Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74430

Guest
Mijn gok is dat deze samenwerking puur voortkomt uit de recruit van quantrill. Een speler met zo een hoog niveau boezemde angst in bij de betrokken partijen in Pion en tring. Hier kunnen ze natuurlijk niks aan doen, dat is nou eenmaal de natuurlijke reactie wanneer je een recruit van zulke hoge standaard ziet gebeuren.

Hierom ga ik er natuurlijk wel van uit dat de samenwerking binnenkort tot een einde zal komen, dit doordat quantrill geen deel meer uitmaakt van de dictaTUUR. moge u voor altijd in de hemel mede ons zijn quantrill RIP.

Ik zit daar incognito, dus kunnen ze nooit weten.
 
Reactiescore
760
ik denk dat harken gwn te sterk is en zelf een dikke r2w zijn stelletje floppers hoor!
 
Reactiescore
1.454
INNI dikke top stam! Die willen ten minste wel een gedeeld forum met ons om te ouwehoeren. @Tring @Pion. wees niet zo saai!
 
Reactiescore
1.454
Potverdorie, waarom hebben wij dat nou niet?! Wij zitten met zes leden dag in en dag uit te tellen op het stamforum :oops:

Heeft onze dictaTuur dit niet aangeboden?
 

DeletedUser78099

Guest
Wat denken de mensen van Old. ? Liggen bij mijn in de buurt vandaar.
Met xfuse-terminator verstandige recruit gedaan lijkt me
 
Reactiescore
489
Wat denken de mensen van Old. ? Liggen bij mijn in de buurt vandaar.
Met xfuse-terminator verstandige recruit gedaan lijkt me

Dit ziet er me een leuke rimstam uit, als ze nog wat groeien maken ze zeker kans om een rol te spelen op deze wereld :)
 
Reactiescore
579
Wat denken de mensen van Old. ? Liggen bij mijn in de buurt vandaar.
Met xfuse-terminator verstandige recruit gedaan lijkt me
Stam met enkele inactieve spelers, eentje staat geblokkeerd. Liggen tegen -MMD- aan, weinig kans om een rol van betekenis te gaan spelen op deze wereld.

En niet te vergeten: Enkele (wel actieve) leden hebben er al achter gevraagd of ze niet in -MMD- kunnen. Gaat niet gebeuren.
 
Reactiescore
533
Wij rekruteren ze wel Triador <3
 
Reactiescore
579
Wij rekruteren ze wel Triador <3
Wauw! Echt! Kan ik al mijn troepjes blijven opsparen :) Swaffelende speermannen, zwalkende zwaardmannen, crapuleuze cavalerie en corpulente cavalerie... vieze verkenners, ronkende rammen, eloquente edelmannen en rauwe ridders! I Love them all! <3

Mis alleen wel de vogel-verschrikkende vrouwen :(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
579
Allemachies, nog eens aan toe zeg... dat is een goede vraag! Ik ben niet onbevooroordeeld dus ik zal niet zeggen wat ik van die bende noobs (Oeps!) vind :p

Overigens wel apart dat je alleen de flop keuze geeft... jij bent ook bevooroordeeld!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Ja 100% flop!
 
Bovenaan