Top & Flop stammen

Reactiescore
239
giphy.gif
 
Reactiescore
1.367
Denk niet dat je die gaat krijgen :p
 

DeletedUser77689

Guest
Ik vind dat Top & Flop t idee geven dat er geen ruimte is voor nuance.

Wat is flop überhaupt, wat is top?
Life. was dat een flop?
Perfection is dat top(perfect)?

Achteraf kan je altijd veel zeggen, en grote kans dat de ''flop'' nieteens meer gaat reageren als ie hier zo genoemd word. Noem je een stam top dan komen er kleine (of grotere) faaltjes van individuen als voorbeeld dat t wel meevalt.
Daarom voor 404: de top stam die flopt!

Lost: the flop stam die al dan niet super tijdelijk topt.

Kregen enkele aanvallen op ons (nocturnal &the Murphy) was heel even benauwd aangezien zelfs hun mb ers op de seconde met elkaar kunnen timen en er enkele van onze stamleden daar moeite mee hebben.
Hield mn hart vast, en tot mijn verbazing en daarmee dus vreugd tot nu slechts 2 dorp verloren waarvan 1 door een AFK. Terwijl dat er vele meer moesten zijn. Eerlijk gezegd voel ik me een beetje beledigd door 404! Dat ze aan durven te vallen door 1 of 2 clears voor 8 treintjes te zetten en vervolgens denken dat dat voldoende is. In dit geval dus top dat wij als flop te boeken staan!

Vond 404 een mooie stam toen ze nog hun eigen compacte cluster hadden. Na de recruit van Slash , shadowvoice (elkaar langdurig zwartgemaakt Slash=Stabbers Shadow=Noobs) Schedel: (shadow is te noob: wil hij nooit bij in de stam, Schedel is verrekte egoist) en Morgan ken ze niet dus niks over te zeggen.

Vraag me echt af wat de motivatie is van leiding 404 voor deze recruits. Hoezo willen ze absoluut niet samen in 1 stam terwijl ze in Lost ''schuilen'' maar is een dag later samen 404 joinen geen enkel probleem.
Als je het mij vraagt hebben ze een lading onenigheid binnengehaald omdat Mulgrut graag door ''noobs'' heen wilt edelen en niet door ''toppers'' als Slash.


Ik heb ervan genoten!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Snap er niets van door gebrek aan motivatie om te lezen, maar 404 flop klinkt goed
 

DeletedUser77689

Guest
Ja, hoop dat iedere lezer hoofdpijn krijgt van mijn hoofd zonder nachtrust
 

DeletedUser69569

Guest
Kan hier altijd wel om lachen, kort zichtig en je definieert je zelf als noob xD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Intern moet er toch veel foutlopen in inf als hun eigen leden al oorlogje spelen? @Murena , nieuwe week nieuwe intern?

EZhj0m0.png
 
Reactiescore
182
Intern moet er toch veel foutlopen in inf als hun eigen leden al oorlogje spelen? @Murena , nieuwe week nieuwe intern?

EZhj0m0.png

Anders kunnen ze binnekort geen nieuwe recruits goedpraten onder het mom: "We hebben maar x aantal leden"
 

DeletedUser77817

Guest
Barbs wordt verrast door de samenwerking tussen Babe en Lucrum. Dat gaat al hard!
 
Bovenaan