Top & Flop stammen

DeletedUser80152

Guest
Die zijn hoofddorp op een zeer frustrerende maar vooral achterdochtige manier is verloren ja. En vervolgens gaat die speler zielig doen op het forum, nou daar wil ik m'n zinnen natuurlijk ook wel over kwijt hoor...

Het probleem is toch opgelost je bent wijs, verstandig en goed genoeg dat je hem geblokkeerd hebt volgende keer iets eerder doen en dan hoeft er ook niet zo'n heisa gemaakt worden van zo'n klein iets...

En het feit erbij halen dat hij mod is vind ik ook zomaar zwakzinnig maarja sta nergens meer van te kijken bij jou.. .
 

DeletedUser80051

Guest
Die zijn hoofddorp op een zeer frustrerende maar vooral achterdochtige manier is verloren ja. En vervolgens gaat die speler zielig doen op het forum, nou daar wil ik m'n zinnen natuurlijk ook wel over kwijt hoor...

Het probleem is toch opgelost je bent wijs, verstandig en goed genoeg dat je hem geblokkeerd hebt volgende keer iets eerder doen en dan hoeft er ook niet zo'n heisa gemaakt worden van zo'n klein iets...

En het feit erbij halen dat hij mod is vind ik ook zomaar zwakzinnig maarja sta nergens meer van te kijken bij jou.. .

Hi ,

Ik ben niet de persoon die overal schreeuwt dat ik MOD ben dat is hij zeer waarschijnlijk zelf. Ik herhaal het alleen en dan kom ik op het punt waarvan ik kan en mag denken dat dit soort types Tribalwars niet zouden mogen representen.
MOD hier een van de bekendste regels.

§2) Gedragscode

  1. Behandel altijd andere leden van de community met respect. Alle interacties met andere spelers moeten altijd vriendelijk en gepast zijn.
Maar ik heb hier trouwens begrip voor iets goedkeuren dat uiteraard door jullie leiding is gedaan..
Ik heb nooit iets beloofd. En het was duidelijk dat de nap werd opgezegd. Begrijp niet waarom dit telkens weer ter sprake komt..

Gito
 

DeletedUser80152

Guest
Maar ik heb hier trouwens begrip voor iets goedkeuren dat uiteraard door jullie leiding is gedaan..
Ik heb nooit iets beloofd. En het was duidelijk dat de nap werd opgezegd. Begrijp niet waarom dit telkens weer ter sprake komt..

Daar is geen duidelijkheid over geweest Gito. Ik kreeg ineens aanvallen van je binnen en die terugtrekken was ook geen optie. Inplaats daarvan werden het er meer... Je speelt smerig heel smerig. Wil geen woorden aan je vuil maken voordat ik hier ook op het forum verschijn, en jij weer het slachtoffer bent. Je lokt het allemaal hartstikke uit, triest hoor

Nou fijne nacht
 
Reactiescore
1.365
Als iedereen met ''respect'' met elkaar om zou gaan, zou niemand stabben toch?
*kuchkuch justin* *kuchkuchgito*
Keur sws het schelden met ''kk'' af.
Maar soms halen mensen nou eenmaal het bloed onder je nagels vandaan. (wat justinstabs nogal vaak doet xd)
Dan floepen er nou eenmaal dingen uit xd.
Dan is het af voor 60% ook niks uitmakend, omdat er toch altijd modder wordt gegooid.
Want de 1 wilt de ander nou altijd graag afzeiken xd.
+ als je sstjes gaat gebruiken van whatsapp om een mod te naaien, ga je wel erg laag hoor justin :p.
Maarja, zo zielig en wanhopig ben je wel.
Sloop elkaar gewoon op tw, ipv woordenwisselingen hiero zou ik zeggen en ga niet alles erbij halen :D.
En het timootje kan soms wat flippen so what. Hoevaak zou Justin of gitogirl wel niet geflipt zijn en met foute woorden gooien via de app/skype naar tw lui.. So be it..
P.S, justin zeg AUB niet ''woedend'' met zon :) smiley, das echt bs :p.

Dus ga maar lekker een goed potje tw spelen jullie noobjes :D

xx
 
Reactiescore
571
Dus ga maar lekker een goed potje tw spelen jullie noobjes :D

xx

Heyhey laat ze nog even doorgaan. Dan blijft dit forum nog een beetje in leven.

2g1eun.jpg


xx
 
Reactiescore
1.365
Heyhey laat ze nog even doorgaan. Dan blijft dit forum nog een beetje in leven.

2g1eun.jpg


xx

Ja maar ik moet de nieuwe one piece manga lezen, die volgens mij ieder moment uit is :(.
 

DeletedUser77704

Guest
Hilarisch dit, de kwestie of Gito een NAP zou hebben verbroken is allang besproken tussen leiding Fix en ADHD. Conclusie was dat er geen NAP was verbroken van beide kanten. Als partijen nergens concrete afspraken maken is het moeilijk als Fix ergens tegen op te treden voor vuil spel. Als dit geval was zouden er allang gevolgen zijn geweest. Zoals wij dit ook deden bij de het kata incident.

Kennelijk denken jullie enkel de discussie te kunnen winnen door lekker om de zaken heen te kletsen wat jullie vriendje allemaal doet. Deze benaderd Gito om hem uit te lachen, zo begint het gesprek van de screen. Uiteindelijk beseft hij dat er niks te lachen valt en gaat hij tot schelden over. Maar jullie praten daar lekker omheen en keuren dat goed. Over zogenaamde moraalridders gesproken.

Dan ook proberen mijn integriteit belachelijk te maken laat niveau wel weer zien. Niemand van jullie werd benadeeld door mijn actie op W49 maar wel de moraalridders uithangen, grappige is dat ik met de "gestabte" die zelfde wereld weer speel omdat ze de situatie nadat de emotie is afgekoeld begrepen. Zo erg was die "stab" dus, speel nu ook weer samen met paar spelers die toen "slachtoffer" waren. Enige die ik toen heb benadeeld was mezelf door persoonlijk niet met een situatie te kunnen leven. Omdat ik vond dat iemand genaaid zou worden en het daar niet mee eens was.

Dus ga lekker verder met jullie vriendjes hun konten te likken zonder daadwerkelijk op de kwestie in te gaan of kenbaar alle feiten te weren. Leiding heeft dit namelijk allang besproken en er was geen aanleiding actie er tegen te ondernemen. Maar tegen dit soort taalgebruik mag wel eens actie worden ondernomen.

Nogmaals de screen shot is niet van een gesprek wat ik voer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67378

Guest
Gito wel een een beetje jammer dat je dan niet de ballen hebt om noord te groeien, of te proberen althans. Maarjah denk dat we beide wel weten waarom je niet naar het noorden kan, meneer ik groei snel want ik intern 6 spelers zodat ze mijn co kunnen worden. En zelfs dan nog floppen..

Overigens klopt er geen reet van wat je allemaal loopt te bleren, het opzeggen heb je nooit gedaan, je hebt achteraf gezegd "ik heb het gevoel dat jullie wat plannen dus viel ik aan" en zelfs toen zei je nog "oke oke sorry was niet de bedoeling ik wil nap houden". Koop nog wat edels erbij jong, je gaat er namelijk nog een hoop meer verliezen.
 
Reactiescore
3.457
Lol is 19 uur later, terug naar groep 6 jij en klok leren kijken.
Te snel gekeken blijkbaar.
Dan is het 19 uur,nog schandelijk om dan een ex stamgenoot te edelen.
Gito vieze speler confirmed.
We wachten nog op de screen van de nap opzegging btw.
 

DeletedUser77704

Guest
Wacht op screen dat er officiële NAP was met opzegtermijn etcetera.

Overname was intern zover ik heb meegekregen.
 

DeletedUser67378

Guest
Wacht op screen dat er officiële NAP was met opzegtermijn etcetera.

Overname was intern zover ik heb meegekregen.

Letterlijk alle dorpen (op 1 na van TGM) die gito heeft zijn interns (vandaar dat ik het wel grappig vond dat jullie hem recruitte). Warlord, stuntman, capn hawk hebben allemaal te horen gekregen dat ze co mochten worden nadat gito hun dorpjes had overgenomen. Voor zo ver ik had begrepen waren er inderdaad tijden dat ze met 5-6 man op het account speelde en nu opeens weer 2-3 man, dus daar is ook iets ni helemaal goed gegaan (weet niet wat en interesseert me ook niet).

Even samenvattend want we kunnen nu wel heen en weer blijven gaan maar dat heeft geen zin. Er is geen officiële NAP afgesloten, de NAP die in stand was kwam vanuit gito zelf in de groepsapp en in pm's met de belofte "ik ga me oude stamgenootjes toch niet aanvallen" "ik beloof sowieso dat ik jullie nooit aanval, tenzij jullie eerst aanvallen dan heb ik geen keus" etc. etc. Vervolgens zonder wat te laten weten of wat dan ook kreeg een speler van ons incomings van gito, waarna wij verhaal gingen halen. Daarop was zijn antwoord "jullie zijn plannen aan het maken om mij aan te vallen dus ik moest wel, maar sorry ik wil de NAP houden". Prima. Skip weer 1-2 dagen later en gito valt weer aan en daarmee was het dus ook gewoon klaar.

Dus het gaat hier niet om een officiële NAP of wat dan ook maar puur om het feit dat gito zijn woord helemaal niets waard is (karakter). Daarmee kunnen we dit onderwerp ook mooi afsluiten want het begint nu een beetje een welles nietus kleuterverhaal te worden waar niemand zin in heeft.
 

DeletedUser20001

Guest
Gito heeft zichzelf nu al bewezen als goede aanvaller en zeker als goede deffer. Dus ik snap zijn rekruut wel.

Haters gonna hating.
 
Reactiescore
215
Fix is dikke noob stam.

Gito wel een een beetje jammer dat je dan niet de ballen hebt om noord te groeien, of te proberen althans. Maarjah denk dat we beide wel weten waarom je niet naar het noorden kan, meneer ik groei snel want ik intern 6 spelers zodat ze mijn co kunnen worden. En zelfs dan nog floppen..

Overigens klopt er geen reet van wat je allemaal loopt te bleren, het opzeggen heb je nooit gedaan, je hebt achteraf gezegd "ik heb het gevoel dat jullie wat plannen dus viel ik aan" en zelfs toen zei je nog "oke oke sorry was niet de bedoeling ik wil nap houden". Koop nog wat edels erbij jong, je gaat er namelijk nog een hoop meer verliezen.

Vind echt super dat je de adel lijnen voorstelt graag een kaartje naar ons toe.

Als iedereen met ''respect'' met elkaar om zou gaan, zou niemand stabben toch?
*kuchkuch justin* *kuchkuchgito*
Keur sws het schelden met ''kk'' af.
Maar soms halen mensen nou eenmaal het bloed onder je nagels vandaan. (wat justinstabs nogal vaak doet xd)
Dan floepen er nou eenmaal dingen uit xd.
Dan is het af voor 60% ook niks uitmakend, omdat er toch altijd modder wordt gegooid.
Want de 1 wilt de ander nou altijd graag afzeiken xd.
+ als je sstjes gaat gebruiken van whatsapp om een mod te naaien, ga je wel erg laag hoor justin :p.
Maarja, zo zielig en wanhopig ben je wel.
Sloop elkaar gewoon op tw, ipv woordenwisselingen hiero zou ik zeggen en ga niet alles erbij halen :D.
En het timootje kan soms wat flippen so what. Hoevaak zou Justin of gitogirl wel niet geflipt zijn en met foute woorden gooien via de app/skype naar tw lui.. So be it..
P.S, justin zeg AUB niet ''woedend'' met zon :) smiley, das echt bs :p.

Dus ga maar lekker een goed potje tw spelen jullie noobjes :D

xx

Waarom de naamsveranderingen bij deze spelers "we like hot dicks". Teken dat je respect zelf ook onzin vind, of enkel wil aanhalen als het jezelf ten goede komt.

FF de popcorn vreter voeren, ;)
 
Bovenaan