Top & Flop stammen

Reactiescore
7.944
Maarja, blijf dr schijt aan hebben en zeg lekker wat ik wil, jullie boeien me toch 0.

Dat is te zien. Wat er voornamelijk uit je zinnen komt is ook poep. Slechte posten en belabberd geschreven zinnen. Wil gerust een discussie voeren hier, maar als je er geen moeite in steken wilt stopt het. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat opmerkingen als 'jullie boeien me nul' ook maar enige vorm van symphatie oplevert, zowel hier als ingame bij jouw eigen stam.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik boei hem nul, kreeg wel dorpsnaam verwijzing. Uhu
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bij deze onze welgemeende proficiat aan Babe voor het recruiten van afgewezen sollicitanten bij KaKaKa! Je moet maar die vuilbak stam zijn he. Ledenlimiet is amper 15, maar als je snel nog wat fusies doet lijkt me dat geen probleem!
 
Reactiescore
182
15 leden hebben en alsnog 4 recruits op de planning hebben, doe je goed. Het valt wel op dat Danny in de leiding zit xD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
En alsnog weigeren ze mijn solli. Doe ik toch wat mis he..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja dat arrogant ventje. Walg ik van
 

DeletedUser27011

Guest
Toch triestig van Kakaka, propaganda op z'n slechtst.

Eerst commentaar geven op Babe dat ze R2W doen, omdat er gesprekken waren met EXE.
Nu recruiten ze mooi zelf, mag er nu ook commentaar gegeven worden?
 
Reactiescore
182
Toch triestig van Kakaka, propaganda op z'n slechtst.

Eerst commentaar geven op Babe dat ze R2W doen, omdat er gesprekken waren met EXE.
Nu recruiten ze mooi zelf, mag er nu ook commentaar gegeven worden?

Wij hadden nog geen 15 leden, kunnen toch niet achter blijven op jullie he :eek: Maar je mag altijd commentaar geven hoor.

Onderbouw maar even wat er mis is ;)
 

DeletedUser27011

Guest
Wij hadden nog geen 15 leden, kunnen toch niet achter blijven op jullie he :eek: Maar je mag altijd commentaar geven hoor.

Onderbouw maar even wat er mis is ;)

De commentaar die kwam was niet zozeer op het extra recruiten terwijl we onze limiet al hadden.
Officieel hadden wij nog nergens een akkoord gegeven aan de mensen van EXE, waren er enkel gesprekken.
Toen was er van jullie kant al een hele hoop geblaat en gemekker, omdat Babe R2W doet (ENKEL GESPREKKEN).

Op het zelfde moment zijn er bij Kakaka ook gesprekken betreffende de leden van EXE, wordt over gezwegen.
Recruit dan ook, jullie hebben nog plaatsen over, zal niemand commentaar op geven.
 
Reactiescore
470
De gesprekken tussen ons en EXE. waren er toen niet meer, we hadden ze afgewezen. Dat Babe hierna nog meer spelers gaat berichten en deals proberen aan te smeren om een overmacht te creëren tegen ons heeft ervoor gezorgd dat we nog een keer nagedacht hebben over de join van de EXE. Leden.
 
Reactiescore
182
Dus wat is het probleem?

Overigens kon exe lucrum joinen dus het bleef niet bij gesprekken ;) jullie hebben 15 leden, werken samen met alles en iedereen en wouden nog extra leden tegen ons op zetten? Verwacht je dat er hier geen commentaar op komt? Dat jullie überhaupt achter zulke keuzes staan als stam laat wel zien wat voor trieste figuren jullie zijn. Dat is gewoon een poging tot het kapot rekruteren van w67, dus we geven logisch gezien commentaar. Wij recruiten om dat soort situaties te vermijden, dus wie hier commentaar op heeft is gewoon salty omdat jullie r2w gefaald is.
 

DeletedUser27011

Guest
Dus wat is het probleem?

Overigens kon exe lucrum joinen dus het bleef niet bij gesprekken ;) jullie hebben 15 leden, werken samen met alles en iedereen en wouden nog extra leden tegen ons op zetten? Verwacht je dat er hier geen commentaar op komt? Dat jullie überhaupt achter zulke keuzes staan als stam laat wel zien wat voor trieste figuren jullie zijn. Dat is gewoon een poging tot het kapot rekruteren van w67, dus we geven logisch gezien commentaar. Wij recruiten om dat soort situaties te vermijden, dus wie hier commentaar op heeft is gewoon salty omdat jullie r2w gefaald is.

Snap je nu serieus niet wat ik bedoel? Waren allemaal gesprekken, nog niets concreet.
Aangezien ze bij EXE niet konden kiezen of ze bij Kakaka of Babe gingen gaan.

Kakaka en Babe hebben een totaal verschillende werkwijze.
Jullie hebben kleine stammen onder jullie die je gebruikt als kanonnenvoer, en daarna zelf edelen.

Wij hebben zo'n stammen/spelers niet, dusjah, zitten we inderdaad aan de limiet.
(En als ik me niet vergis, mag je nog altijd tot aan je limiet recruiten?)
 
Reactiescore
182
En als wij ze niet hadden aangenomen zaten ze morgen in lucrum ;) precies mijn punt. En jullie zijn net degene die met alle kleine spelers samenwerkingen aangaan.

Wist je dat je debiele stamgenoot en internnoobje mijn du's tegen mij op probeert te zetten? Zo triestig is dat debiele internacc al.

Ik geef jullie bij elkaar geraapt hoopje 1 tip, probeer geen smerig spel tegen kakaka, je wilt geen oorlog starten wat je niet kan winnen. En al zeker niet tegen mij, elke rattenstreek zal 10x harder terugkomen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ergens snap ik de commotie, ergens weer niet.

Babe: 15/15 ledenlimiet , duidelijk een paar spelers die intern gaan worden, maar op het verlanglijstje staan dan al weer snel enkele andere spelers waardoor ze zowat op 18/15 staan met gemak. En dan de gesprekken erbij voor het recruiten van Exe.

KaKaKa: 10/15 leden, en we doen nu een aanval samen met een speler van 404. Ook hebben wij de solli's van Exe voldoende afgewezen.

Als je denkt dat die 2 dingen te vergelijken zijn zit je toch wel fout. Dat wij uiteindelijk toch iets of wat recruiten van Exe, brengt ons nog steeds onder het r2w gehalte van Babe. Dat wij de betere accounts hebben (kwaliteit + punten) valt natuurlijk niet te ontkennen. Maar het is niet zo dat als je beter speelt en dus meer punten hebt je daarom moet spelen met minder leden. Of ze nodig waren, hoogstwaarschijnlijk niet.

Je wint een wereld met je stam, dus wat is precies het probleem? Je stam zit vol, doe je best en heb eens wat plezier (in het verliezen).
 

DeletedUser73162

Guest
20 vs 10 spelers of 17 vs 13 spelers
Wat een moeilijke keuze

(Let niet op exacte aantal spelers, tis beeldspraak!!)
 

DeletedUser27011

Guest
En als wij ze niet hadden aangenomen zaten ze morgen in lucrum ;) precies mijn punt

En dat kan jij op jou beurt staven met welke bewijzen? :rolleyes:
Geef me een print screen van een stam-uitnodiging?

Wij moeten altijd alles staven met harde bewijzen.
Jullie mogen (wordt door héél het AF-W67 getolereerd) alles zeggen, zonder enig bewijs.

Gesprekken zijn gesprekken, mag iedereen voeren als ik me niet vergis.
Jullie haven commentaar op ons, wij niet op jullie.
Maar wie is diegene die op het einde van de rit recruit?

Als we alles wat meer onderbouwen, zouden er hier een hoop minder uit hun nek l*llen.
 
Bovenaan