Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.478
Allemachies, nog eens aan toe zeg... dat is een goede vraag! Ik ben niet onbevooroordeeld dus ik zal niet zeggen wat ik van die bende noobs (Oeps!) vind :p

Overigens wel apart dat je alleen de flop keuze geeft... jij bent ook bevooroordeeld!
Misschien ben ik inderdaad ook bevooroordeeld!:oops:
 

DeletedUser80587

Guest
Stam met enkele inactieve spelers, eentje staat geblokkeerd. Liggen tegen -MMD- aan, weinig kans om een rol van betekenis te gaan spelen op deze wereld.

En niet te vergeten: Enkele (wel actieve) leden hebben er al achter gevraagd of ze niet in -MMD- kunnen. Gaat niet gebeuren.
Zeg erbij dat harvester ook gevraagd heeft of ie een solli in kon sturen,dan is dat voor zijn stam ook weer opgehelderd.
 
Reactiescore
489
Wat vinden jullie van Frika. ? Nr 15 stam van de wereld. Ze zijn wel de mb/du stam van Chef.Frikandel. ... Wat vinden jullie van het gebruik van zo’n grote stam die werkt voor 1 speler?
 
Reactiescore
1.454
Wel erg groot, maar wetende wat er al bekend is van Pion en aanhangsels is het wel toepasselijk. Ach die gaan van zelf we op hun muil.
 
Reactiescore
581
Wel erg groot, maar wetende wat er al bekend is van Pion en aanhangsels is het wel toepasselijk. Ach die gaan van zelf we op hun muil.
Hear, hear! :)

"Hear, hear" (vaak incorrect als "here, here" gespeld)[1] is een Engelstalige uitdrukking van bevestiging of instemming.[2]

De oorsprong van dit gezegde wordt gevonden in het zeventiende-eeuwse Lagerhuis. Destijds werd het tijdens debatten gebruikt als imperatief ("Hear him! Hear him!") om de aandacht te vestigen op de spreker. Omdat applaudisseren meestal niet toegestaan is in het Lagerhuis en Hogerhuis werd het ook geroepen als blijk van instemming "Hear, hear, all ye good people, hear what this brilliant and eloquent speaker has to say!".
 

DeletedUser78710

Guest
Na de bg tussen pion en tring , gaat tring nu ook ns gaan stacken tegen inni.
Waar zijn ze daar mee bezig ? Iedereen aan hun kant halen om de wereld te winnen .
Dikke r2w net zoals ze w67 probeerde maar faalde.
Gaan we w67 achterna met kata wereld ? Als ze overal vriendjes gaan maken lijkt dat de enige mogelijkheid !
1 vs 1 vs 1 vs1 zou veel mooier zijn.
 
Reactiescore
489
Na de bg tussen pion en tring , gaat tring nu ook ns gaan stacken tegen inni.
Waar zijn ze daar mee bezig ? Iedereen aan hun kant halen om de wereld te winnen .
Dikke r2w net zoals ze w67 probeerde maar faalde.
Gaan we w67 achterna met kata wereld ? Als ze overal vriendjes gaan maken lijkt dat de enige mogelijkheid !
1 vs 1 vs 1 vs1 zou veel mooier zijn.

Als dit waar blijkt te zijn, dan zijn ze inderdaad op een hele makkelijke manier de wereld aan het proberen winnen. Zal eens horen bij N-S :)
 

DeletedUser78710

Guest
Maar het is wel zo , tring en pion stacken gewoon N-S.
Met hoeveel gaan ze nog samenwerken gans de wereld belachelijk gewoon , probeerde ze w67 ook.
 

DeletedUser79340

Guest
Maar het is wel zo , tring en pion stacken gewoon N-S.
Met hoeveel gaan ze nog samenwerken gans de wereld belachelijk gewoon , probeerde ze w67 ook.


boeie dan laat je als INNI zien dat je sterker bent

al die samenwerkingen zegt meer over hun blijkbaar is INNI een hele grote bedreiging
 
Reactiescore
614
Zou toch wel heel jammer zijn. Na alle geruchten (ik ben niet op de hoogte in hoeverre dingen allicht inmiddels bevestigd zijn) over mogelijke samenwerkingen ook dit nog...

Natuurlijk is het aangaan van bondgenootschappen deel van het spel, dat zien we allemaal wel in, maar zo vroeg? Als alles nog openligt en er geen reden kan zijn behalve allicht snel terreinwinst?

Tevens lijkt me dit vanuit de visie dat je het liefst lof haalt over hoe je een wereld eventueel zou winnen (er is nog niks gespeeld) ook niet ideaal. Mocht dit nu zo zijn over een half jaar o.i.d. krijg je enkel dingen als r2w etc. over je heen.

Last but not least, wanneer je nu al spelers tegen hun front aan gaat stacken, bovenop een samenwerking als stammen onderling, dan werk je toch enkel het tegenovergestelde in de hand?
Je hebt nu al moeite en die moeite kan enkel toenemen als je tegenstander hetzelfde gaat doen.

Eindstand: je gaat er dubbel zo hard op achteruit.
 
Reactiescore
533
Zou toch wel heel jammer zijn. Na alle geruchten (ik ben niet op de hoogte in hoeverre dingen allicht inmiddels bevestigd zijn) over mogelijke samenwerkingen ook dit nog...

Natuurlijk is het aangaan van bondgenootschappen deel van het spel, dat zien we allemaal wel in, maar zo vroeg? Als alles nog openligt en er geen reden kan zijn behalve allicht snel terreinwinst?

Tevens lijkt me dit vanuit de visie dat je het liefst lof haalt over hoe je een wereld eventueel zou winnen (er is nog niks gespeeld) ook niet ideaal. Mocht dit nu zo zijn over een half jaar o.i.d. krijg je enkel dingen als r2w etc. over je heen.

Last but not least, wanneer je nu al spelers tegen hun front aan gaat stacken, bovenop een samenwerking als stammen onderling, dan werk je toch enkel het tegenovergestelde in de hand?
Je hebt nu al moeite en die moeite kan enkel toenemen als je tegenstander hetzelfde gaat doen.

Eindstand: je gaat er dubbel zo hard op achteruit.
Ik denk dat als je naar de groei van Pion of Tring kijkt duidelijk opvalt dat dit stagneert en ze de rol met mondjesmaat moeten lossen van het hippe HOT.

Je kan ook zo voorspellen welke move er nu gaat aankomen. Een samenvoegsel van beide stammen met daarin al dan niet gedwongen interns/fusies om toch die groei te garanderen. Op zich natuurlijk niet slecht bekeken, maar of het leuk spel is durf ik wel te betwijfelen. Zeker gezien het plan al van bij de start zo was opgemaakt kan je je wel afvragen waarom Pony een puntenftrek kreeg wegens boosten en dit gewoon mag.

Maar al bij al. Pion en Tring moeten vooral doen wat ze denken dat goed is. Wij zullen op onze manier de weg naar omhoog knokken en voor mij persoonlijk zit in die visie meer spelplezier te behalen.
 
Reactiescore
1.367
Zou toch wel heel jammer zijn. Na alle geruchten (ik ben niet op de hoogte in hoeverre dingen allicht inmiddels bevestigd zijn) over mogelijke samenwerkingen ook dit nog...

Natuurlijk is het aangaan van bondgenootschappen deel van het spel, dat zien we allemaal wel in, maar zo vroeg? Als alles nog openligt en er geen reden kan zijn behalve allicht snel terreinwinst?

Tevens lijkt me dit vanuit de visie dat je het liefst lof haalt over hoe je een wereld eventueel zou winnen (er is nog niks gespeeld) ook niet ideaal. Mocht dit nu zo zijn over een half jaar o.i.d. krijg je enkel dingen als r2w etc. over je heen.

Last but not least, wanneer je nu al spelers tegen hun front aan gaat stacken, bovenop een samenwerking als stammen onderling, dan werk je toch enkel het tegenovergestelde in de hand?
Je hebt nu al moeite en die moeite kan enkel toenemen als je tegenstander hetzelfde gaat doen.

Eindstand: je gaat er dubbel zo hard op achteruit.

hey jou ken ik
 
Bovenaan