Top & Flop stammen

Reactiescore
428
Heeft Chess. nog niet gewonnen?
Dacht dat deze wereld nog eerder als w65 voorbij zou zijn
Valt dat tegen
 

DeletedUser77113

Guest
Ga je nu dingen lopen te verzinnen om je post kracht bij te zetten?

Hoezo zou ik niets mogen verzinnen dan? Heel die post is gebaseerd op wat er terug te vinden is op TW stats.
TW stats is volgens mij niet altijd even sluitend
 
Reactiescore
702
Hoezo zou ik niets mogen verzinnen dan? Heel die post is gebaseerd op wat er terug te vinden is op TW stats.
TW stats is volgens mij niet altijd even sluitend

Je hebt gelijk. Dat je op tw stats kan zien dat er dorpen overgenomen zijn na 16 uur zal vast een Bug zijn.

Ik wil maar zeggen dat het zou kunnen dat daar wel reden toe was... voor zelfde geld heeft hij eerst inc gekregen :oops:

Dit zou een goed punt kunnen zijn. Maar aangezien Qua patet Orbis. hier gewoon al meerdere keren gereageerd heeft en Niels het AF gewoon leest en het nog geen enkele keren ter sprake is gekomen dat Balooke eerst aanviel, Zal dat wel niet zo geweest zijn.

Dus een simpele conclusie: vanuit
Qua patet Orbis. is het gewoon niet fair dat hij na 17 uur al de eerste dorp heeft veroverd van Balooke. Mag die zichzelf aanrekenen.
En vanuit
niels5151 is het gewoon een stab. Aangezien die zich niet aan zijn woord houdt van een paar dagen Nap.
 

DeletedUser77113

Guest
ik volg de hele kwestie niet dusja.
Maar als die eerst inc had ontvangen is het gewoon erg terecht hoor :)
Inc achterhalen via TWstats wordt wel al lastiger, dus ja TWstats had een BUG :p
 
Reactiescore
702

DeletedUser79340

Guest
ik lees het AF af en toe eens ja zoals nu ;)


groeten aan iedereen ;)
 

DeletedUser79340

Guest
Word wel drukke stam zo gal, na de intern van Mysterious society nog maar 3 leden over. Misschien naam aanpassen naar Intern FC


zal eens voorstellen aan onze leider

Lees de post van thetraingoeschuchu nog eens. Daarin staat zwart op wit dat die balooke een paar dagen geeft.

Dat je geen goede buren was met elkaar dat kan. Dat je iemand 16 uur na het verlaten van de stam gelijk aanvalt kan ik me ook nog voorstellen als er geen afspraken gemaakt zijn (Dat het niet fair is is een 2e)
Maar dat je zegt dat je iemand een paar dagen geeft en vervolgens na 16 uur (inclusief nacht) de eerste dorp al verovert hebt is gewoon te gek voor woorden.



1. ik heb de speler balooke nooit gesproken bij mijn weten
2. had geen nap afgesproken
3. zou ook niet weten waarom ik een nap zou hebben met hem ?


snap het probleem niet helemaal ?


die screen van skype was helemaal niet tegen de speler balooke ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79568

Guest
1. ik heb de speler balooke nooit gesproken bij mijn weten
2. had geen nap afgesproken
3. zou ook niet weten waarom ik een nap zou hebben met hem ?


snap het probleem niet helemaal ?


die screen van skype was helemaal niet tegen de speler balooke ???

Heb je dan gelogen in dat gesprek, of lieg je nu?
Ontken je ook dat Dev en GAL bg's waren?
 

DeletedUser79340

Guest
Heb je dan gelogen in dat gesprek, of lieg je nu?
Ontken je ook dat Dev en GAL bg's waren?



gelogen in dat gesprek ?
zoals al gezegd ik heb balooke bij mijn weten nooit gesproken hoe kun je dan een nap afsluiten

heb bij mijn weten het woord nap nooit gebruikt ?
 

DeletedUser79568

Guest
In dat gesprek zeg je dat je balooke een paar dagen hebt gegeven, hier zeg je balooke nooit te hebben gesproken.
Ofwel lieg je dus in dat gesprek, of je liegt nu.

En nogmaals de vraag, ontken je dat Dev en GAL bg's waren?
 

DeletedUser79340

Guest
In dat gesprek zeg je dat je balooke een paar dagen hebt gegeven, hier zeg je balooke nooit te hebben gesproken.
Ofwel lieg je dus in dat gesprek, of je liegt nu.

En nogmaals de vraag, ontken je dat Dev en GAL bg's waren?


stam dev viel... spelers gingen naar jullie spelers gingen naar ons bleven spelers alleen liggen...
balooke lag ook alleen op de kaart dacht geef hem een paar dagen nog ;) maar dat werdt iets korter

maar een nap dat is helemaal nooit besproken geweest met hem dus ik denk dat je ons skype gesprek verkeerd opgevat hebt



wat die bg betreft dat weet je best ;)

balooke was niet meer in dev. toen ik hem aanviel...

ps, doe niet zo fel het is een spel ;) (geintje)
 

DeletedUser79568

Guest
Ok dus Gal en Dev hebben een BG.
Qua patet heft zonder enig overleg met de resterende Dev spelers de stam laat in de middag op, en stapt direct over naar Gal.
Vervolgens wordt dezelfde nacht geblitzt op een van de nu stamloze Dev spelers door jou, een bg tot een paar uur daarvoor, en door Qua Patet, zijn stamgenoot tot een paar uur daarvoor.

Daarna lieg je erover op skype door te zeggen dat betreffende speler een paar dagen heeft gehad voor hij is aangevallen (want hey, dat valt ook totaal niet te checken op twstats).
En op het moment dat het op het AF komt, verdedigen jullie de hele situatie door te zeggen dat
-je die speler nooit hebt gesproken
-er geen sprake was van een nap (ik weet dat het allemaal lastig is, maar bg's hoor je ook niet aan te vallen)
-er geen enkele samenwerking verbroken is tussen balooke en qua patet (stam opheffen zonder overleg valt hier natuurlijk ook niet onder)

Het blijft een triest zooitje dat Gal.
 
Bovenaan