Top & Flop stammen

Reactiescore
3.457
Ik weet het niet? Zal eens aan de leiding vragen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Zeer waarschijnlijk omdat UFO en chess een lopende oorlog hebben, en het direct overstappen een behoorlijke overstab zou zijn.
 
Reactiescore
853
Zeer waarschijnlijk omdat UFO en chess een lopende oorlog hebben, en het direct overstappen een behoorlijke overstab zou zijn.
Dat zou het zeker niet zijn aangezien de leiding van UFO al weken weet dat er gesproken werd ;). Tevens had de leave ook te maken met de manier van communiceren van de leiding van UFO, lijkt me namelijk niet dat het gepast is om negatief over de broer van de speler van Red te beginnen (iemand die geen enkele relatie met TW heeft).
 

DeletedUser69389

Guest
Dat zou het zeker niet zijn aangezien de leiding van UFO al weken weet dat er gesproken werd ;). Tevens had de leave ook te maken met de manier van communiceren van de leiding van UFO, lijkt me namelijk niet dat het gepast is om negatief over de broer van de speler van Red te beginnen (iemand die geen enkele relatie met TW heeft).
Klinkt erg professioneel van UFO. :eek::rolleyes:o_O Puik werk van de leiding van UFO om op die manier spelers voor tw warm te maken.
 
Reactiescore
1.019
Ja ik ga ook aanplakbiljetten ophangen bij de plaatselijke supermarkt voor nieuwe spelers.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
als je het lief vraagt kunnen we ook alle haat op jou gooien:engel:
 
Reactiescore
344
Dat zou het zeker niet zijn aangezien de leiding van UFO al weken weet dat er gesproken werd ;). Tevens had de leave ook te maken met de manier van communiceren van de leiding van UFO, lijkt me namelijk niet dat het gepast is om negatief over de broer van de speler van Red te beginnen (iemand die geen enkele relatie met TW heeft).

Het enige wat ik kwijt wil, over deze kwestie is : red was de stam al verlaten voor ik een steek onder water gaf. Heb wel genoeg printscreens van de manier van communiceren die deze speler zelf toepast.
Maar ik ga hier geen woorden aan vuil maken verder.
En tevens was het al overduidelijk dat red inderdaad chess in de kaart speelde, door edellijnen te negeren! Claims van bg stammen te negeren.
Recaps op leden uit te voeren. En ga zo maar door.
Op moment dat wij een lid van de stam eiland aanspraken dat als er nog een claim van ufo genegeerd werd door eiland, dit invloed zou hebben op de bg. Toevallig zag redsky dit als dreigement en gebruikte deze excuus om de stam te verlaten.

Liever kwijt dan rijk ✌
 
Reactiescore
702
de grootse lelijke natnek op deze wereld is TheUltimateFighter, iemand een aanvalbare ban aanpraten, en dan sneakey dorpen gaan edelen, bah...wat heb ik toch een hekel aan zulke spelers.

Gaat het over Chemistry? Tja. dat is sneu als je dan er vol op gaat klappen vind ikzelf persoonlijk. Maar aan de andere kant is het het natuurlijk niet verboden. Dan had die maar niet zo dom moeten zijn om zich daarin mee te laten slepen.
 
Reactiescore
146
Het lijkt mij meer een populistische belangenverstrengeling! , waarin partij wordt gekozen voor degene dien zich als underdog voordoen,maar een wolf in schaapskleren zijn!

Adieu Tribalwars, het was mooi 10 jaar, maar nu is het tijd om te vertrekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.386
Leg het dan eens uit voor de gewone AF-lezer? Want ik ben namelijk totaal niet mee.. :(
 

DeletedUser77113

Guest
de grootse lelijke natnek op deze wereld is TheUltimateFighter, iemand een aanvalbare ban aanpraten, en dan sneakey dorpen gaan edelen, bah...wat heb ik toch een hekel aan zulke spelers.

Schelden in PM is exact de reden waarom je terecht een aanvalsbare ban krijgt ;)

Gaat het over Chemistry? Tja. dat is sneu als je dan er vol op gaat klappen vind ikzelf persoonlijk. Maar aan de andere kant is het het natuurlijk niet verboden. Dan had die maar niet zo dom moeten zijn om zich daarin mee te laten slepen.

Weet je wat ook sneu is?
het opzettend inloggen via VPN of proxy om op die manier clears van je MB te sturen op het target dat je zelf ook aanvalt en def van je buren naar jezelf te sturen zodat je de pas overgenomen dorpen zeker weet te behouden.
dat is exact de reden waarom Chemi een week ervoor nog niet, geband was :)
 
Reactiescore
146
ach ja die mods pfffff,breek me de bek niet open :) die beroepen zich op het reglement, en als ze er niet uitkomen zeggen ze doodleuk: wij hebben middelen om het te onderzoeken, maar we zeggen niet wat....ga toch lopen!

Schelden in PM is exact de reden waarom je terecht een aanvalsbare ban krijgt ;)

haha ja schelden, zeggen dat jij een domme Belg bent, en dan naar support lopen klagen, das pas zielig, in de oorlog schoten zulke gasten kapot!



Weet je wat ook sneu is?
het opzettend inloggen via VPN of proxy om op die manier clears van je MB te sturen op het target dat je zelf ook aanvalt en def van je buren naar jezelf te sturen zodat je de pas overgenomen dorpen zeker weet te behouden.
dat is exact de reden waarom Chemi een week ervoor nog niet, geband was :)


Oja, bewijs dat maar eens dan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Als ik een PM in de w66 skype chat lees zou ik ook overwegen dit aan te geven. Dus wat mij betreft is het TUF hun goed recht te doen en laten wat ze daarmee willen.
 
Bovenaan