Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
533
naja hij zei dat die pion wel even solo ging klaren, dus zie nie hoe dit een slechte recruit kan zijn
Gelukkig is hij er nog. Wat een krijger
 
Reactiescore
767
nog steeds spijt van dat ik ben overgestapt:S
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser81499

Guest
Leuk wat ik te horen heb gekregen. Tring werkt samen met Pion.. Daar horen dan ook nog z'n 20/30 MB/DU's bij. Wel leuk dat ze denken dat ze dit nodig hebben om een wereld te winnen :p
 
Reactiescore
581
Leuk wat ik te horen heb gekregen. Tring werkt samen met Pion.. Daar horen dan ook nog z'n 20/30 MB/DU's bij. Wel leuk dat ze denken dat ze dit nodig hebben om een wereld te winnen :p
Heb ik op alle werelden, als ze weten dat ik speel, gaan ze allemaal samen... anders kunnen ze niet winnen :p
 
Reactiescore
489
Leuk wat ik te horen heb gekregen. Tring werkt samen met Pion.. Daar horen dan ook nog z'n 20/30 MB/DU's bij. Wel leuk dat ze denken dat ze dit nodig hebben om een wereld te winnen :p

Dit is toch echt overdreven... Wereld is anderhalve maand bezig en rang 1 en 2 hebben al een bg, als je dan alle mb’s, du’s meetelt hebben ze nu al een dikke overmacht. Als je kijkt naar Dagobert Duck, de dorpenuitbouwer van Chef, dan ga je toch echt stuk :p

Best jammer dit, op het eerste zicht leken de top 5 stammen aan elkaar gewaagd :(
 

DeletedUser81499

Guest
Opletten voor Tring en Pion. Zullen vast als ze 10 accounts hebben die 25% samen hebben, deze samen zetten. Dus mensen die serieus spelen, hou daar even rekening mee.
 
Reactiescore
415
Mijn gok is dat deze samenwerking puur voortkomt uit de recruit van quantrill. Een speler met zo een hoog niveau boezemde angst in bij de betrokken partijen in Pion en tring. Hier kunnen ze natuurlijk niks aan doen, dat is nou eenmaal de natuurlijke reactie wanneer je een recruit van zulke hoge standaard ziet gebeuren.

Hierom ga ik er natuurlijk wel van uit dat de samenwerking binnenkort tot een einde zal komen, dit doordat quantrill geen deel meer uitmaakt van de dictaTUUR. moge u voor altijd in de hemel mede ons zijn quantrill RIP.
 
Reactiescore
382
Mijn gok is dat deze samenwerking puur voortkomt uit de recruit van quantrill. Een speler met zo een hoog niveau boezemde angst in bij de betrokken partijen in Pion en tring. Hier kunnen ze natuurlijk niks aan doen, dat is nou eenmaal de natuurlijke reactie wanneer je een recruit van zulke hoge standaard ziet gebeuren.

Hierom ga ik er natuurlijk wel van uit dat de samenwerking binnenkort tot een einde zal komen, dit doordat quantrill geen deel meer uitmaakt van de dictaTUUR. moge u voor altijd in de hemel mede ons zijn quantrill RIP.
Mag ik ook bij jouw in de stam <3
 
Bovenaan