Top & Flop stammen

Reactiescore
2.386
Ik vind het jammer - zoals al aangegeven - dat je deze kans niet met beide handen hebt gegrepen om wat harder te schelden. Vond het nu gebruikte offensieve woord eerder teleurstellend.
 
Reactiescore
702
Weet je wat ook sneu is?
het opzettend inloggen via VPN of proxy om op die manier clears van je MB te sturen op het target dat je zelf ook aanvalt en def van je buren naar jezelf te sturen zodat je de pas overgenomen dorpen zeker weet te behouden.
dat is exact de reden waarom Chemi een week ervoor nog niet, geband was :)

In dat geval terecht :).
 
Reactiescore
146
jaja, het verhaaltje wordt mooier gemaakt dan het feitelijk was, het waren juist de off troops welke dood liepen op de os van NEO, en niet op de troops van Ogp!!!
 
Reactiescore
54
jaja, het verhaaltje wordt mooier gemaakt dan het feitelijk was, het waren juist de off troops welke dood liepen op de os van NEO, en niet op de troops van Ogp!!!

Je hoeft jezelf niet te verdedigen.
Het respect wat je hebt opgebouwd in de afgelopen jaren, is na w66 compleet weg.

Gelukkig zal je w66 dan ook niet verrassend lang duren ga ik van uit.

Kan je misschien een ander spel gaan spelen, waar hacken of fraude tot een van de doelen behoord ;)
 

DeletedUser73602

Guest
jaja, het verhaaltje wordt mooier gemaakt dan het feitelijk was, het waren juist de off troops welke dood liepen op de os van NEO, en niet op de troops van Ogp!!!

Voor degene die niet snappen waarom er een overdreven aantal aan "!" wordt gebruikt, chemy heeft het mij al duidelijk uitgelegd :D

"Een uitroepteken of uitroepingsteken is een leesteken dat wordt gebruikt om nadruk te geven aan een woord of zin.! is het symbool waarmee een uitroepteken wordt weergegeven. In de wiskunde wordt het symbool gebruikt voor het begrip faculteit. Hé, jij daar! Waar heb je het over? Daarover!"

Ik vind het schattig dat je altijd voordoet als de grote verstandige man en toch reacties geeft als mijn kleine zusje wanneer ze boos is met het verschil dat zij niet gaat schelden.

De enigste persoon waar je nu op boos moet zijn is op jezelf, niet andere de schuld geven ;)
 
Reactiescore
3.457
Was het niet dat door een stom argument over een paar stomme dorpen de hele samenwerking werd op gezegd.
Jullie kwamen ineens met een intern terwijl de lijnen al besproken waren en beide partijen groen licht hadden gegeven,die intern lag deels buiten jullie lijn en jullie wilde die perse hebben.

En fijn dat je mij voor de rest gelijk geeft,scheelt mij weer screens plaatsen:)
 

DeletedUser79568

Guest
Je kunt het verdraaien zoals je wilt, maar dit is waar het fout ging:

Account Niels gedroeg zich precies zoals ze al deze hele wereld doen. Hun intern was belangrijker dan een degelijke edellijn voor hun buurman.
Hun edellijn was in verband met 2 andere interns al dusdanig verbreed ten opzichte van de oorspronkelijke lijn, waardoor mysterious een kleinere lijn kreeg. Iets waar wij ons als leiding eigenlijk al niet in konden vinden. Vervolgens was er een akkoord over de lijnen, waarNA account Niels wederom een intern regelde, zich volledig bewust van het feit dat deze speler voor het grootste deel in de (dus als verkleinde) lijn van Mysterious bevond.

Zelfs toen hebben wij nog water bij de wijn gedaan en een paar extra dorpen aan Niels hun lijn toegevoegd, aangezien mysterious (overigens vooral uit angst) wel wilde meewerken. Niels pleitte toen dat alleen zij van de betreffende intern mochten edelen van deze persoon, waarop wij hebben gezegd dat de intern dan maar moest vervallen, en we het account gewoon moesten weg spelen. Dat was het moment waarop ze dwars gingen liggen. Wij werden uitgemaakt voor Noord-Korea en wij dachten alleen aan onszelf. Om het nog wat onsmakelijker te maken benaderde account Niels zonder overleg mysterious en enkele andere accounts om toe te treden tot GAL. Mysterious koos uit angst voor zijn grote front tegen Niels voor die kant. (achteraf gezien maar beter). Later heeft hij (myst) nog 2 maal gesolliciteerd voor Chess, maar dat is verder niet relevant.

We confronteerden ze daarna met het feit dat we wisten dat ze ons aan het naaien waren door ondertussen te solliciteren bij NEO, en ondertussen onze andere potentiële rekruut mysterious (waar we dus ook rond mee waren) weg te kapen. We gaven aan dat we geen interesse meer hadden, waarop zij aangaven dat dit wederzijds was en dat was in principe het einde.

Niels en ik hebben elkaar nog met regelmaat gesproken sinds toen en er zijn er niet persé haatgevoelens tussen de twee partijen.
Wij hebben hem daarom inderdaad laatst aangesproken. NEO heeft al enkele stammen kapot gerekruteerd en dus hadden we het gevoel dat we puur praktisch moesten handelen. Account Niels werd dus opnieuw benaderd met de vraag of zij interesse hadden om eens te babbelen over opties. Er werd wat ontwijkend geantwoord en uiteindelijk werd er uitgelegd dat door het AF commentaar richting Niels, zij geen interesse hadden om te kijken naar opties. Er is dus niet inhoudelijk gesproken over mogelijkheden, laat staan dat er een akkoord is bereikt of een invite is verstuurd.

Het mooiste is nog dat Niels vervolgens specifiek vroeg om ons gesprek verder privé te houden, waarop ik antwoordde dat dat prima was. Nog diezelfde dag vernam ik dat Niels het gesprek met andere partijen had gedeeld. Nog geen 2 dagen later werd er verkondigd dat Chess account Niels een invite had gestuurd.

Ik moet zeggen, het wordt lastiger en lastiger om geen afgunst voor je te voelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Die dorpsnamen van niels ook echt, wat een kunstwerk :eek:

Heb stiekem wel zin om op zijn account even met hernoemer script alle dorpsnamen weg te halen
 

DeletedUser79340

Guest
Je kunt het verdraaien zoals je wilt, maar dit is waar het fout ging:

Account Niels gedroeg zich precies zoals ze al deze hele wereld doen. Hun intern was belangrijker dan een degelijke edellijn voor hun buurman.
Hun edellijn was in verband met 2 andere interns al dusdanig verbreed ten opzichte van de oorspronkelijke lijn, waardoor mysterious een kleinere lijn kreeg. Iets waar wij ons als leiding eigenlijk al niet in konden vinden. Vervolgens was er een akkoord over de lijnen, waarNA account Niels wederom een intern regelde, zich volledig bewust van het feit dat deze speler voor het grootste deel in de (dus als verkleinde) lijn van Mysterious bevond.

Zelfs toen hebben wij nog water bij de wijn gedaan en een paar extra dorpen aan Niels hun lijn toegevoegd, aangezien mysterious (overigens vooral uit angst) wel wilde meewerken. Niels pleitte toen dat alleen zij van de betreffende intern mochten edelen van deze persoon, waarop wij hebben gezegd dat de intern dan maar moest vervallen, en we het account gewoon moesten weg spelen. Dat was het moment waarop ze dwars gingen liggen. Wij werden uitgemaakt voor Noord-Korea en wij dachten alleen aan onszelf. Om het nog wat onsmakelijker te maken benaderde account Niels zonder overleg mysterious en enkele andere accounts om toe te treden tot GAL. Mysterious koos uit angst voor zijn grote front tegen Niels voor die kant. (achteraf gezien maar beter). Later heeft hij (myst) nog 2 maal gesolliciteerd voor Chess, maar dat is verder niet relevant.

We confronteerden ze daarna met het feit dat we wisten dat ze ons aan het naaien waren door ondertussen te solliciteren bij NEO, en ondertussen onze andere potentiële rekruut mysterious (waar we dus ook rond mee waren) weg te kapen. We gaven aan dat we geen interesse meer hadden, waarop zij aangaven dat dit wederzijds was en dat was in principe het einde.

Niels en ik hebben elkaar nog met regelmaat gesproken sinds toen en er zijn er niet persé haatgevoelens tussen de twee partijen.
Wij hebben hem daarom inderdaad laatst aangesproken. NEO heeft al enkele stammen kapot gerekruteerd en dus hadden we het gevoel dat we puur praktisch moesten handelen. Account Niels werd dus opnieuw benaderd met de vraag of zij interesse hadden om eens te babbelen over opties. Er werd wat ontwijkend geantwoord en uiteindelijk werd er uitgelegd dat door het AF commentaar richting Niels, zij geen interesse hadden om te kijken naar opties. Er is dus niet inhoudelijk gesproken over mogelijkheden, laat staan dat er een akkoord is bereikt of een invite is verstuurd.

Het mooiste is nog dat Niels vervolgens specifiek vroeg om ons gesprek verder privé te houden, waarop ik antwoordde dat dat prima was. Nog diezelfde dag vernam ik dat Niels het gesprek met andere partijen had gedeeld. Nog geen 2 dagen later werd er verkondigd dat Chess account Niels een invite had gestuurd.

Ik moet zeggen, het wordt lastiger en lastiger om geen afgunst voor je te voelen.


wij hebben dit alles prive besproken zoals je zegt en voor mijn gevoel goed afgesloten
 

DeletedUser79568

Guest
De reactie van El capitan is er een waar zelfs TBS nog wat van kan leren.

2co2ypf.png
 
Reactiescore
3.457
Er is een voorstel gedaan om dorpen te ruilen zodat er geen cf’s meer zouden zijn maar dat heeft El Captain geweigerd,en ja ik ben ook heel benieuwd aangezien de nap de eerste 3 weken niet opgezegd mocht worden,dat was het voorstel van El Captain;-)
 
Reactiescore
3.457
Spreek je stamgenoot El Captain maar aan want hij verzint de mooiste dingen om onder de nap uit te komen,lager dan laag.
 

DeletedUser80471

Guest
De deal was een NAP met mij voor een eerlijk front met Chess.
Hij front niet meer met Chess, dus heeft geen NAP meer met mij.

Als je berichtjes wilt posten moet je alles posten.
Die waar hij smeekt om hem niet meer aan te vallen..
Die waar hij zegt dat hij Chess niets gunt en mij en NEO alles.
Die waar hij strijdvaardig is om tegen hen te strijden.
Die waar de effectieve NAP staat uitgeschreven.
Die waar hij mij om extra OS vraagt tegen Chess.
En dan om af te sluiten die waar hij mij pas meedeelt nadat ik het vraag dat hij gaat runnen en zijn dorpen gratis weggeeft.
 
Reactiescore
3.457
De deal was een NAP met mij voor een eerlijk front met Chess.
Hij front niet meer met Chess, dus heeft geen NAP meer met mij.

Als je berichtjes wilt posten moet je alles posten.
Die waar hij smeekt om hem niet meer aan te vallen..
Die waar hij zegt dat hij Chess niets gunt en mij en NEO alles.
Die waar hij strijdvaardig is om tegen hen te strijden.
Die waar de effectieve NAP staat uitgeschreven.
En dan om af te sluiten die waar hij mij pas meedeelt nadat ik het vraag dat hij gaat runnen en zijn dorpen gratis weggeeft.
Je verbreekt een nap,de rest wat je erbij haalt is onzin!
 
Bovenaan