Top & Flop stammen

Reactiescore
571
N.E.O. is een flopstam. Dikke r2w dat is wel duidelijk. Hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen toch?

UFO en OGP werken al een tijdje samen maar daar hoor je niemand over :rolleyes:.
 

DeletedUser71828

Guest
N.E.O. is een flopstam. Dikke r2w dat is wel duidelijk. Hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen toch?

UFO en OGP werken al een tijdje samen maar daar hoor je niemand over :rolleyes:.

Ik denk dat het is omdat weinig mensen die 2 stammen uberhaupt serieus nemen.. of dat terecht staat daar even los van.
 
Reactiescore
702
We ontbreken nog een leuke clown. Momenteel nemen we iedereen aan. Heb je interesse om gezellig mee te doen?

Bij jullie is het wel een groot circus idd. Kijk alleen al wat er hier door jullie voor een lachwekkende reacties worden geplaatst, dus wat dat betreft pas ik er prima bij.
Maar ik moet deze uitnodiging toch bedankt. ik speel liever ergens waar alles wel in orde is.
 
Reactiescore
3.457
N.E.O. is een flopstam. Dikke r2w dat is wel duidelijk. Hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen toch?

UFO en OGP werken al een tijdje samen maar daar hoor je niemand over :rolleyes:.
Is dit om de flop reacties van je leider te verbloemen ofzo?
 
Reactiescore
571
Vormde, werd te weinig betaald helaas.

Laatste keer dat ik keek ging dit topic over top-flop-stammen. Begint nu een beetje op een speciaal topicje voor N.E.O. te lijken.
 
Reactiescore
3.457
Maar buiten dat kan niemand zeggen dat Muramasa goed verdedigd heeft

Meest overschatte speler: Ik zou hier best Muramasa plaatsen. Het is niet dat hij 'veel' punten heeft dat hij ook goed is, heb van veel mensen gehoord dat hij bij 1 massa weg is.

Mura is geen vervanger voor de weggeedelde VOMS, HAHA laat me niet lachen man. Wat is het dan wel. Een aanwinst om zijn kwaliteiten

Ja klopt :O aanwinst vanwege zijn kwaliteiten
 

DeletedUser77113

Guest
Sprake van r2w in Chess ?:D
1-Neo 12 leden
2-Ufo 14 leden
3-Chess 7 leden

Ik zal het corrigeren naar een if you can't beat him, just recruut him als dat je gelukkig maakt

Begin elke dag meer spijt te krijgen van het pakken van die vv van theblackswan en hem niet aan te geven voor een fusiefout:confused:. Dan waren we nu van die onzin afgeweest. Gemiste kans:(

Al is het wel opvallend hoe weinig ruggengraat mensen hebben. Eerst moet chess zijn ass saven en dan als die even naar neo kan is chess de boosdoener. De ironie.

Dat had je gekunnen ja, je moest echter niets. je deed het maar al te graag.
Dat wij nu in N.E.O. zitten is omdat het ons gevraagd werd een sollicitatie te sturen, na oGP hebben wij gewoon een eigen stammetje opgezet maar met die ligging, een hele late start en weinig ambities van andere stammen om ons uit deze lastige positie te halen...
Alleen zouden we de wereld niet kunnen gaan winnen.
Dan maar met N.E.O de wereld winnen, en tbh, het bevalt me hier prima

Als je R2W op die manier gebruikt heb je gelijk, echter is dat niet wat er met de term bedoeld wordt. Wat ermee bedoeld wordt is eigenlijk precies het beleid van N.E.O, namelijk zoveel mogelijk accounts binnenslepen in de hoop dat je ver genoeg voorkomt om de tegenstander. Ik denk dan ook dat je een recruit van Mura (lid numero 12) en een recruit van Red Sky (lid 8) zeker niet mag vergelijken als je het over R2W hebt.


Een heel account weg door een klein foutje? Is dit een grap? Als je een heel account verliest is dat in mijn ogen zeker niet "klein" maar een idiote blunder, dit valt dan ook zeer zeker wel onder amateuristisch verdedigen.


Daar lijkt het anders wel heel erg op, maar goed ik zal je maar moeten geloven op je mooie blauwe ogen he.


Ach, zo te zien zijn die sinds het begin van de wereld al vol en heeft hij er vrij weinig mee kunnen doen, denk dat zelfs de 30k spelertjes deze jongen uitlachen..


Kinderachtige reactie op naar mijn ogen terechte kritiek omtrent het rekruteringsbeleid van NEO, is nergens voor nodig. Ik vind het wel erg bijzonder dat iemand uit Modus van W64 ook deze uitspraak doet met het hele Qua fiasco, lijkt erop dat je deze wereld wel erg graag zou willen winnen nu dat op w64 niet gaat gebeuren ;)


Ja alles kan, maar op basis waarvan is dit account dan gerekruteerd? Zitten er twee mooie dames op die dagelijks naaktfoto's sturen? Zou het anders niet weten namelijk...

VOMS kwestie is al uitgebreid besproken, ik ga er dan ook niet meer dieper op in gaan. volgens jullie amateuristich gedeft, prima dan begrijp ik niet waarom er nu zo gemolken word om een nieuwe rekruut. uiteindelijk zijn we toch allemaal DU's met amateuristische defskills.

W64 staat hier los van? zijn ook 2 hele andere werelden.
Daar worden we genaaid door onze GAP, worden we vervolgens gestabt door QUA, ik zie de gelijkenissen niet tussen en N.E.O die geen enkele GAP heeft, en ik zie vervolgens geen stab vanuit N.E.O?

De wereld is nog jong, we hebben 12 leden, lijkt me niet onoverkomelijk veel ?

Ik denk dat TBS beter gewoon niet kan posten op het AF over NEO. Hij zet zichzelf en de stam een beetje voor schut...

Laten we het ingame uit gaan maken de aankomende maanden:)

?
 

DeletedUser77113

Guest
De tijd zal leren of zich dat zal openbaren. Wat ik weet is dat bijna niemand weet waar ik speel.

Ondertussen weet ik dat je speelde op Plato, maar door gezichtsverlies binnen de stam er nu niet meer wil spelen. Prima hoor, maar om dan zo erg te haten op je ex stam -waar je overigens leider van was- getuigd naar mijn gevoel van weinig respect naar je ex stamleden.
 
Reactiescore
3.457
k zal het corrigeren naar een if you can't beat him, just recruut him als dat je gelukkig maakt

Is er al een sprake geweest van een gevecht tussen Neo en chess dan?
Kan me alleen een aanvraag om een bg herinneren vanuit Neo naar Chess ?
 

DeletedUser77113

Guest
Is er al een sprake geweest van een gevecht tussen Neo en chess dan?
Kan me alleen een aanvraag om een bg herinneren vanuit Neo naar Chess ?

En wat doet dit juist ter zake in jullie rekruut van red sky? ik vat het niet helemaal
 
Reactiescore
3.457
En wat doet dit juist ter zake in jullie rekruut van red sky? ik vat het niet helemaal
Moet ik dat nog uitleggen? chess r2w, if you can't beat him, just recruut him jwz...

Als we het makkelijk hadden gewild,hadden we allang meer leden en ja gezegd tegen jullie voorstel voor een bg ipv af te wijzen ,snap je het nu? Ja?
 
Reactiescore
571
Fijn dat je dat even zegt,heel toevallig had ik het er nog over met een medeleider van Neo vanavond:D

https://gyazo.com/8e6f403283a838296ab33bec9156cd12

is het duidelijk zo?

Martijn, Daan, Roy en ik zaten met zijn vieren in die groep. Martijn nam het initiatief en heeft het meeste over de BG gesproken.
Ik zelf heb geen woord erover gesproken. Chat is er nog steeds dus bewijs kan je zo opvragen aan Aaron of Jason.
 
Bovenaan