Top & Flop stammen

DeletedUser80812

Guest
Intern moet er toch veel foutlopen in inf als hun eigen leden al oorlogje spelen? @Murena , nieuwe week nieuwe intern?

EZhj0m0.png

Vind de wereld maar traag gaan en blijkbaar zijn er veel leden in deze stam goed met internalls dus vond het wel zo eerlijk dat ik ook even mijn fair share of the deal kreeg
 

DeletedUser77704

Guest
Flopstam : Dood

Binnen hun normen en waarden mag je gewoon CF'en midden in vijandelijke cluster door middel van BB, zijn ze nog trots op ook
 
Reactiescore
182
Flopstam : Dood

Binnen hun normen en waarden mag je gewoon CF'en midden in vijandelijke cluster door middel van BB, zijn ze nog trots op ook

Dus een stam met andere normen en waarden is automatisch een flop?
 
Reactiescore
1.367
Flopstam : Dood

Binnen hun normen en waarden mag je gewoon CF'en midden in vijandelijke cluster door middel van BB, zijn ze nog trots op ook

Wat zei ik, gewoon kak2
 
Reactiescore
182
Hangt van de normen en waarden af, maar je flopt aardig als CF'en via BB jouw normen en waarden zijn, en je er nog trots op bent ook ;)

En kan je ook onderbouwen waarom wij opeens flop zijn nadat er een cf via een barb gelegd is? Of ben je iemand die geen eigen mening heeft en dus maar tegen cf's is omdat de rest dat ook is?
 
Reactiescore
1.365
Ik neem eerder aan dat een stam flop is, als de stam niet goed functioneert en er allemaal noobs inzitten die veel fouten maken? :eek:
Kan als er een cf gelegd is er weinig van zeggen, als dr onderling geen afspraken zijn gemaakt en van beide kanten geaccepteerd worden.. En d'r zijn toch ook geen wereldafspraken gemaakt tussen stammen, niet? :eek:
Ookal is het voor de meesten oneerlijk spel..
 
Reactiescore
428
Ik neem eerder aan dat een stam flop is, als de stam niet goed functioneert en er allemaal noobs inzitten die veel fouten maken? :eek:
Kan als er een cf gelegd is er weinig van zeggen, als dr onderling geen afspraken zijn gemaakt en van beide kanten geaccepteerd worden.. En d'r zijn toch ook geen wereldafspraken gemaakt tussen stammen, niet? :eek:
Ookal is het voor de meesten oneerlijk spel..

je beschreef justin zijn oude stam in 1 zin love it
 
Reactiescore
853
Heb nu al zin om de midgame te zien waar kata's gaan shinen:D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wist nieteens dat er katapulten meededen deze wereld :rolleyes2:
 

DeletedUser69569

Guest
Ik zie ook groot reportjes van 404 met katas, is bij mij geheel onbekend. Ook zou ik graag iets zien van een spion wat ook geheel onbekend is bij mij.
 
Reactiescore
182
Ik zie ook groot reportjes van 404 met katas, is bij mij geheel onbekend. Ook zou ik graag iets zien van een spion wat ook geheel onbekend is bij mij.

Kijk even naar de foto hierboven ? Jezelf van de domme houden is makkelijk. Hierboven loopt een van jullie leden letterlijk te pronken met spionage.
 
Bovenaan