Top & Flop stammen

DeletedUser80929

Guest
Zie graag rapportjes, anders is het met woorden smijten zonder onderbouwing
qv4ot7bx064ed.jpg

qabrk8l0wvd.jpg

aub
 

DeletedUser80763

Guest
Één van de 15 spelers die met kata's aanvalt, zonder dat de stam er van af weet. Wat een trieste stam zeg.
En info krijgen zonder dat er om gevraagd is is ook diep en diep triest!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Moet je maar als stam je zaken op orde hebben en zorgen dat het niet gebeurt in de eerste plaats of maatregelen worden getroffen. Maar nu lachen jullie dit weg. Aparte stam
 

DeletedUser80763

Guest
Vanaf nu zal iedereen van onze stam zijn rapporten door moeten sturen zodat wij kunnen controleren of er kata's gebruikt worden.
Ook zullen wij een bericht de wereld insturen dat niemand ons vrijwillig informatie mag geven. Zijn we nu een lieve stam?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wel een stam met een belachelijke communicatie!
 
Reactiescore
7.942
Vanaf nu zal iedereen van onze stam zijn rapporten door moeten sturen zodat wij kunnen controleren of er kata's gebruikt worden.
Ook zullen wij een bericht de wereld insturen dat niemand ons vrijwillig informatie mag geven. Zijn we nu een lieve stam?

Er is geen enkele nood aan jouw kinderachtige vertoning omtrent spionage en katapulten. Indien jij de vertegenwoordiging van de subtopstam moet vertegenwoordigen heb ik ernstige twijfels bij het voorbestaan van 404. Ik zou maar een ietwat serieuzere houding aannemen indien je wilt dat stammen in de toekomst verbanden met jullie aan willen gaan.
 
Reactiescore
972
Vanaf nu zal iedereen van onze stam zijn rapporten door moeten sturen zodat wij kunnen controleren of er kata's gebruikt worden.
Ook zullen wij een bericht de wereld insturen dat niemand ons vrijwillig informatie mag geven. Zijn we nu een lieve stam?

Het is de taak van een stamleiding om leden aan te spreken op dit soort acties. Daarvoor ben je immers een stam. Je verschuilen achter 'wij kunnen onze leden niet aan' is eerder een teken van zwakte dan dat dit enig van deze acties rechtvaardigt.
 

DeletedUser80763

Guest
Beetje sarcasme mag al niet meer? Jammer. Zal het voor jullie wel even serieus houden dan. Wij wisten niet dat Magmador dit deed en zullen natuurlijk hem erop aanspreken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gevoel voor humor is toch iets dat je hebt of niet he..
 

DeletedUser73646

Guest
Dus..... wie heeft er vroeger als kind azijn gekregen in plaats van melk XD

Zover ik weet begon Gregory in deze wereld met katapulten in zijn profiel plaatje.
 

DeletedUser69569

Guest
Jongens ga terug naar school..

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spionage

Dat wij een PM door gestuurd krijgen betekent niet dat wij spioneren.

in dit geval vind ik het al heelemaal idiot aangezien iemand verzoekt naar nieuwe spelers, natuurlijk gaat dat naar buiten..

Misschien moeten jullie je meer richten op het spel in plaats van chaos zaaien ol het AF. Misschien worden jullie dan niet alleen serieus genomen maar komt er ook nog iets van jullie terecht.

En hierbij verlaat in het AF weer.. zielige mensen.
 
Reactiescore
182
Dus..... wie heeft er vroeger als kind azijn gekregen in plaats van melk XD

Zover ik weet begon Gregory in deze wereld met katapulten in zijn profiel plaatje.

Een katapult in je profielplaatje is idd hetzelfde als katapulten gebruiken om gebouwen te slopen!
 
Bovenaan