Top & Flop stammen

DeletedUser80051

Guest
Letterlijk alle dorpen (op 1 na van TGM) die gito heeft zijn interns (vandaar dat ik het wel grappig vond dat jullie hem recruitte). Warlord, stuntman, capn hawk hebben allemaal te horen gekregen dat ze co mochten worden nadat gito hun dorpjes had overgenomen. Voor zo ver ik had begrepen waren er inderdaad tijden dat ze met 5-6 man op het account speelde en nu opeens weer 2-3 man, dus daar is ook iets ni helemaal goed gegaan (weet niet wat en interesseert me ook niet).

Even samenvattend want we kunnen nu wel heen en weer blijven gaan maar dat heeft geen zin. Er is geen officiële NAP afgesloten, de NAP die in stand was kwam vanuit gito zelf in de groepsapp en in pm's met de belofte "ik ga me oude stamgenootjes toch niet aanvallen" "ik beloof sowieso dat ik jullie nooit aanval, tenzij jullie eerst aanvallen dan heb ik geen keus" etc. etc. Vervolgens zonder wat te laten weten of wat dan ook kreeg een speler van ons incomings van gito, waarna wij verhaal gingen halen. Daarop was zijn antwoord "jullie zijn plannen aan het maken om mij aan te vallen dus ik moest wel, maar sorry ik wil de NAP houden". Prima. Skip weer 1-2 dagen later en gito valt weer aan en daarmee was het dus ook gewoon klaar.

Dus het gaat hier niet om een officiële NAP of wat dan ook maar puur om het feit dat gito zijn woord helemaal niets waard is (karakter). Daarmee kunnen we dit onderwerp ook mooi afsluiten want het begint nu een beetje een welles nietus kleuterverhaal te worden waar niemand zin in heeft.

Intern edel's zijn gewoon uit vrijwillige basis gedaan om voor toen te zorgen dat we wat konden betekenen tegen toen ons ( vijand fix. ).
Spelers hebben dit op een vrijwillige basis overlegd met me.
We waren altijd met 3 man .. waarom 5-6 man waar komt dat verhaal nou weer vandaan... ls je iets verteld moet je wel met feiten komen.
Warlord is gestopt wegens slechte nacht rusten etc ( hij word 70 volgende week ergens volgens mij ).

Toen kwam er een plekje vrij voor Capn hawk waar we ook al sinds dag 1 contact mee hadden.
Ik sluit idd het onderwerp en hendel alles vanuit het oog hoek van tribalwars zelf.
Discussie aangaan met wat form slaafjes die worden getriggerd om zijn baasje te verdedigen hebt voor mij weinig goeds te betekenen.
Ik kom me verhaal doen op het form en daarmee is het ook afgesloten.

Beyond is een triest ventje alle berichten op whatsapp nog proberen te verwijderen...
Alle screenshots zijn al gemaakt en opgestuurd.
Nadat er meerden keren al is gevraagd er niet mee te schelden etc. Is er niks meer dan walgelijk in zijn manier van denken en kinderachtig.

Jullie hebben sinds dat ik in fix zit haat aan mij.
Jullie verwachten informatie van mij die ik niet kan geven dan ben ik een echte 'backstabber''.
Ik heb het hier naar mijn zin en het blijft een spel of je wint of je verliest.
Ik blijf net zolang lachen op allebei want zo zit het spel eenmaal in elkaar maatjes.
Maar als er iemand tever gaat voor een spelletje vind ik idd dat hij hierop aangesproken moet worden.


Gito
 

DeletedUser76765

Guest
Gaat gewoon om gedrag en respect, of er is gestabbed is een ander verhaal en staat in mijn ogen hier los van. Kan gebeuren dat iemand met k***** scheldt, maar als iemand vraagt of je wilt stoppen om met k***** te schelden, dan doe je dat gewoon. Erg raar om daar op te reageren met 'k***** op'.

Ik vind dat @Dragonite zich gewoon op het spel en op andere media moet gedragen, niet alleen op het algemeen forum.

Een excuus naar Gito (hoeft niet op af) zou netjes zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Gaat gewoon om gedrag en respect, of er is gestabbed is een ander verhaal en staat in mijn ogen hier los van.
Ja natuurlijk!
Een stabber toont immers ook respect voor degene die hij stabt,oh wacht...
 

DeletedUser22896

Guest
Kunnen jullie een eigen topic openen , dan kun je daar verder gaan met te schelden en wijzen naar elkaar.
Laat het terug over het topic gaan top of flop stammen.
 
Reactiescore
3.457
Kunnen jullie een eigen topic openen , dan kun je daar verder gaan met te schelden en wijzen naar elkaar.
Laat het terug over het topic gaan top of flop stammen.
Snap ook überhaupt niet waarom deze discussie in top/flopstammen wordt gehouden idd
 

DeletedUser65345

Guest
Telkens als dit forum een beetje leeft, trappen anderen het in de grond. :p
 
Reactiescore
1.365
Waarom de naamsveranderingen bij deze spelers "we like hot dicks". Teken dat je respect zelf ook onzin vind, of enkel wil aanhalen als het jezelf ten goede komt.

FF de popcorn vreter voeren, ;)

Zeg uhh, dan ken je me nu niet :p.
Zo praat ik altijd, je kunt het respectloos noemen..
''justinstabs'' zo noem ik hem al sinds ik dit af account heb tbh :p.
Die naam heeft die sws aan zichzelf te danken :).
Ach fix heeft mooi geluk om zo'n stabber als leider te hebben.. Gaat nog leuk worden + het is nog goed voor het af ook :O.
Begon al met lage acties als appjes hier neer pleuren om het timootje te irriteren..
Heb t al uitgelegd in mn vorige post, dus ga er niet te diep op in.
 

DeletedUser79946

Guest
Terug ontopic.

Fix is topstam om lekker over te zeuren :p
 

DeletedUser77704

Guest
Zeg uhh, dan ken je me nu niet :p.
Zo praat ik altijd, je kunt het respectloos noemen..
''justinstabs'' zo noem ik hem al sinds ik dit af account heb tbh :p.
Die naam heeft die sws aan zichzelf te danken :).
Ach fix heeft mooi geluk om zo'n stabber als leider te hebben.. Gaat nog leuk worden + het is nog goed voor het af ook :O.
Begon al met lage acties als appjes hier neer pleuren om het timootje te irriteren..
Heb t al uitgelegd in mn vorige post, dus ga er niet te diep op in.

Offtopic: Geuzennaam aangezien er niks van klopt sinds W49 en toen ook discutabel was ;)

Ontopic: Qua lijkt sterke zet te hebben gezet, gaan ze mee dingen voor wereldwinst denken jullie?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Daily reminder dat Nova top is. Zo, maak maar terug ruzie.
 

DeletedUser20001

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan