Top & Flop stammen

DeletedUser76018

Guest
Hele sterke powermove van Qua om QQEEZZ, Mauss, JuggRNaut en Ayvamos te recruiten. 4 zeer sterke stammen in de wereld nu lijkt me dus gaat zeker nog vuurwerk geven.
Denk wel dat Qua voor wereldwinst gaat meedraaien, topligging ook.
 

DeletedUser20001

Guest
Qua rekruteert zich snel de top 3 in. Alle grootste spelers van RB en ua1 gerekruteerd.
 

DeletedUser77704

Guest
Benieuwd naar hun ontwikkeling, elke top 4 stam grenst nu aan 2 anderen.
 

DeletedUser65345

Guest
Benieuwd naar hun ontwikkeling, elke top 4 stam grenst nu aan 2 anderen.

In principe grenst Nova alleen aan Modus, en zelfs dat maar voor een deel. Dus op papier Nova de minste tegenstand en daarmee het meeste voordeel?
 

DeletedUser77704

Guest
In principe grenst Nova alleen aan Modus, en zelfs dat maar voor een deel. Dus op papier Nova de minste tegenstand en daarmee het meeste voordeel?

In principe dan grootste voordeel, hebben met modus en Qua ook grootste stuk RIM. Fix grootste front en minste RIM maar dichtse cluster. Erg interessant word dat.
 

DeletedUser20001

Guest
Leuk dat een Fix. member dit zegt ;). Fuseerde ook met een hele stam.

Maakt voor de rest niet uit, we zijn nu even guilty en daarme quitte. Ik kan je nu ook zeggen dat er geen spelers meer op de agenda staan om te rekruteren.

Fuseren is wat anders dan de top 3 van alle buurstammen rekruteren.
 

DeletedUser77704

Guest
Kan beide R2W zijn, fuseren of allerlei topspelers rekruteren van stammen uit buurt. Dus kop of munt, blijft een muntje.
 

DeletedUser79906

Guest
Fuseren is wat anders dan de top 3 van alle buurstammen rekruteren.

Heb dat al eens eerder gehoord hier, maar ik zie het punt niet... Vertel me eens waarom een fusie wel kan. en een aantal nieuwe recruits op de zelfde dag niet?
 
Bovenaan