Top & Flop stammen

DeletedUser79564

Guest
hier terug een paar prachtige reacties gelezen.

als zelf forum mod te vroeg begint dingen te roepen en dan nog niet ondersteund.
gelukkig trekt die dan toch zijn reactie terug
 

DeletedUser79906

Guest
hier terug een paar prachtige reacties gelezen.

als zelf forum mod te vroeg begint dingen te roepen en dan nog niet ondersteund.
gelukkig trekt die dan toch zijn reactie terug

Ik heb wel wat te zeggen, Dit gaat dan over een individu. Die uithalen naar mij maakte dat Modus zich naar de top rekruteert.
Wat inprincipe ook gebeurt is:p Maar Fix is wel de laatste stam die dan met de vinger moet gaan wijzen niet?
 

DeletedUser79906

Guest
Ook weer aanwezig op deze wereld ja :p. Tijdje geleden :O

Yes na 39 weer eens gestart:D Leon speelt btw ook op 64!
Waar speel jij dan? of ingame als je anno wilt blijven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
141
SPQR blijft maar met kata's gooien. Nadat er bij de leiding al is aangegeven dat Schottovich. katas op de boer mikt, blijven de katas alsnog komen, van dezelfde speler, vandaag weer:

ead52d01a8ebc4ce82e57fea4a61ee1e.png


Wat vinden we?
 

DeletedUser79867

Guest
hier terug een paar prachtige reacties gelezen.

als zelf forum mod te vroeg begint dingen te roepen en dan nog niet ondersteund.
gelukkig trekt die dan toch zijn reactie terug
Jaja, te snel geroepen, niet de meest slimme actie van me, helaas maak ook ik fouten :oops:
 
Reactiescore
524
Goedenavond W64,

Iemand die me kan bijpraten wat er de afgelopen maand (maak er maar 2 van) allemaal gebeurt is hierzo.
Ik zie een aantal leuke stammen maar ik kan nog geen goed totaalbeeld schetsen van de huidige situatie.:oops:
 

DeletedUser79564

Guest
Goedenavond W64,

Iemand die me kan bijpraten wat er de afgelopen maand (maak er maar 2 van) allemaal gebeurt is hierzo.
Ik zie een aantal leuke stammen maar ik kan nog geen goed totaalbeeld schetsen van de huidige situatie.:oops:


Alle stammen zijn noob.
Alle spelers zijn noob.

Bij deze heb je de update van 2 maanden ver.

Hopelijk is alles duidelijk uitgelegd voor je
 
Reactiescore
524
Alle stammen zijn noob.
Alle spelers zijn noob.

Bij deze heb je de update van 2 maanden ver.

Hopelijk is alles duidelijk uitgelegd voor je

En juist dit soort onnodige reacties halen het niveau van het AF drastisch omlaag. Ik probeer een mooi opzetje te geven voor wat P&P en in plaats van dat krijg je een reactie die je een categorie lager kan plaatsen dan 'het moddergooien'.
 
Reactiescore
1.075
iu25h8dj1z.png


oei gaat fix nou toch kata'en?
zonde dat dit nu moet voorvallen, eerst proberen ze de helft van ADHD te recruiteren (waarna 1 iemand toehapt), en nu gaan ze kata'en. Wanhoop?
 
Bovenaan