Top & Flop stammen

DeletedUser81005

Guest
Zeggen de lui die INNI als intern gebruiken :p.
I2W vs R2W! :D


Waarom is Fortis zelfs aangenomen? Is zijn gerecap zomaar vergeten van een tijdje geleden? Hier waren velen toch niet echt blij mee?
Maar ik weet ook niet meer wat er speelt in Babe...


En over internen gesproken: Wist je dat ik stiekem de internkoning ben? Niemand kan dat beter!
 

DeletedUser39990

Guest
Ah, de ene stam vind het internen van een stam waar de tegenpartij op aan het aanvallen is oké, de andere vindt recruiten als antwoord op recruits van de tegenpartij oké.
Persoonlijk vind ik het eerst gezegde een vuilere manier van spelen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ah, de ene stam vind het internen van een stam waar de tegenpartij op aan het aanvallen is oké, de andere vindt recruiten als antwoord op recruits van de tegenpartij oké.
Persoonlijk vind ik het eerst gezegde een vuilere manier van spelen.
Je doelt dus dus op het edelen van 3% dorpen? Idd niet erg netjes nee, maar als ze er zelf mee afkomen, ga je dan weigeren? Neen, ook Babe niet.

Nog vuiler zou zijn dat het gebeurd zonder toestemming van die stam/persoon. En dan zit je exact bij wat Babe doet met de Da Vinci situatie, ookal edelt er nu een intern van Babe :wink:
 

DeletedUser80418

Guest
leuk gevecht met Agent Bough van Babe tot nu toe, helaas 1 dorp verloren gister.
Lang geleden dat zo'n clean 1v1 heb gehad, hij geen kata's ik geen OS ik vind helemaal mooi, toppers jongens @babe
 

DeletedUser39990

Guest
Je doelt dus dus op het edelen van 3% dorpen? Idd niet erg netjes nee, maar als ze er zelf mee afkomen, ga je dan weigeren? Neen, ook Babe niet.

Nog vuiler zou zijn dat het gebeurd zonder toestemming van die stam/persoon. En dan zit je exact bij wat Babe doet met de Da Vinci situatie, ookal edelt er nu een intern van Babe :wink:

Geen idee waar je op doelt, Da vinci kwam naar ons toe met een pm en stuurde de VV, onze spelers hebben opgebleven om te taggen tot wanneer ze konden, dat Da Vinci niet voor zijn eigen account kan zorgen is niet onze fout, wij hebben gedaan wat we konden, terwijl we dit niet eens moesten doen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Volg je af en toe wel eens wat er gezegd wordt hier? De vv'er heeft ook dorpen leeg gehouden opzettelijk en iemand aan jullie kant dorpen laten edelen, gratis. Volgens mij stond er niet in "def maar tegen kakaka, laat virtues, jullie intern, maar dorpen edelen gratis", of vergis ik me?
 

DeletedUser39990

Guest
Volg je af en toe wel eens wat er gezegd wordt hier? De vv'er heeft ook dorpen leeg gehouden opzettelijk en iemand aan jullie kant dorpen laten edelen, gratis. Volgens mij stond er niet in "def maar tegen kakaka, laat virtues, jullie intern, maar dorpen edelen gratis", of vergis ik me?

Als er leeg gezet werd, is het wel heel slecht gedaan, want er zijn amper 4 dorpjes naar virtues gegaan. Verder zijn er hier al screentjes geplaatst geweest dat de aanval al een aantal dagen geleden gepland was. Overdrijven en kunnen janken is ook iets dat jullie goed kunnen. Had ook een screentje zien passeren dat de eigenaar ons toestemming gaf te doen wat we met de dorpjes willen:
30szs6s.png

Verder, als er gedeft wordt tegen kakaka, met zo'n klein cluster, is het een logisch gevolg dat er een aantal dorpjes leegstaan.

Volg jij af en toe wel wat er gezegd wordt hier?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat Virtues die aanval al langer gepland had weet ik ook wel. Dat er leeg gezet is is dan weer een feit.
Verder wist Da Vinci zeker ook wel dat Virtues (vijandig account van hem) een intern was van jullie? Neen (of althans nog geen bewijzen van gezien). Babe heeft dat account eenzijdig zitten deffen om er zelf voordeel uit te halen.

Je kan jezelf nu nog in duizend bochten wringen, maar je maakt alleen jezelf en Babe belachelijk.
 
Reactiescore
2.444
Dat Virtues die aanval al langer gepland had weet ik ook wel. Dat er leeg gezet is is dan weer een feit.
Verder wist Da Vinci zeker ook wel dat Virtues (vijandig account van hem) een intern was van jullie? Neen (of althans nog geen bewijzen van gezien). Babe heeft dat account eenzijdig zitten deffen om er zelf voordeel uit te halen.

Je kan jezelf nu nog in duizend bochten wringen, maar je maakt alleen jezelf en Babe belachelijk.

Als iemand 's nachts deffed tegen een noordelijke massa dan zet je het noorden goed en zal het zuiden leeg staan. Als er 's ochtends dan geen animo is om te vv-en (of om def te sturen) dan zal het gemakkelijk dorpen rapen zijn in het zuiden omdat die nacht ervoor noordelijk is gedeffed. Ik heb zelf 's avonds vanaf 1800 tot 2200 (toen ik werd gekicked door acc speler zelf) nog vv gedraaid en toen is er wel degelijk gedeffed tegen beide partijen.
 
Reactiescore
7.944
Klopt, maar een kleine nuance is er omdat het niet werd leeggezet om het noorden te deffen maar zodat jullie gratis dorpen hadden in het zuiden. Dat was niet de bedoeling maar daar heeft babe wel gebruik van gemaakt. Iets waar sommige eigen leden zich dan ook tegen keren.
 
Reactiescore
2.444
Klopt, maar een kleine nuance is er omdat het niet werd leeggezet om het noorden te deffen maar zodat jullie gratis dorpen hadden in het zuiden. Dat was niet de bedoeling maar daar heeft babe wel gebruik van gemaakt. Iets waar sommige eigen leden zich dan ook tegen keren.

Kleine nuance.. er is wel leeg gezet om het noorden te deffen door de vv 's nachts, diezelfde persoon die zich hier hierna terecht beklaagde over wat er hierna gedaan is.
 
Reactiescore
71
Ach mijn gerecap is net als je teen tegen de tafel stoten, in het begin brandt het en doet het pijn, maar na een tijdje vloeken en tieren is het weg :D.
 
Reactiescore
1.365
Babe : Omg we hebben 2 plaatsen vrij invullen die handel en nog paar mensen internen zo tonen we onze skill. Oh mensen hebben ons door op forum snel keer zeggen jij bent I2W.

Babe natte droom 40 man in stam zo echt tonen dat we zot veel skill hebben.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Neh, alle stammen internen en tegen babe opzetten is skill hebben :p.
I2L ipv I2W.
Jullie natte droom is wegkomen met alles wat jullie doen.. En 1 stamlid van ons internt veel en dan komen alle hyena's eraan hoor.. OMG HIJ INTERNT ASDLHLASDKJHASKLJHASLHJ
Terwijl bijna heel kakaka schuldig is aan veel intern :p
Jullie hebben inni zelfs omgetoverd naar de kakaintern stam als ik het goed heb >.<.
(boost accounts much?) kuchkuch proest proest
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ga jij veel om met Danny? Ja he?
 
Reactiescore
1.365
Nah, ik lees AF en ik ga gewoon na wat jullie typen hier. :)
En het is ook gewoon 1 tegen 100 hier zowat :p.
Maarja, blijf dr schijt aan hebben en zeg lekker wat ik wil, jullie boeien me toch 0.
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan