Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278
Vind de recruut van 404 niet perse R2W, maar moet toch wel zeggen dat het een bijzondere recruut is. Op het moment dat je zeker weet dat je op korte termijn door INNI breekt dan begrijpt ik het wel ... dan heb je immers snel aansluiting.

Maar als je weet dat je aanvalt op het niveau 'natte krant' is dit alles misschien wel erg ambitieus. Lijkt me dat er vooral gekeken is naar punten en accountgrootte...
 

DeletedUser79878

Guest
@Heer Jeffrey

Is het normaal binnen 404 om mb's te stabben?

De speler mfm.beesd functioneerde als MB voor 404. Echter kreeg hij opeens de volgende pm

128807_thumb
Alexandria Morgan op 21.05. om 20:11 uur
Het spijt me om dit te vragen, maar ik hoop dat je dit snapt..
Ik zou graag willen dat je je clears richting Barbaren kan sturen, en ik zou graag je dorpen willen hebben.. Je bent niet actief genoeg om deze wereld voort te zetten..
Graag hoor ik wat je hier van vind..

Team Alexandria
R

Op zich is hier nog niks fout aan, maar ongeveer zo een 4 a 5 uur later besloot Morgan samen met schedel om gewoon de aanval te openen.

128377_thumb
mfm.beesd
phone.png
vandaag om 13:56 uur
gister morgen kwamen de eerste clears binnen op 6 dorpen om 8:01:00 dus die zijn rond 1 of 2 midden nacht verstuurd als ik het goed heb

Een regelrechte stab dus, de mb heeft wss niet eens de kans gehad om te antwoorden, is niet eerst ontslagen, heeft niet eens een nap gehad om zich voor te bereiden. Hij is gewoon direct aangevallen geweest.

Dit wordt ook bevestigd als we de ODD van de speler bekijken en de ODA van schedel/Alexandria.

Ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van de leiding van 404 en welke compensatie aan de MB wordt geboden. Als dit de manier is waarop 404 aan dorpen moet komen is het wel erg triest.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Daar gaat het laatste stukje geloofwaardigheid van 404, doei
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ze kunnen toch niet van elk lid controleren of het een stab is ofniet??? Hebben ze al aangegeven. Geen blaam bij de leiding me dunkt. Psych
 

DeletedUser73162

Guest
Schandalige actie van 404. Wanneer ze zelf in een lastige hoek zitten maakt de leiding de vreemdste beslissingen (ervanuitgaande dat schedel leiding is). Hoe ver wilt de beste TW-leiding zinken?
 
Reactiescore
239
Geen zorgen maken jongens, en meisjes? :p
Ben dit al aan het bespreken met de desbetreffende spelers.

Grts,
BigBanana.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
En onze intern stam Haze dan?
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan