Top & Flop stammen

DeletedUser77113

Guest
ik geef Chess nog een week, oGP nog 2 weken en hun NAP/BG/GAP met ufo geef ik nog 10 dagen.

Interpreteer het allemaal hoe he het lekker zelf graag wil :D
 
Reactiescore
3.457
1 grote fusie met z’n allen:eek:

Hoe wist je dat?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
tja, we hebben kwantiteit nodig om onze incompetentie te verhullen, maar sst mag de rest niet weten
 
Reactiescore
702
Hoe vinden we de nieuwe recruit van de topstam N.E.O? :rolleyes::D Wat mij betreft een dikke flop recruit.

Tactisch is het een goede recruit, Nu oost N.E.O niemand meer in de rug heeft en zich maar op 1 kant hoeft te focussen.

Alleen wat ik erg jammer vind is dat N.E.O wel erg hun best doet om er zo snel mogenlijk een 1vs1 strijd van te maken. Blijkbaar vertrouwen ze elkaar toch niet zo erg en durven ze het niet aan om er een leuke wereld van te maken met meerdere stammen die voor de overwinning kunnen gaan.

De N.E.O die ik dacht te kennen (als een serieuze en professionele stam) die kende ik schijnbaar niet zo goed. Mijn respect is in iedergeval iets gedaald voor N.E.O met het maar door recruiten (van de vijand notabenen) om zichzelf nog saver te spelen. Vooral als je kijkt dat ze gewoon al zwaar in het voordeel liggen tegenover de rest van de wereld.

Ze moeten niet eens raar opkijken als bijv de hele wereld zich tegen N.E.O gaat keren. Aangezien ze het zichzelf zo wel erg makkelijk proberen te maken.

Dikke flop recruit is het in ieder geval als je kijkt naar hoe deze speler groot is geworden :D
Intern, Intern en nog eens Intern.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Nu Nelisfcu14 nog vragen en jullie gat is opgevuld:O Of moet die ook eerst zijn intern afmaken?
 

DeletedUser77113

Guest
ach, je moet wat met zoveel open ruimte he :)

Benieuwd wanneer Chess hun nieuwe rekruten gaat bekendmaken... kunnen we daar ook eens wat over schrijven. Wel opletten dat het ZEKER GEEN interners zijn he, want dat zou best hypocriet zijn nameljk :rolleyes:

Het verschil tussen een Mura recruut en een Red Sky of een beertje ;)
 
Reactiescore
3.457
Neo die wat wil schrijven over nieuwe recruits,you’ve Made my day:D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
O er zullen geen klachten zijn over recruuts, mag je lekker zelf weten.

Maar het zou toch hypocriet zijn als je lekker zit af te geven op een mura die met robienjo fuseert, of op niels, om vervolgens je eigen waardes naar andere toe te negeren en een interner te rekruteren, toch?
 
Reactiescore
702
ach, je moet wat met zoveel open ruimte he :)

Goede reden om de confrontatie uit de weg te lopen en het je zelf erg makkelijk te maken inderdaad.
Niet verboden natuurlijk. Maar verdiend niet mijn respect (aangezien het ook nog eens de vijand is)


Benieuwd wanneer Chess hun nieuwe rekruten gaat bekendmaken... kunnen we daar ook eens wat over schrijven. Wel opletten dat het ZEKER GEEN interners zijn he, want dat zou best hypocriet zijn nameljk :rolleyes:

We zullen inderdaad onderhand wel over zoiets moeten gaan nadenken, aangezien jullie het anders eenvoudig gaan winnen.

Wij (Chess) wilde in eerste instantie een leuke wereld. daarom gaan wij niet uit alle macht iedereen maar aannemen om zo snel mogelijk het noorden in handen te nemen.
Wat jullie overduidelijk wel doen. -> Eerst met lemonpops. Die totaal niet dicht (op dat moment) bij jullie lag. vervolgens spelers om Lemonpops heen recruiten, waarmee jullie de hele zuidkant bijna opleveren. Gelukkig leverde 0GP strijd en hebben die een speler van jullie weggevaagd door amateuristische verdedigen van jullie. Hierom besloot N.E.O maar weer een nieuwe recruit te zoeken, want hey, het moet niet te moeilijk worden.

Dus zoals ik al zij, misschien moeten wij ook maar eens gaan nadenken om spelers te gaan recruiten.


Het verschil tussen een Mura recruut en een Red Sky of een beertje ;)

Als je nu eerst een de Stats bekijkt dan zie je volgens mij duidelijk dat er geen enkele sprake is van een eventuele overstap van beertje naar ons :)
Of zullen ze dit voor de gein doen?

de601ccd8d457b00f54625751a0865ad  ted het bertje.png
 
Reactiescore
853
Maar het zou toch hypocriet zijn als je lekker zit af te geven op een mura die met robienjo fuseert, of op niels, om vervolgens je eigen waardes naar andere toe te negeren en een interner te rekruteren, toch?
Nouja om even te kijken in hoeverre beide accounts geinternd hebben, meneertje Mura heeft een OD van 180k tegenover een 1mio op Ted. In mijn ogen al een vrij groot verschil hoor...
 
Reactiescore
3.457
Wij (Chess) wilde in eerste instantie een leuke wereld. daarom gaan wij niet uit alle macht iedereen maar aannemen om zo snel mogelijk het noorden in handen te nemen.
Wat jullie overduidelijk wel doen. ->
Precies dat:)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Knap dat ted nog 1 mil od heeft met bijna 80 gratis dorpen (uit c100, barbaar of yolo, voorheen beter bekend als c101).
 
Bovenaan