morele waarden niet hoog heeft staan, maar hun eigen regel overtreden wanneer het hun uitkomt maar een big deal er van maken toen wij VV draaide in jullie rim toen er nog geen regel over was is wel het bewijs van een totaal gebrek aan zelfwaarde...
 

DeletedUser81766

Guest
Man man man, wat kunnen jullie kibbelen zeg. Jullie doen alsof wij alleen ons zelf gelijk geven en doen wat wij zelf maar prettig vinden. Ik kan je een veelvoud van scenario’s toezeggen waar wij ons netjes aan de regels houden en sportiviteit tonen aan onze tegen partij. Autismal met zijn ban kan daar alles over kwijt.

Wij hebben geprobeerd dit zoals normaal gesproken gaat, via een PM en onderlinge discussie op te lossen. Dit word genegeerd. Ga dan niet zeuren dat het publiekelijk verder word gezet op het AF. Je slaat niet bepaald een goed figuur door continue het nu persé privé af te willen handelen (Iets wat jij zelf weigerde). Geef gewoon je fouten toe niet minder als wij dit toegeven.

Het bewijs is er toch, het zogezegde harde bewijs waar jullie naar zoeken zal niet snel komen aangezien wij geen toegang of screen zullen krijgen van de VV lijst van sadum. Echter het feit dat iemand hier zo geheimzinnig over zou doen en het niet tegen wilt bewijzen zegt meer dan genoeg. Al helemaal als het account in kwestie ook nog eens gebroken en zo goed als klaar is.

Maar hé deze discussie is nutteloos. Of jullie het nu gaan toegeven of niet, de regels naleven of niet. Wij weten beter, wij weten dat jullie de regels hebben gebroken en de consequenties hiervan ontwijken. Als jullie eigen regels al niet willen naleven, dan ben ik benieuwd hoe jullie zogenaamde afspraken met al je samenwerkingen gaat naleven.

Zodra Tribelock in gaat zal vele partijen zich inzien dat ze gewoon gebruikt zijn, misbruikt. Waarschijnlijk valse beloftes vanuit alle hoeken. Succes daarmee, wij spelen met sportiviteit in plaats van andermans partner in de late uurtjes.
 

DeletedUser69389

Guest
Man man man, wat kunnen jullie kibbelen zeg. Jullie doen alsof wij alleen ons zelf gelijk geven en doen wat wij zelf maar prettig vinden. Ik kan je een veelvoud van scenario’s toezeggen waar wij ons netjes aan de regels houden en sportiviteit tonen aan onze tegen partij. Autismal met zijn ban kan daar alles over kwijt.

Wij hebben geprobeerd dit zoals normaal gesproken gaat, via een PM en onderlinge discussie op te lossen. Dit word genegeerd. Ga dan niet zeuren dat het publiekelijk verder word gezet op het AF. Je slaat niet bepaald een goed figuur door continue het nu persé privé af te willen handelen (Iets wat jij zelf weigerde). Geef gewoon je fouten toe niet minder als wij dit toegeven.

Het bewijs is er toch, het zogezegde harde bewijs waar jullie naar zoeken zal niet snel komen aangezien wij geen toegang of screen zullen krijgen van de VV lijst van sadum. Echter het feit dat iemand hier zo geheimzinnig over zou doen en het niet tegen wilt bewijzen zegt meer dan genoeg. Al helemaal als het account in kwestie ook nog eens gebroken en zo goed als klaar is.

Maar hé deze discussie is nutteloos. Of jullie het nu gaan toegeven of niet, de regels naleven of niet. Wij weten beter, wij weten dat jullie de regels hebben gebroken en de consequenties hiervan ontwijken. Als jullie eigen regels al niet willen naleven, dan ben ik benieuwd hoe jullie zogenaamde afspraken met al je samenwerkingen gaat naleven.

Zodra Tribelock in gaat zal vele partijen zich inzien dat ze gewoon gebruikt zijn, misbruikt. Waarschijnlijk valse beloftes vanuit alle hoeken. Succes daarmee, wij spelen met sportiviteit in plaats van andermans partner in de late uurtjes.
Komen nu al accounts achter dat ze genaaid worden. Lekkere stam dat Inni
 

DeletedUser81453

Guest
Vooruit, voor de laatste keer dan om allen betrokkenen hun mond te snoeren.

De argumenten waren op en dat ging al snel over in schelden, tijd om de daadwerkelijke seniele mafklappers te onthullen - nietwaar?

Nou vooruit dan:
mohawk.JPG

Er was geen enkele reden om aan te nemen dat hier ook maar iets van dreiging vanaf ging. Dit mensen, dit noemen ze een stab.

Terwijl ze in andere topics hun mond VOL hebben over stabbers en bewijs nooit sluitend is, bij deze. In tegenstelling tot jullie "bewijs", dit keer bewijs dat wél afkomstig van de daadwerkelijke dader.

Nummer 1:
Ik heb anders weinig screens gezien, en zeker geen met mrmohawk zelf? Noem me schijnheilig wat je wilt, ik ben niet zo involved met onze stamzaken maar ik houd er niet van als er stabbers in de stam komen.
Nummer 2:
Zonder bewijs staan brullen is makkelijke P&P.
Tja, dit hoopje ellende:
Haalt die noob nou W55 aan, en gebruikt darkheerser als voorbeeld? Hahaha, darkheerser was het stereotype stabber!
En weer, mond vol over ene Darkheerser (niet als stab erkend overigens door het TW-team in het topic aldaar):
Jij bent zeer lachwekken gap, ik ben gestabbed door Darkheerser. Zat in de stam, verliet de stam om verschillende redenen en dag erna kreeg ik edels/clears van Darkheerser. Jouw P&P bereikt echt nooit een hoogtepunt hé? Jezus
Onze rechterlijke macht:
Ofwel toon je hier of privé het bewijs. Blaten kan iedereen. Maar ik mag jou ook niet zonder bewijs een belastingontduiker/fraudeur/moordenaar/pedofiel et cetera noemen wanneer ik daar geen bewijs voor toon. Nja het mag wel. Maar jij kunt dan een zaak tegen mij beginnen op grond van laster. Iets wat jij nu doet in het geval van Mrmohawk. Zoals meermaals gevraagd is treedt in gesprek en er zal naar gekeken worden.

Etc. etc.

Kijk @ezra the king (let jij ook op @underground tacticz. ?), dat zogenaamde bewijs van jullie gaat helemaal nergens over want sinds vandaag lappen jullie ook de regels aan jullie laars:
TAD-blame.JPG

Wederom ontzettend benieuwd hoe SZN, de stam die elders hun mond VOL heeft over stabbers & "vv's", nu daadwerkelijk met stabbers om gaat.

Zijn ze selectief? Of?

Ik heb zomaar het gevoel dat het straks ineens wel meeviel met die Darkheerser en stabben, nu het SZN zo uit komt, prima is.

Kan morgen weer anders zijn trouwens!
 
Reactiescore
382
Vooruit, voor de laatste keer dan om allen betrokkenen hun mond te snoeren.

De argumenten waren op en dat ging al snel over in schelden, tijd om de daadwerkelijke seniele mafklappers te onthullen - nietwaar?

Nou vooruit dan:
Bekijk bijlage 17052

Er was geen enkele reden om aan te nemen dat hier ook maar iets van dreiging vanaf ging. Dit mensen, dit noemen ze een stab.

Terwijl ze in andere topics hun mond VOL hebben over stabbers en bewijs nooit sluitend is, bij deze. In tegenstelling tot jullie "bewijs", dit keer bewijs dat wél afkomstig van de daadwerkelijke dader.

Nummer 1:

Nummer 2:

Tja, dit hoopje ellende:

En weer, mond vol over ene Darkheerser (niet als stab erkend overigens door het TW-team in het topic aldaar):

Onze rechterlijke macht:


Etc. etc.

Kijk @ezra the king (let jij ook op @underground tacticz. ?), dat zogenaamde bewijs van jullie gaat helemaal nergens over want sinds vandaag lappen jullie ook de regels aan jullie laars:
Bekijk bijlage 17053

Wederom ontzettend benieuwd hoe SZN, de stam die elders hun mond VOL heeft over stabbers & "vv's", nu daadwerkelijk met stabbers om gaat.

Zijn ze selectief? Of?

Ik heb zomaar het gevoel dat het straks ineens wel meeviel met die Darkheerser en stabben, nu het SZN zo uit komt, prima is.

Kan morgen weer anders zijn trouwens!
HAhAHHAHAHHA, wat ben jij een fake, Jordi gebruikt nooit streepjes in z'n smileys. Daarbij hebben we nooit die vv gehad, why should we? :)

Heel erg triest. Hoop dat je in ziet hoe zwak en dom je bezig bent.
 

DeletedUser81453

Guest
Lol, dus nu beoordeel jij zo even vanuit je luie stoel wat echt is en wat fake? Is maar net hoe het uit komt hè?

Verder moet je dat stukje niet zo serieus nemen volgens mij, diende meer om een punt te maken maar ik weet uit betrouwbare bron dat andere spelers ook niet afsluiten met “groetjes de vv”.

Punt lijkt redelijk gemaakt.

Nouja, je gaat een beetje een de kern/de stab voorbij volgens mij. Ik zou zeggen, lees het nog eens en laat dat stukje achterwegen. :- )

Of ik bedoel : ) natuurlijk!
 
Reactiescore
382
Lol, dus nu beoordeel jij zo even vanuit je luie stoel wat echt is en wat fake? Is maar net hoe het uit komt hè?

Verder moet je dat stukje niet zo serieus nemen volgens mij, diende meer om een punt te maken maar ik weet uit betrouwbare bron dat andere spelers ook niet afsluiten met “groetjes de vv”.

Punt lijkt redelijk gemaakt.

Nouja, je gaat een beetje een de kern/de stab voorbij volgens mij. Ik zou zeggen, lees het nog eens en laat dat stukje achterwegen. :- )

Of ik bedoel : ) natuurlijk!
Niet vanuit mijn luie stoel, ik ben online de hele dag en we hebben nooit die vv gehad. Stuur eens een screen van al9x z'n afgelopen vv's als je durft. Het punt is dat wij dat niet kunnen bereiken op Sadum z'n account. Maar ja, wij dachten met z'n allen, laten we eens wat pm's faken zodat we 10 free dorpen van INNI kunnen bemachtigen. Man, ik voel mezelf gewoon al achterlijker worden door met jou te discussiëren. Kan ik niet gebruiken zo voor m'n tentamens.

Hoop dat je beseft dat je jezelf niet veel harder voor lul had kunnen zetten dan dit. Groetjes van de vv
 
Reactiescore
382
Daarbij komt, dat je via vv nooit een pm met het mobiel teken erboven kan sturen. Als je namelijk een vv aanneemt op je mobiel switch je naar browser. Als je dan vervolgens via daar een pm verstuurd verschijnt het mobiel tekentje nooit. Dus dit is bewijs dat dit 100% fake is, waar je dat bij onze screens niet hebt/ziet.
 
Bovenaan