Top & Flop stammen

DeletedUser73325

Guest
Kijk, inside info ^^

Lijkt me alleen dan wel lastig groeien, BG met SPQR dus daar kan je niet groeien qua edelen, RIM ook een BG....

Dus enkel harde core kan je groeien (nu licht geblokkeerd door Emerica) en je hebt dan Nova om tegen aan te groeien. LS zal Emerica ook voorlopig niet mogen aanvallen. Benieuwd hoe dat uitpakt.

nl64

Blauw = Modus / Lichtblauw = BG's / Grijs = LS / Roze = Fix / Rood = Nova / Groen = RB

Bij deze ben je aangenomen bij ons als diplomaat. Jij weet namelijk meer van de BG's van Modus dan wij in Modus zelf.
 

DeletedUser79906

Guest
Zeg ik toch ook nergens XD

Uhm, vergeet jij zo snel wat je zegt?

Dus enkel harde core kan je groeien (nu licht geblokkeerd door Emerica) en je hebt dan Nova om tegen aan te groeien. LS zal Emerica ook voorlopig niet mogen aanvallen. Benieuwd hoe dat uitpakt.

Je zij echt letterlijk dit zonet. Sure Nova is gedeeltelijk core, maar grotendeels toch echt de rim.
 

DeletedUser79974

Guest
Kijk, inside info ^^

Lijkt me alleen dan wel lastig groeien, BG met SPQR dus daar kan je niet groeien qua edelen, RIM ook een BG....

Dus enkel harde core kan je groeien (nu licht geblokkeerd door Emerica) en je hebt dan Nova om tegen aan te groeien. LS zal Emerica ook voorlopig niet mogen aanvallen. Benieuwd hoe dat uitpakt.

nl64

Blauw = Modus / Lichtblauw = BG's / Grijs = LS / Roze = Fix / Rood = Nova / Groen = RB
Hebben wij een BG met SPQR dan? :eek:
 

DeletedUser65345

Guest
Hebben wij een BG met SPQR dan? :eek:

Ik zag anders gister toch echt dat jullie samen met Schedel een dorp wilde recappen van Schedel die was overgenomen door Fix. Waarbij de aanvallen in dezelfde seconde aankwamen. Kan toeval zijn, maar lijkt me niet
 

DeletedUser77704

Guest
Uhm, vergeet jij zo snel wat je zegt?



Je zij echt letterlijk dit zonet. Sure Nova is gedeeltelijk core, maar grotendeels toch echt de rim.

Zeg hier toch dat je tegen Nova aan groeit nergens dat jullie samenwerken. Bedoel er juist mee dat het vijand is waar je tegen aan groeit, maar dat daar niet veel groeiruimte is. (Uitgaande dat Nova goed weerstand bied). ;)

Als SPQR en Modus gezamenlijk aanvallen en timen d.m.v. bevelen delen. Kan je wel van een bg of samenwerking spreken toch :rolleyes:
 
Reactiescore
1.468
Zeg hier toch dat je tegen Nova aan groeit nergens dat jullie samenwerken. Bedoel er juist mee dat het vijand is. ;)

Als SPQR en Modus gezamenlijk aanvallen en timen d.m.v. bevelen delen. Kan je wel van een bg of samenwerking spreken toch :rolleyes:
Haha, je moest eens in de stats kijken xD
Dan weet je gelijk hoe veel we samen werken.
 
Reactiescore
1.468
Kan intern zijn de overnames, weet dat ze veel ODD uit ons halen. Waarom dan gezamenlijk aanvallen?
1 recap is heel wat anders dan een samenwerking.

Ik kan je iig zeker zeggen dat we geen samenwerking hebben als stammen ;)

Sterker nog, wij hebben in de beginfase een massa binnen gehad van cc en SPQR samen.
 

DeletedUser18987

Guest
1 recap is heel wat anders dan een samenwerking.

Ik kan je iig zeker zeggen dat we geen samenwerking hebben als stammen ;)

Sterker nog, wij hebben in de beginfase een massa binnen gehad van cc en SPQR samen.

Beginfase? Is nog niet eens zo heel lang geleden.

Geweldig hoeveel onzin er in dit topic voorbij komt :D
 
Reactiescore
215
1 recap is heel wat anders dan een samenwerking.

Ik kan je iig zeker zeggen dat we geen samenwerking hebben als stammen ;)

Sterker nog, wij hebben in de beginfase een massa binnen gehad van cc en SPQR samen.

Je bent een mooie vent, ik time een adel achter een clear van spqr en noem het geen samenwerken. Hoe wil je het dan noemen tegenwerken.

In de fase dat tijmen 1 dorp had en 1 maal kata op AH heeft gedaan om zichzelf te beschermen vs 3 spelers modus noem jij kata misbruik van heel de stam Fix.

Een goudvis noem jij op een feestje zeker een reusachtige walvis.
en als je een voorzet krijgt bij voetbal en kunt scoren heb jij het alleen gedaan want samenwerken kan je het niet noemen.

Ik neem aan dat je op pannekoek speelt want zo kom je over.
 
Reactiescore
1.468
Je bent een mooie vent, ik time een adel achter een clear van spqr en noem het geen samenwerken. Hoe wil je het dan noemen tegenwerken.

In de fase dat tijmen 1 dorp had en 1 maal kata op AH heeftgedaan omzichzelf te beschermen vs 3 spelers modus noem jij kata misbruik van heel de stam Fix.

Een goudvis noem jij op een feestje zeker een reusachtige walvis.
en als je een voorzetkrijgt bij voetbal en kunt scoren heb jij het alleen gedaan want samenwerken kan je het niet noemen.

Ik neem aan dat je op pannekoek speelt want zo kom je over.
Ik Speel niet op pannekoek.

Allereerst, tegenwerken is een prima woord! Ik kwam er zo gauw niet op. Maar een beetje misbruik maken van de situatie op het front kan nooit kwaad :)

Wat die kata's betreft: de stam Fix wilde er niets aan doen, ook niet het lid er op aanspreken en excuses maken. Bij ons staat Tijmen nog steeds bekend als een Kata abuser. Als je niet kunt winnen tegen 3 modus speler in je eentje, so be it, dat noemt men voordeel in ligging.

Ik speel op RiF.
 

DeletedUser20001

Guest
Ik Speel niet op pannekoek.

Allereerst, tegenwerken is een prima woord! Ik kwam er zo gauw niet op. Maar een beetje misbruik maken van de situatie op het front kan nooit kwaad :)

Wat die kata's betreft: de stam Fix wilde er niets aan doen, ook niet het lid er op aanspreken en excuses maken. Bij ons staat Tijmen nog steeds bekend als een Kata abuser. Als je niet kunt winnen tegen 3 modus speler in je eentje, so be it, dat noemt men voordeel in ligging.

Ik speel op RiF.

Iets met oude koeien. Fix bestaat uit zoveel meer dan alleen Tijmen. Boehoe ze zeiden geen sorry in het begin.

Nogmaals kijk vooruit en we zullen de afspraak maken om geen kata's te gebruiken.
 
Reactiescore
141
Ondanks ik kata gebruik niet aanmoedig heb ik hier niets op tegen, aangezien trash tier player zelf ook met kata's gegooid heeft in het begin van de wereld. :)

Als jij ergens kan laten zien dat TTP ooit met katas gegooid heeft vind ik t knap. Nog nooit gebeurd
 

DeletedUser18987

Guest
Als jij ergens kan laten zien dat TTP ooit met katas gegooid heeft vind ik t knap. Nog nooit gebeurd

Dat is wel gebeurd, hebben ze nota bene zelf toegegeven op het forum...

Klopt inderdaad dat er een tijdje geleden kata's richting de boer zijn gedaan van Visionsss, dit was echter omdat hij steeds zijn BW aanzetten. Tegenwoordig worden de kata's amper gebruikt :)

Dus roep niks met zekerheid als je niet op de hoogte bent Jevari. ;)
 

DeletedUser65345

Guest
Wat die kata's betreft: de stam Fix wilde er niets aan doen, ook niet het lid er op aanspreken en excuses maken. Bij ons staat Tijmen nog steeds bekend als een Kata abuser. Als je niet kunt winnen tegen 3 modus speler in je eentje, so be it, dat noemt men voordeel in ligging.

Lol. "Voordeel in ligging". Als iemand in het begin van de wereld 3 tegen 1 komt, kan je dit bijna onmogelijk winnen. Dan is het toch juist slim dat je ervoor zorgt dat je bepaalde spelers uitschakelt? Als er geen kata-afspraak was, zie ik het probleem niet. Anders was Tijmen 95% zeker nu overgenomen. Wel goed om te weten dat jij je geen kata's gaat gebruiken als mensen 3 vs. 1 komen.
 
Reactiescore
768
Je bent een mooie vent, ik time een adel achter een clear van spqr en noem het geen samenwerken. Hoe wil je het dan noemen tegenwerken.

In de fase dat tijmen 1 dorp had en 1 maal kata op AH heeft gedaan om zichzelf te beschermen vs 3 spelers modus noem jij kata misbruik van heel de stam Fix.

Een goudvis noem jij op een feestje zeker een reusachtige walvis.
en als je een voorzet krijgt bij voetbal en kunt scoren heb jij het alleen gedaan want samenwerken kan je het niet noemen.

Ik neem aan dat je op pannekoek speelt want zo kom je over.

:p, Jo Han heeft weleens van die momentjes gehad. Vooral toen die nog een emoe als avatar had
 
Bovenaan